|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Eg wel! Een pontiac 455 7.5 liter brult als een beest!! Een mn 400 stroked 6.6 grunt al die engelse prut van de weg! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ik vraag me af wat ze zullen doen met al die elektrische wagens. Die hoor je amper afkomen, steek je de straat over krijg je meteen de schok van je leven. kunnen ze daar geen rallysoundtrack in steken of zo? signature |
|
Radio met v8 geluid afspelen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Gewoon een kwestie van uitkijken. Ik vraag mij eerder af waarom iemand zo asociaal is om een auto/motor te nemen die meer geluidsoverlast veroorzaakt dan het gemiddelde openluchtfestival. |
|
zoiets. Maar serieus, die dingen maken geen geluid, levensgevaarlijk! nog erger dan een Lexus signature |
|
quote: Omdat het kan ! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
En omdat het mooi is! Je moeder. |
|
quote: Omdat die iemand onzeker is over de lengte van zijn piemel. Auto's zijn gay. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Met je fiets! Je moeder. |
|
het alternatief is helaas nog veel gayer of het moet zijn dat je riksja inclusief personeel hebt. Die zijn nice signature |
|
quote: :') quote: Precies. De Lexus LFA [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 02-03-2012 22:15] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En de 2e bus is in ons bezit. 2.5 TDI 11-2002 75 kw 140.000 km Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Netjes! Geen dubbele cabine? En heb je je ingeschreven bij de KvK? Boeiender |
|
Wel dubbel cabine en waarom zou ik me inschrijven bij de KvK? Volgens mij is dat niet genoeg om grijs te mogen rijden. Scheelt dat je op grijs nog vrijstelling hebt van de provinciale opcenten. Da's toch nog 35 euro per maand. Qua belasting betaal ik nu ongeveer het bedrag voor een flinke personenauto op diesel. Denk richting Nissan Primera of Mazda 626. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Weet niet precies hoe of wat, ligt denk ik aan de aantoonbare noodzaak? Mooi ding man! Boeiender |
|
Deze pik ik in, want dit is een 5 pitter en hij heeft cruise control (Fijn omdat ik de meeste kilometers maak) en de T5 gaat naar mijn vriendin. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nog beter! Boeiender |
|
@XXL: Drie kameraden van me hebben zo'n ding, ideaal! |
|
Net de eerste keer théorie examen gedaan en meteen geslaagd! Weer een stapje dichterbij de wegen nog onveiliger maken ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
Iemand ervaring met een Kia Sportage (nieuwste versie)? Ben een beetje aan het rondkijken naar alweer een nieuwe leaseauto, nog maar 70.000 km te gaan. Boeiender |
|
Wat ik wel weet, KIA = troep. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Och, als ik de tests zo lees is dat wel veranderd. Mwoah, Volkswagen bevalt erg goed tot nu toe, misschien kies ik er wel weer 1 uit. Boeiender |
|
quote: Feli! En zolang je mij niet van de sokken rijdt vind ik het prima Black seeds of bunny! |
|
@ MR. N: Jij zit toch nog wel eens in het veld voor je werk? Waarom geen Volkswagen Amarok indien het budget die mogelijkheid biedt? (Vanaf 21.000 op grijs kenteken) Leverbaar als Pick Up en Combi: [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-03-2012 17:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |