IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe spekt U de kas van het CJIB? [auto topic] Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-01-2011 22:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ook daar zou ik best wat landweggetjes mee willen pakken!


Je moeder.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 20-01-2011 22:36 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php


Subaru Vivio gli
klein truckschuttertje maar rij er dagelijks mee van Assen naar Hoogeveen. Probleemloos door de apk, doet het altijd en met een 0,7 liter 4 cilindertje nog aardig rap ook regelmatig 160 op de teller.
Veel goedkoper kan je niet rijden.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 20-01-2011 22:37]


Een kleine snol zit zo vol.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-01-2011 22:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Heb je geen trots?


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-01-2011 22:53 by XXL Profiel van XXL

:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 21-01-2011 14:37 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 19 januari 2011 20:46 schreef karnivoor het volgende:
Twingo, roze geverfd?


Twingo, gewoon geel gehouden

Maar ja, door de festivals (in 2009 uit de modder gesleept op metalcamp, en 2010 door de modder in party san) waren er 2 gaten in de oliekabel ofzo, maar door de opgedroogde modder die ervoor zat lekte het niet zo heel erg. Maar toen m'n opa (die doet de apk) een klont van 4 kilo van modder gras en olie, weg haalde lagen die gaten open en spoot de olie eruit. En de plaat aan de onderkant moest ook vervangen worden.
En nog wat dingen die al eerder gerepareerd waren.



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-01-2011 17:02 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

@karnivoor, maakt niet uit wat voor bak je onder je reet hebt. Als je uitstapt ben je binnen 5 meter de zoveelste sukkel met sleuteltjes.

Daarintegen, als het weer wat beter word pak ik deze weer.



auto's, voor lui die te bang zijn op 2 wielen.


Een kleine snol zit zo vol.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-01-2011 2:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Hehe, much better!


Je moeder.


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 22-01-2011 9:25 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

een auto! (tje)


niet precies deze, wel dezelfde. Eigenlijk hebben we voor werk enzo geen auto nodig (heb nog steeds mn rijbewijs niet zelfs..) maar met de kleine spruit is het zo wel makkelijker met auto.
En kan ik me mooi rond laten rijden door mr. helnorsk


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2011 9:38 by XXL Profiel van XXL

Ik stel me een gezinsauto of boodschappenauto doorgaans iets groter voor.

Zelf vind ik het handig als gezin en boodschappen er ook makkelijk in kunnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2011 10:29 by XXL Profiel van XXL

Ah, ik mag weer spekken.

Ik zie net dat ik een boete ben vergeten te betalen dus er lag een verhoging op de deurmat.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 22-01-2011 11:27 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

@ xxl,boete ja das balen..

over de kleine auto:
nouja het is niet eens nodig voor boodschappen

Misschien voor de grotere inkopen, zoals limonade en zware dingen, maar de andere boodschappen doe ik altijd lopend.
Het is dus echt alleen voor de extra en vind het niet nodig om er dan veel geld aan kwijt te zijn.
Heb uberhaupt lang getwijfeld of dit wel nodig is maar aangezien niet alle familie naast de deur woont en treinreizen met een ukje me niet ideaal lijkt toch maar gezwicht.
Ook in verband met oppassende omá's

[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 22-01-2011 11:27]


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 22-01-2011 11:32 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Maar als je op pad wil met de kleine, is het dan niet veel handiger om minimaal een vierdeurs te hebben? Het Ka'tje is nog een slagje kleiner dan mijn driedeurs Ford, en daarbij vind ik het al irritant om bijvoorbeeld grote voorwerpen op de achterbank te zetten, geklooi met een stoel enzo. Voor gezeul met wipstoeltjes/kinderwagens/autozitjes/tassen is een extra deur wel handig denk ik.


Verrassend triviaal


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2011 11:36 by XXL Profiel van XXL

Ik snap het wel hoor.
Ik heb zelf een grote bak (Volkswagen Transporter) maar het nadeel daarvan is dan weer dattie bakken met geld kost.

160 euro per maand aan belasting en verzekering en dan heb je nog geen meter gereden en dan lust hij ook nog elke 13 km een liter diesel.

Wat ik in jouw geval wsl wel had overwogen is een auto in vierdeurs uitvoering met het oog op kinderen (En kinderzitjes) achterin.

Mijn ervaring is dat het stukken handiger is maar uiteraard krijg je ze er via de voordeur ook wel in.

Edit: Ik sluit me dus bij Zonderstaart aan.


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-01-2011 11:37]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 22-01-2011 11:40 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Daarnaast nog de toevoeging dat het met de zuinigheid van Ka 's ook tegenvalt. Het is niet zo 'n grote auto, dus als feature verwacht je dan dat het tenminste zuinig is, maar in praktijk valt het tegen.
In dezelfde prijsklasse moet er toch ook wel iets groters te vinden zijn dat een beetje onderhouden is, zuinig rijdt en geen bakken met geld aan wegenbelasting kost? Er is nog wel iets te krijgen tussen klein en overmaatse family car.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 22-01-2011 11:41]


Verrassend triviaal


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 22-01-2011 11:40 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

ja 4 deurs was wel makkelijker geweest,das waar!
We hebben ook allerlei bakkies bekeken maar konden niet echt wat vinden. Deze konden we van mn schoonzus overnemen voor een prikkie, en nu weten we iig wat we kopen. Is vorig jaar voor meer dan 1000 euro aan opgeknapt, nieuwe banden, remmen etc. Ook wel een fijn idee.

Maar goed misschien kopen we over een jaar of wat wel een andere/grotere, we shall see.

[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 22-01-2011 11:41]


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 22-01-2011 11:42 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Nou ja, dat is dan inderdaad wel fijn, dan kan 'ie hopelijk een tijdje vooruit.


Verrassend triviaal


rotor
Usericon van rotor
Posted 23-01-2011 13:56 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 19 januari 2011 1:30 schreef flebbie het volgende:
Ook weer even flink aan het klussen geweest met de Monza.




Wat is dit voor werkplaats trouwens? Een openbare ruimte die je kunt huren per uur? Of een kraakpand mss?


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 23-01-2011 22:29 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Is het oude Lasulec gebouw in Groningen. Is idd in bezit van krakerts nu, maar er zit sinds kort een antikraak organisatie zich mee te bemoeien om de boel een beetje in goeie banen te leiden. En zo ben ik er ook binnen gekomen, betaal een klein bedragje per maand.

Best een mooie sleutelplek, veel ruimte ook. Enige nadeel is dat die krakerts nogal harde bazen zijn die weigeren om die lelijke stinkbus van ze van de smeerput af te halen


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 23-01-2011 22:53 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ah, daar! Wordt het een Carex pand?
Oh.. en dat is wel verdomd irritant inderdaad..


Verrassend triviaal


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-01-2011 22:58 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 23 januari 2011 22:29 schreef flebbie het volgende:
Is het oude Lasulec gebouw in Groningen. Is idd in bezit van krakerts nu, maar er zit sinds kort een antikraak organisatie zich mee te bemoeien om de boel een beetje in goeie banen te leiden. En zo ben ik er ook binnen gekomen, betaal een klein bedragje per maand.

Best een mooie sleutelplek, veel ruimte ook. Enige nadeel is dat die krakerts nogal harde bazen zijn die weigeren om die lelijke stinkbus van ze van de smeerput af te halen




Lasaulec.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2011 23:01 by bastianus Profiel van bastianus

Wassen die krakerts ook hun haar in die smeerput? En hun honden aan een touw?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 23-01-2011 23:24 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 23 januari 2011 22:53 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ah, daar! Wordt het een Carex pand?
Oh.. en dat is wel verdomd irritant inderdaad..


Ja wordt een Carex pand, komen kunstenaars in straks. Woon je toevallig ook via Carex?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 23-01-2011 23:30 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 23 januari 2011 23:01 schreef bastianus het volgende:
Wassen die krakerts ook hun haar in die smeerput? En hun honden aan een touw?


Hee je kent ze!

1 gast is echt hilarisch, hij is de eigenaar van die zwarte amerikaan. Die bak rijdt volgens mij niet echt meer, enorme plas olie eronder en de uitlaat is eraf. Af en toe kom ie met een blikje Schultenbrau in de hand binnenwaggelen, start de motor, geeft een gigantsiche straal gas, om vervolgens al zuipend weer af te druipen


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 23-01-2011 23:36 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 23 januari 2011 23:24 schreef flebbie het volgende:
Ja wordt een Carex pand, komen kunstenaars in straks. Woon je toevallig ook via Carex?

Ja. Hopelijk binnenkort wat anders.


Verrassend triviaal


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 23-01-2011 23:43 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 23 januari 2011 23:36 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ja. Hopelijk binnenkort wat anders.


Ken je dat pand aan de Oosterhamrikkade, daar zijn nu weer een paar kamers vrij dacht ik en er wonen wel toffe lui.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen