![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Caddy is geniaal. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Nou Mathieu, hoe bevalt de nieuwe? Je moeder. ![]() |
|
quote: Erg goed. Een stukje vlotter dan de Caddy, net de zooi ingeruimd, dacht dat het qua opbergvakken een drama zou zijn, maar valt alleszins mee. Het is best een mooie auto eigenlijk, in parelmoer zwart met chromen details. Het interieur is erg netjes afgewerkt. De 8 speakers doen goed hun werk, en de radio is eigenlijk wel okay zo (zat eraan te denken om mijn eigen er in te bouwen, omdat daar wel USB aansluiting voorhanden is, maar ik kijk het even aan). Ook de cockpitdisplay is er makkelijk, ben er net achter hoe ik de tekst in het Engels krijg. ![]() De 6 bak is even wennen, net als de kleinere spiegels. Verder zit ik te wachten op mijn tankpas, heb er nu ongeveer 450 km mee gereden, en kan nog zo'n 400 volgens de display.... Hij is wel een stuk zuiniger dan de Caddy als die getallen kloppen. Ook het omgevings- en rijgeluid zijn minder, erg stil dus. Oh, niet onbelangrijk, er is meer laadruimte dan ik dacht. 2 Gitaarcabinetten en de rest van de zooi zal niet lukken, maar redelijke backline en 5 man gaat lukken. ![]() Al met al Boeiender ![]() |
|
Ah, toch positiever dan verwacht dus al met al. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Iemand ervaring met Parrot bluetooth carkits? Ik niet, heb er wel 1 nodig. Ervaringen, modellen e.d. gaarne posten. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: CK3100, klaar. Goedkoop, simpel, en waanzinnige geluidskwaliteit. Mijn vrouw heeft hem in haar bus zitten, en ik kan absoluut niet horen dat ze in de auto zit als ze belt, zéér helder. Geen fratsen, 5 telefoons aan te koppelen, ongeveer 90 euro geloof ik (ex inbouwen). Absolute aanrader! ![]() ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Ah, zal er eens naar kijken, bedankt. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: De wereld van de auto's is verdeeld in rijdende japanners en kapotte niet-japanners. Conclusie: deze move helpt je van de ene ramp in de andere ramp. tip/advies: koop een japanner. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Weblog van Autoweek.nl: Weblog | Leuk én betrouwbaar. En ook nog… Renault Clio RTE 1.4 - 1998 Leuk, maar potentiële onkostenpost Toyota Starlet Saai maar betrouwbaar Waar zou jij mee thuiskomen als je met een budget van 2.500 a 3.000 euro voor een leuk, betrouwbaar autootje op pad werd gestuurd? Het is een vraag waar veel eerste-auto-kopers mee worstelen, zo heb ik de afgelopen tijd ervaren als autovraagbaak binnen m’n familie- en vriendenkring. Op zich is het antwoord heel simpel: koop een compacte Toyota of Nissan van een jaar of tien oud. Of een Mazda, Suzuki of Subaru. Wrong answer. “Ja dááág, ik ga niet in zo’n saaie Japanner rijden!” Het dubbeltje en de eerste rang beginnen zich op te dringen. Want niet alleen moet-ie leuk en betrouwbaar zijn, de wonderauto moet liefst ook nog weinig hebben gelopen, praktisch zijn, lage vaste lasten hebben, goed rijden, wat luxe aan boord hebben, weinig verbruiken en de komende jaren probleemloos functioneren. O ja, en hij moet er natuurlijk wel een beetje lekker uitzien. En garantie zou ook wel prettig zijn. Of ik nog suggesties heb. Eh… Als het op uiterlijk aankomt (en het komt vaak op uiterlijk aan) dan is een occasion van Europese makelij doorgaans smakelijker dan het Japanse alternatief. Begrijpelijk, maar kom dan niet na een half jaar bij me aan dat je de ene na de andere reparatie voor je kiezen hebt gekregen. Zo heeft een vriend van me net een Renault Clio uit 2000 gekocht. Leuke auto, ziet er netjes uit maar als je de betrouwbaarheidsstatistieken erbij pakt, zo ongeveer de meest onverstandige koop die hij had kunnen doen. Ik hoop voor hem dat zijn Clio het tegendeel bewijst maar waarom geen Starlet, 323, Swift of Micra? Wil je daar als gezonde begin-dertiger niet mee gezien worden? Van de vrienden die me om advies vroegen waren het opmerkelijk genoeg de vrouwen die zich zonder morren in een Starlet en een Micra lieten hijsen. Maar dat zal wel toeval zijn. De strekking van dit verhaal: wat is nu de ultieme eerste auto? Welke kar voldoet aan alle bovengenoemde eisen? Zie ik iets over het hoofd of bestaat-ie gewoon niet en moet je hoe dan ook ergens op inleveren? Michiel Willebrands © Autoweek dus. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-11-2010 18:34] Je moeder. ![]() |
|
Een Toyota dus....om de maand nieuwe onderdelen ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ga de kas van het CJIB ook weer spekken. 23 euro (4 kM na correctie) ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: De CK3000 schijnt erg fijn te zijn.... ![]() |
|
PARROT MKi9200 Een paar collega's van me hebben die en zijn er zeer tevreden over. Je autoradio kan dan ook de deur uit. ![]() |
|
quote: Dat heb ik onlangs met €49 ook nog gedaan... ![]() |
|
al 4 mnd clean ![]() ![]() |
|
Mijn laatste was ook zoiets ja. Gelukkig maar één keer een 'echte' gehad van 140 euro ofzo. 77 binnen de bebouwde kom, of iets in die buurt. ![]() |
|
quote: mee eens ![]() Tevens zuinig trouwens.. ik heb de 1.6 injectie motor en rij 1 op 16. En hij heeft bassie en adriaan lampen.. wie wil dat nou niet. [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 10-11-2010 5:39] ![]() |
|
quote: 12 jaar clean! Maar ik heb dan ook geen rijbewijs en boetes voor de fiets weten te ontlopen of nooit gekregen. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Right. NOT! Boeiender ![]() |
|
[quote]Op 26 oktober 2010 19:15 schreef MR. N het volgende: @ Nimbus: Oei, wel lelijkerder dan de "normale" ja. De Caddy was vrij geniaal, in 3 1/2 jaar dik 170.000 mee gereden, het enige wat motorisch er kapot aan was gegaan is de koppelingspomp. Heel Europa mee door gecrost, veeeeeeeeeeeel ruimte! ![]() [quote] vaarwel, trouwe vriend! ![]() ![]() |
|
quote: In staat van irrationele ontkenning tegen alle statistieken in? Dat moét een volkswagen-rijder zijn! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Ook Japanners kunnen en gaan stuk en de zo vaak geprezen betrouwbaarheid daar zullen we het sinds de tig terugroepacties van o.a. Toyota & Mazda maar even niet over hebben. Voor de rest heb ik niets tegen Japanners, goede keuze. ![]() |
|
quote: ![]() Komt toch neer op persoonlijke ervaringen, die zijn toch meer leidinggevend dan statistieken over het algemeen. Heb dus persoonlijk erg goede ervaringen met VW, al heel wat jaren, terwijl ik met Renault bijvoorbeeld slechte ervaringen had. Ik zal dus niet snel een Renault, of zelfs een Franse auto bestellen als ik de keuze heb. Verder zijn onkosten qua mankementen voor mij totaal geen issue, daar heb ik het natuurlijk wel makkelijk mee. Boeiender ![]() |
|
quote: En die van o.a. Ford en BMW niet vergeten natuurlijk. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |