|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
sommige mensen... signature |
|
Zonde van de vloer... ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
Fakkin' hell, de Benz aan de kant gezet, als ik rem dan rammelt hij vr deaud, en ze weten niet hoe het komt... tsssss Schumacher zal geen podium halen dit jaar signature |
|
Hoeveel auto's verslijt jij op jaarbasis? De Alfa had je toch ook al om zeep? |
|
mja, meestal 3 per jaar, maar dan afwisselend en zo Momenteel een Alfa 147 (voor korte ritjes) die ik gebruik van de vriendin een Benz C220 (fok die rammelkast) en een Laguna Break 1.9i (betrouwbaar ook al is die Frans) Mijn beste vriends (ik heb er maar 1) mag ik ook gebruiken nu en dan als hij met de moto weg is. Ferme bak RR 4.6 HSE V8 BMW-motor denkk, benzine en LPG zuipt naft... 19.5 liter op 100 km gemiddeld best makkelijk handelbaar, behalve in ondergrondse parkings (waar ik eigenlijk sowieso niet binnen mag...) fijne wagen, vooral naar offroad (lees: afrit missen en toch nemen, parkeren buiten de bebouwde kom, regenweer, ...) signature |
|
quote: quote: Hier misschien mee ophouden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: van die 1000 euro bakken? Of gewoon heel snel uitgekeken? |
|
quote: meestal omdat er vanalles stuk aan gaat. Stukje afschrijven en andere nemen. Beetje zoals vrouwen met mij doen signature |
|
Wellicht je rijstijl evalueren. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Volgens mij ligt het meer aan je rijstijl. Probeer eens een Leopard tank. |
|
dat zit er ook wel voor iets tussen ja. die voortrekkers zijn niet voor mij gemaakt ach ja, je kon het al zien aankomen. Schoenen, fietsen... het rubber was na max een jaar al naar de kloten signature |
|
Tis iig de enige vaste factor in het geheel. |
|
nochtans, met mijn Ford C-Max heb ik nooit problemen gehad. Stevige auto was dat. De Renault doet het ook goed. Al de rest kan mij niet verdragen denkk... al was de Alfa GT ook wel in orde . Die kon ik amper aan [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-03-2012 22:59] signature |
|
quote: Fuck die vloer als je zo'n auto kan betalen. Je moeder. |
|
Zojuist een setje dakdragers op de kop getikt voor mijn '83 er Saab (Saab 99). Klaar voor ikeatripjes |
|
Ook weer een nieuwe aanwinst. Pontiac Grand Ville Convertible uit 1975 7,5 liter motor voor de kenners een 455 Pontiac. APK kwam ie al door, nu waterpomp aan het vervangen. Daarna licht laswerk. 'van de winter maar een nieuwe top en interieur regelen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Koop je die er nou iedere keer bij of gaan die ouwe weer de deur uit voordat je een andere koopt? |
|
ik heb mn ouwe 87 Firebird aan Jaap verkocht, omdat hij em graag wilde. ik heb nog steeds mn 74 Trans Am en nu dus deze erbij. Doe ze niet meer weg dus, want beiden zijn ze zeer zeldzaam.. of er moeten veel munten geboden worden. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ah, ik dacht al; flinke loods of lange straat. |
|
mooi exemplaar ... hoe de hazen lopen ... |
|
Kon gisteren mijn auto niet meer terugvinden op de parkeerplaats. Dit omdat er kolossale Audi S5 voor stond. Heeft zo 'n 350 pk 's. Supergaaf! Vraag mij altijd wel af wat je met zo 'n racebak in Nederland te zoeken hebt. Maandelijkse reservering voor boetes? Privécircuit naast je huis? Verrassend triviaal |
|
Omdat het kan. |
|
Het zal er vast niet eentje zijn die klaagt over hoge brandstofprijzen. |
|
Wij hebben nu een Daewoo Matiz (gekregen, niet gekocht) en een keigave zwarte Opel Astra stationwagen. Enorme luxe na de Opel Kadett Zit alleen een slippend piepje in bij het rechtervoorwiel als je scherp naar rechts stuurt. Ben even vergeten wat dat is, we hebben het al eens eerder gehad met een andere auto. Net of er iets aanloopt... Hatsjikidee! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |