![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, ik reed rustig weg, maar totaal geblokkeerde achterwielen zijn niet echt fijn.... Boeiender ![]() |
|
quote:Lol ook humor ja .. maar goed, veel troep op de remmen dan wil dat nog wel eens ja. Gelukkig achter geen schrijfremmen. ![]() |
|
quote: Had toen trommelremmen achter. Maar ja, ik baggerde met de oude caddy vroeger ook elk bouwterrein over... Boeiender ![]() |
|
quote: jij die uren op internet surft moet dat toch zelf online kunnen vinden: Start je auto Doe de handrem los ( je kan een paar keer stevig aan de handrem trekken , dit kan soms helpen ) Je kunt de remkabel en blokken met een haar foun verwarmen. De handrem trekt de remblokken op de achterwielen aan dus je moet die verwarmen. Je kan die zien en verwarmen door de spaken van je velgen heen of achterlangs het wiel. De handremkabel loopt vanaf de twee remblokken op de achterwielen in een V naar voren, de kabel is meestal 1 centimeter dik, het kan soms lastig zijn om hem te vinden helemaal als je naast de auto moet liggen om er onder te kijken. Verwarm de kabels met de foun en probeer af en toe de handrem op en neer te bewegen om te zien of hij los komt. Heb je wat meer tijd en wil je niet vies worden door naast de auto te gaan liggen dan kan je de auto starten de handrem naar beneden doen en hem stationair laten lopen. Door de warmte van de motor en uitlaat wordt het onder de auto warm en zal het ijs in de handremkabel langzaam ontdooien Ook de trillingen van de lopende motor kunnen de kabel los doen komen. Dit kan soms wel een uur of langer duren. Lukken de bovenstaande manieren niet? en kan je de auto een dag laten staan, dan moet je de handrem gewoon los doen en de auto in de eerste versnelling zetten met een beetje geluk is de handrem de volgende dag weer los. Vergeet daarna nooit meer om de handrem in de winter niet te gebruiken, zet de auto gewoon in de eerste versnelling. succes ![]() ![]() |
|
foun ![]() ![]() signature ![]() |
|
nederlandse website, die kunnen nog nie goe typen. ze bedoelen een fohn, een haardroger dus ![]() ![]() |
|
Nieuwe bolide: ![]() ![]() ![]() Nieuw en oud... ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() ik heb da nie ![]() a foun'dit ![]() en dan moet ik in de sneeuw gaan liggen? ![]() signature ![]() |
|
quote: denk aan je leukste stomende vrijpartij, dan krijg je het vanzelf wel warm en valt het allemaal wel mee ![]() ![]() |
|
![]() ![]() dan vries ik vast in mijn eigen natte plek ![]() signature ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: ![]() En ook hier even spammen: http://www.autoweek.nl/autoreview/28678/Skoda-Fabia-Combi-12-TDI-Greenline :') Zo waar. Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Wut? En de Firebird dan? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
:') Ik moet hem trouwens nodig weer wassen. Het niet hebben van spatborden is nu echt nasty. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-12-2010 19:51] Je moeder. ![]() |
|
Spatborden of spatlappen? ![]() |
|
quote: Te brede bandjes? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Nee (nouja, 235 is niet te breed vind ik ![]() ![]() Voorbeeldje van na vol gas geven op een blubberig grasveldje: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-12-2010 20:53] Je moeder. ![]() |
|
quote: Ochja, die van mij kan ik met dit pokkeweer wel dagelijks door de wasstraat rossen. Hmmm, morgen maar eens doen ja. Boeiender ![]() |
|
Mijn schatje : ![]() Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ ![]() |
|
Gaaf ding! :D Uit welk jaar is hij/zij? Heeft hij/zij een naam? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-12-2010 21:11] Je moeder. ![]() |
|
kilo's karakter ![]() massaal vervuilend ![]() waar woon jij wel? Ergens in de buurt van Gent ook? Ik ken da bakske gelijk signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |