|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Probeer ik ook niet. Moet zelf ook nog aan de klooi met tectyl. Ik heb namelijk een Kadett aangeschaft. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kadett ftw. Je moeder. |
|
1.6 cabrio, voor de zomer. Moet nog het een en ander aan gebeuren. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Haha hoe gaaf! Dikke respect! Heb je een foto? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-12-2010 18:04] Je moeder. |
|
Geen idee wat een kadet is?? nissan, vauxhall.. kia Anyway Land Rover ftw German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote: Vauxhall Astra. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-12-2010 18:11] Je moeder. |
|
Geen Astra, Kadett. Meende dat dat model niet in de UK heeft rondgereden. Althans, niet met massa's zoals hier. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Nee, ken het model niet German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote: Vauxhall Astra was de benaming voor zowel de Opel Kadett en Opel Astra. Weet me dat toevallig nog te herinneren omdat ik als kind/puber voor het eerst in Engeland zijnde allemaal hele rare Kadett's zag waar Astra op stond terwijl NL net de Astra had leren kennen. Je moeder. |
|
ALfa binnengedaan bijna 1700 euro kosten aan servopomp kapot, 4 remblokken, kabels van handrem, ... distributieirme (alweer??? is 4 maand oud!!) fuck them, laatste keer dat ik een Alfa gekocht heb ik koop mij een nieuwe nu ik twijfel, afwel een Dacia Duster praktisch, betrouwbaar, groot, goedkoop ofwel deze een bommetje, mooi, relatief goedkoop signature |
|
Hoge onderhoudskosten voor een Alfa had ik je zo wel kunnen vertellen. |
|
APK voor m'n golfje was weer prima. Er moest alleen een rubbertje onderaan de linker achterdeur vastgeplakt worden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: dat ook ja rijden is een plezier, maar zo snel verval en zo een kutmuziekinstallatie signature |
|
Ach, met tectyl kun je in ieder geval je auto weer door de APK halen, als je maar genoeg over de roest smeert. Zo getuige mijn auto zoals 'ie was toen ik hem net kocht... |
|
quote: Ik zou voor de Dacia gaan, mede vanwege Amon. Je moeder. |
|
je hebt gelijk hoor, maar het is zo een akelige bak signature |
|
deze vind ik leuk signature |
|
:') Hoewel hij toch wel wat heeft qua originaliteit. I like that. Maar toch, ik zou voor die Dacia gaan, wel de 4wd versie. Je moeder. |
|
quote: DS3! Godver wat een gave auto. Staat hier in de buurt een knalgele, met een zwart dak en ramenstijlen. Waanzinnig.. Ook standaard luxe uitgerust.. Ik was direct voor de DS3 gegaan Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Lol. Alfa de deur uit wegens te hoge onderhoudskosten en vervolgens overwegen om een Citroen te kopen? Vragen om problemen volgens mij. Als je je onderhoud beperkt wilt houden moet je gewoon een Duitse bak halen, dan heb je één keer een wat hogere kostenpost, namelijk de aanschaf, en vervolgens (uiteraard gemiddeld genomen) een stuk minder onderhoudskosten dan bij een Franse of Italiaanse auto. Japanners zijn ook goed wat dat betreft, maar die zijn vaak wel weer erg lelijk |
|
:') |
|
quote:Hmm rij nu jaar citroen amper kosten |
|
quote: Goed voor elkaar. Misschien is het ook wel een beetje overdreven, het hele verhaal. Maar de vooroordelen ontstaan natuurlijk niet zomaar. |
|
Tijd voor nieuwe vooroordelen dan. Terugroepacties ftw. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |