IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : ProgTon vs Realiteit: Christendom IV Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-09-2010 16:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nee eigenlijk niet, trouwens goed zoekwerk ik kan het niet vinden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-09-2010 16:52 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 september 2010 16:49 schreef ElitE het volgende:
Nee eigenlijk niet


Misschien moet je er nog wat aan wennen.

quote:
trouwens goed zoekwerk ik kan het niet vinden


Ik heb ook niet echt gezocht, ik kwam er toevallig voorbij.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 16-09-2010 16:52]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2010 17:06 by Mark Profiel van Mark

Nou, doe eens een boekje open *pakt de chips*


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-09-2010 17:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



In den beginne...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2010 17:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




... en ze leefden nog lang en gelukkig.


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-09-2010 17:22 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2010 18:13 by Mark Profiel van Mark

Paus is nu in Engeland, meteen schieten aan alle de kanten de controverses de grond uit


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2010 18:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zijn er dan nog over?? hoe kleiner het eiland, hoe groter het misbruik is daar de regel toch?


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2010 18:23 by Mark Profiel van Mark

Tja, blijkbaar heeft de rechterhand van de Paus, die verantwoordelijk is voor interreligieuze contacten of zoiets, gisteren in een Duits tijdschrift gezegd dat er in Engeland een sterke vorm van militant atheisme in opmars is en dat landen op Heathrow net is als landen in een derde wereld land. Vandaag is hij ineens 'vanwege gezondheidsredenen' op het laatste moment niet meegegaan op de Engeland-trip. Daarnaast trekt het bezoek blijkbaar nog geen fractie van de door de organisatie verwachte opkomst, dus dat wordt creatieve camera-hoeken gebruiken voor de TV-registratie. En het bezoek van de Paus heeft sexueel misbruik in de (RK) kerk weer volop in het nieuws gebracht.

En natuurlijk is de grootste kerk hier de Anglicaanse kerk, je weet wel, die stroming die zich onder Henry de 8e heeft afgesplitst van Rome omdat de koning wilde scheiden maar dat niet mocht van de Paus. Dus de RK kerk doet het hier sowieso niet al te goed.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 18:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 september 2010 18:23 schreef Mark het volgende:
Tja, blijkbaar heeft de rechterhand van de Paus, die verantwoordelijk is voor interreligieuze contacten of zoiets, gisteren in een Duits tijdschrift gezegd dat er in Engeland een sterke vorm van militant atheisme in opmars is

:')

Gasten moeten echt ophouden met zeiken. Als atheïsten al militant zijn, wat zijn zij dan? Tering, zeg.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2010 18:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

de koningin is het hoofd zeker van de ANglicaanse Kerk?

allemaal omdat er geen zoon uitkwam lol


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2010 18:26 by Mark Profiel van Mark

Ik vermoed dat de beste man een boek van Dawkins onder ogen gekregen heeft en nu denkt dat Engeland voor 90% uit Dawkinsen bestaat.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 18:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 september 2010 18:26 schreef Mark het volgende:
Ik vermoed dat de beste man een boek van Dawkins onder ogen gekregen heeft en nu denkt dat Engeland voor 90% uit Dawkinsen bestaat.

Zelfs al zou dat zo zijn is de term militant zeer overdreven, toch?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-09-2010 18:28 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 september 2010 18:26 schreef Mark het volgende:
Ik vermoed dat de beste man een boek van Dawkins onder ogen gekregen heeft en nu denkt dat Engeland voor 90% uit Dawkinsen bestaat.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2010 18:31 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 september 2010 18:26 schreef Hypnos het volgende:
de koningin is het hoofd zeker van de ANglicaanse Kerk?

allemaal omdat er geen zoon uitkwam lol


Klopt, dus het zijn niet alleen allebei staatshoofden (al blijft dat bij de Paus wat bescheten, met zijn Vaticaanstad) maar ook religeieuze leiders. Anglicaanse kerk is qua franje ook altijd nog erg verwant aan de RK kerk, veel meer dan aan protestantse kerken, maar het gedachtegoed is juist weer erg protestants en, voor een kerk, best vooruitstrevend. Het is een beetje de popi stroming van het christendom. Zo van: we zijn okee met homosexualiteit, trouwende priesters, evolutie en anticonceptie, maar als je van praal en franje houdt dan zit je bij ons ook goed.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 18:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 september 2010 18:31 schreef Mark het volgende:
Zo van: we zijn okee met homosexualiteit, trouwende priesters, evolutie en anticonceptie, maar als je van praal en franje houdt dan zit je bij ons ook goed.

Hahaha!

Eigenlijk niet zo gek ook, dat dat eerste en laatste punt goed samengaan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2010 18:32 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 september 2010 18:28 schreef ZelThoR het volgende:
Zelfs al zou dat zo zijn is de term militant zeer overdreven, toch?


Ja, moet trouwens even kijken of hij echt het woord 'militant' gebruikt heeft, wellicht heb ik dat wat aangedikt. Even nazoeken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 18:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 september 2010 18:32 schreef Mark het volgende:
Ja, moet trouwens even kijken of hij echt het woord 'militant' gebruikt heeft, wellicht heb ik dat wat aangedikt. Even nazoeken.

Het wordt door andere religieuzen ook veel te veel gebruikt. Is denk ik omdat ze niet gewend zijn zulke felle kritiek te krijgen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-09-2010 18:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 september 2010 18:32 schreef ZelThoR het volgende:
Hahaha!

Eigenlijk niet zo gek ook, dat dat eerste en laatste punt goed samengaan


Lekker generaliserend weer van je.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2010 18:34 by Mark Profiel van Mark

Heeft inderdaad het woord militant niet gebruikt, al scheelt het weinig:


German-born Cardinal Walter Kasper, 77, was to make the trip as part of the Pope's entourage.

Vatican officials attributed the change of plans to ill health but it followed an interview the cardinal gave to German magazine Focus in which he commented on the godlessness of a section of English society, claiming Britain was facing an "aggressive new atheism" and that "Christians were at a disadvantage".

Asked about the protests expected to greet the Pope's visit, he remarked on Britain's multi-cultural inhabitants, telling the magazine that someone landing at Heathrow may think they were in a "Third World country" as there was such a variety of faces there.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-09-2010 18:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 september 2010 18:34 schreef Mark het volgende:
Asked about the protests expected to greet the Pope's visit, he remarked on Britain's multi-cultural inhabitants, telling the magazine that someone landing at Heathrow may think they were in a "Third World country" as there was such a variety of faces there.


Vaag!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 18:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 september 2010 18:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Lekker generaliserend weer van je.


quote:
Op 16 september 2010 18:34 schreef Mark het volgende:
Heeft inderdaad het woord militant niet gebruikt, al scheelt het weinig:


German-born Cardinal Walter Kasper, 77, was to make the trip as part of the Pope's entourage.

Vatican officials attributed the change of plans to ill health but it followed an interview the cardinal gave to German magazine Focus in which he commented on the godlessness of a section of English society, claiming Britain was facing an "aggressive new atheism" and that "Christians were at a disadvantage".

Asked about the protests expected to greet the Pope's visit, he remarked on Britain's multi-cultural inhabitants, telling the magazine that someone landing at Heathrow may think they were in a "Third World country" as there was such a variety of faces there.

Check, vind ik ook overdreven, maar volgens mij praat Dawkins ook in die termen over Christenen. Dan nog is het overdreven om er zo'n groot iets van te maken.

Die tweede uitspraak is wel lekker fout, ook


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-09-2010 18:37 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 16 september 2010 18:34 schreef Mark het volgende:
Asked about the protests expected to greet the Pope's visit, he remarked on Britain's multi-cultural inhabitants, telling the magazine that someone landing at Heathrow may think they were in a "Third World country" as there was such a variety of faces there.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2010 18:37 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 september 2010 18:34 schreef Mark het volgende:
Britain was facing an "aggressive new atheism" and that "Christians were at a disadvantage".



Zal wel samengevallen zijn met mijn verhuizing


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 18:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 september 2010 18:37 schreef Mark het volgende:
Zal wel samengevallen zijn met mijn verhuizing

PAK ZE!

Burn! BURN!!!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen