![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Die sticker op die deur. :') ![]() |
|
"more fun"... denk dat de bestuurder het iets te letterlijk nam ja ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Wel minder CO2 nu. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-12-2010 10:17] ![]() |
|
Volgens mij zitten er wat addertjes onder het gras. 'Met een nieuwe carrosserie goed te repareren.' ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Best handig voor wie een gestolen exemplaar wil voorzien van een 'fris kenteken'. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja, een exemplaar die heel is gaat voor 20k weg. Dat geeft je wel een beetje speelruimte, zeker als je hier en daar wat onderdelen "vindt". ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
5k voor dat kom op man, hij wil gewoon dubbel cashen na de verzekering. Wel fijn dat het onderhoudsboekje er ook bij zit!! Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: en hij heeft getinte ruiten he ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Is vrij gebruikelijk hoor zo'n prijs... Bovendien is dit duidelijk niet iemand die zelf de schade gereden heeft, of hij moet dagelijks auto's total loss rijden dus verzekeringsfraude lijkt me erg sterk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-12-2010 0:07] Je moeder. ![]() |
|
Als je dat stuk schroot weer in "oude" staat wilt brengen kun je net zo goed een nieuwe kopen. D'r zit niks meer aan wat nog ok is. Edit: Ik denk dat ze van geluk mogen spreken als daar iemand levend is uitgekomen. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-12-2010 0:10] ![]() |
|
quote: Niemand heeft het over fraude gehad hoor. Als je je auto in de prak rijdt, of je dit nu zelf gedaan hebt of niet, en je bent goed verzekerd dan krijg je daar een bedrag voor terug. Vervolgens krijg je vaak de keuze om de auto terug te kopen van de verzekering, voor bedrag x. Als je dat doet, en je weet er vervolgens méér voor te vangen op marktplaats dan ben je gewoon een goede handelaar, geen fraudeur. De verzekering gaat er dan ook geen cent op achteruit op deze manier. NB: Deze mini is inderdaad wel heel brak, kan me niet voorstellen dat hier nog iemand een nieuwe auto van kan maken. Wel zonde, met 500km op de teller. Nadeel van dergelijke schadeauto's weer fixen is overigens ook dat de hele constructie zo'n enorme klap heeft gekregen dat de auto vaak na reparatie nog heel veel gekke dingen houdt. Diezelfde handelaar van die mini heeft overigens ook nog een mooie Lambo op marktplaats staan, 49.995 euro, je moet er alleen ongeveer een compleet nieuwe voorkant op ivm brandschade ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-12-2010 8:41] ![]() |
|
Oh een Lamboghini met brandschade, dat zie je nou nooit. ![]() |
|
quote: En gekocht? ![]() |
|
quote: Nee, zat in dubio maar heb het uiteindelijk toch maar gelaten voor wat het is, heb veel drempels in mijn wijk en dan is zo'n auto gewoon niet ideaal. ![]() ![]() |
|
Wees eerlijk, je zag gewoon tegen het opknappen op. ![]() ![]() |
|
quote: Dat ook wel een beetje. Mijzelf kennende zou ik het dan weer te budget op willen lossen, met een andere kleur motorkap / voorschermen van de sloop om het betaalbaar te houden, etc. En dan wordt je toch snel een beetje de pauper van de buurt met zo'n aan elkaar geplakte Lambo voor de deur. ![]() ![]() |
|
quote: Dubbel cashen bij de verzekeraar klinkt als fraude hoor. ![]() Je moeder. ![]() |
|
@Karnivoor: Volgens mij heb je mijn post niet helemaal goed gelezen/begrepen. Je cash op deze manier feitelijk maar één keer bij de verzekeraar. Die betaald jou schade (in dit geval wellicht de dagwaarde van de auto). Wat jij vervolgens doet is aan jou. Als jij die auto weer terugkoopt en voor meer verkoopt gaat de verzekeraar daar geen cent op vooruit of achteruit. Geen fraude dus. Verder wordt zo'n auto inderdaad vaak per opbod verkocht, nádat ze je zelf de kans geven om die auto eerst terug te kopen. Dat geldt niet voor alle verzekeraars maar voor een deel wel. In dit geval gaat het overigens om een handelaar, die dus die auto inderdaad wel gekocht zal hebben. Maar waar zie jij nou het fraude-gedeelte precies? ![]() |
|
Ik had het erover dat hij het 'dubbel cashen' noemt, dit klinkt als fraude. Wil niet zeggen dat het het ook is. ![]() Maar waar ik vooral op doelde is dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat deze handelaar alles zelf in de prak heeft gereden. Met andere woorden, hij kan er niet dubbel aan verdienen, slecht een kwastie van inkopen van een partij en verkopen aan een andere. Zuivere handel. Je moeder. ![]() |
|
Staat doet schepje bovenop hoge benzineprijs Uitgegeven: 30 december 2010 11:06 Laatst gewijzigd: 30 december 2010 15:16 EINDHOVEN - De toch al hoge brandstofprijzen krijgen vanaf 1 januari een extra zetje van de overheid die per 1 januari de accijnzen op benzine, diesel en lpg met 0,6 procent verhoogt. Volgens consumentencollectief UnitedConsumers wordt benzine daardoor bijna een halve cent duurder, diesel een kwart cent en de recordprijs van lpg loopt verder op tot ruim 0,86 cent per liter. ''Op zich lijken de accijnsverhogingen voor inflatiecorrectie heel kleine verhogingen'', aldus Paul van Selms van UnitedConsumers. Maar al met al is het accijnsaandeel in benzine en diesel bijna de helft van de totaalprijs. Btw ''Omgerekend per tank hebben we het over accijnzen van meer dan 30 euro per benzinetankbeurt en bij diesel over ongeveer 25 euro.'' Voor lpg gaat het om een paar euro. Bovendien wordt er over de accijns ook nog btw geheven. Los van de accijnsverhogingen is de brandstof in Nederland dit jaar ruim een dubbeltje in prijs gestegen. ''Dat wil zeggen dat de gemiddelde automobilist dit jaar ruim 50 euro meer aan brandstof heeft uitgegeven.'' E10 Verder wijst UnitedConsumers erop dat de brandstof E10 komend jaar aan een opmars zal beginnen. Op termijn moet die euro95 gaan vervangen. Het is een mengsel waar 10 procent ethanol in zit. ''Mensen gaan dus meer accijns betalen voor minder benzine'', concludeert Van Selms. In Frankrijk hebben vrijwel alle pompen langs de snelweg deze milieuvriendelijkere variant al. De overheid haalt volgens UnitedConsumers jaarlijks bijna 4 miljard euro op aan benzineaccijns en nog eens ruim 3 miljard euro aan andere brandstofaccijnzen. Bekijk de actuele brandstofprijzen © ANP Nu.nl *zucht* ![]() |
|
![]() je moet 6 maand vast werken bij je huidige werkgever om te kunnen lenen... dus als je net begonnen bent kun je er naar fluiten... ook al heb je al 8 jaar gewerkt signature ![]() |
|
Lenen voor een auto? U zijt gek of zo? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Leg uit? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |