|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: :') Heb je er weleens aan gedacht dat tijdwaarneming nog niet zo heel oud is? Zou het dan niet kunnen zijn dat die Bijbelpipo's er een paar nullen bij moeten klappen? Ik roep maar wat. quote: Ja, die gast daarboven bescheurt zich op het moment quote: hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: de Bijbel heeft het niet over voor Gods creatie. [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 27-08-2010 15:33] |
|
Overigens hoef je dit niet te zeggen, hoor. quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hier kan ik wel om lachen op een positieve manier |
|
quote:Je begeeft je op glad ijs broeder Het zou wel een te goede grap zijn als God dino botten in de aarde heeft geplant, om de wetenschappers helemaal gek te krijgen Whoehahaha. Sorry heren, christenhumor. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Maar wel over hoe oud de aarde is / zou moeten zijn. Daar horen misschien nog wel wat nullen bij Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die zag het allang aankomen natuurlijk, dat je van die verrekte goddelozen krijgt die in hun arrogantie denken wel even te laten zien dat God niet bestaat. Hij heeft ons wat dat betreft wel goed bij de ballen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mja moet niet te ver door draven inderdaad. Het is iets wat eigenlijk niet is te bevatten. Mee eens :D, dat zou een grap wezen zeg, al de wetenschappers tasten in het ongewis |
|
quote:Haha, precies. En iedere keer als men een koolstofdatering doet, dat de meting de waarneming dusdanig beinvloed dat er een paar nullen achter zouden moeten (om zowel de wetenschappers alsmede de christenen eenhak te zetten haha). When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nou ja, ik heb toch wel veel gekke dingen gehoord, maar dit slaat alles. :') |
|
Ach, ik heb ook wel eens gekke dingen gehoord. Zo dat wat aminozuren enzo zomaar opeens een cel vormen. When your people matter, menstrual health matters |
|
alles recht praten wat krom is idd. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: Ik reageerde waarschijnlijk enigszins stereotype (maar desondanks niet minder gemeend) omdat deze discussie al 1000 jaar op The Internetz gevoerd wordt en ik daar op diverse fora in participeer. De laatste jaren wat minder vurig dan voorheen, maar soit. Ik heb dientengevolge wat standaard geschut dat ik in een dergelijke discussie in stelling kan brengen vergaard. Eerlijk genoeg? |
|
In vaktermen 'Copy / Paste skills'? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
In zekere zin wel ja. |
|
quote: en zo zijn er wel meer, zo uit mijn hoofd weet ik ze niet maar ben er al wel tig tegengekomen |
|
quote: Ja, dus? Wat wil je zeggen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Algemene vraag aan Progton. Is logica an sich overrated, of alleen als het om archeologie en sterrenkunde gaat? |
|
quote: Alleen omdat je iets niet snapt betekent nog niet dat het niet kan. Het fundamentele probleem met het geloof in een god: het is een kennisgat-plug. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: het fundamentele probleem met die theorieën is dat ze God buiten beschouwing laten. Terwijl het er zoveel makkelijk op maakt |
|
Makkelijker ja, het wordt er alleen zo dogmatisch van. |
|
quote: Nee hoor, ik geloof gewoon dat Hij de schepper is, bovendien waarom zou ik dat niet geloven. Kan mij voorstellen als je niet geloofd je dan naar antwoorden zoekt maar die heb ik al. Is dat zo moeilijk te begrijpen? |
|
nee hoor, omdat ik niet geloof en het zeker weet, ben ik niet opzoek naar antwoorden (want die heb ik al). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |