|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig mag ik nog wel een sjekkie draaien terwijl ik met mijn knie stuur. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Auto staat bij de garage, moet voor een veel te hoog bedrag worden gerepareerd, dus morgen komt meneertje Sloop de auto ophalen bij de garage... |
|
Laatste paar dagen weer druk bezig geweest met de Monza's. De paarse krijgt een nieuwer, sterker blok + zwaardere bak ouwe eruit: zwaardere versnellingsbak: en dit blokje komt erin: nu we overal goed bij kunnen, motorruimte en alle aanbouw delen meteen maar beetje opfrissen, vandaag de radiateur gedaan: als alles weer gecleand is gaan we het hele gevaarte erin hijsen ... hoe de hazen lopen ... |
|
Leg je er ook een grotere tank onder of wordt de hele kofferbak straks vervangen door een gastank? |
|
Nieuwe auto besteld: Peugeot 508 2.0 Hybrid4 Premium, de sedan uitvoering met automaat. Zoals op het plaatje, maar dan met een maatje grotere (en mooiere) velgen. |
|
quote: Ligt al een 70 liter benzinetank en een 60 liter gastank in. ... hoe de hazen lopen ... |
|
carterpan netjes gemaakt en nieuwe pakkingen voor gehaald: nieuwe veren, waardoor hij iets lager zal vallen ... hoe de hazen lopen ... |
|
Met mijn "nieuwe" auto laatst 1 op 25 op diesel gereden. All hail the VW Lupo 3L! Toegegeven, het is (nog) niet de mythische 3 op 100, maar gezien het feit dat hij a. zuiniger is dan mijn vorige auto, en b. belastingvrij ben ik best tevreden. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
wegenbelastingvrij is altijd erg fijn ja ... hoe de hazen lopen ... |
|
Morgen om deze tijd heb ik weer een lekker strak v-snaartje En nieuwe ruitenwissers. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die nieuwe ruitenwissers moet ik ook nodig gaan halen, één en al streep nu. Rain X zweer ik bij, trouwens. Boven de 70km/h geen wissers meer nodig Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Geen waas op je ruiten bij gebruik van de ruitenwisser icm rain x? |
|
Nope. Eerst zeer grondig de boel ontvetten, inwaxen en afspoelen. Daarna nog een keer inwaxen en uitwrijven met water. Geen problemen mee. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik vindt het maar rot spul, doe mij maar gewoon een goed werkend stel wissers. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ben volgens mij idd één van de weinigen die het wèl prettig vind Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Nee hoor, ik heb volgens mij een ander merk spul, maar ik zweer erbij, zou eigenlijk verplicht moeten worden qua veiligheid. Boeiender |
|
quote: De "echte" Rain X bestaat volgens mij ook niet meer, heb nu een vergelijkbaar iets van de Halford. Thanks btw, de eenzaamheid verdwijnt langzaam Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nou, bij Carclean is het blijkbaar nog gewoon te krijgen. |
|
m'n nieuwe bedrijfswagen C220 Zwart. vanaf morgen wiii enige voorwaarde was een cd-speler, was al blij geweest met een Golf maar dit is ook goed signature |
|
net een eerste deukje in gereden signature |
|
Nette bak |
|
nooit gedacht dat ik het zo leuq zou vinden. zou wel nooit zelf kopen, is me te kostelijk. denk ik signature |
|
Kostelijk? |
|
DATTIE VEEL KOST 42000 of zo, voor baas dan toch verbruik valt gelukkig goed mee [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-01-2012 20:40] signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |