|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja, rrrrraaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr! |
|
Brengt mij op de vraag: ProgTon, hoe sta jij tegenover de evolutie/schepping? |
|
progton: *bladert in bijbel en geeft met psalm 6.66 antwoord* [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 26-08-2010 2:15] |
|
30 minuten later... |
|
"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:Aiiii. |
|
quote:Je hebt blijkbaar ook totaal geen moeite gedaan om eens iets te lezen over de vorming van planeten. Natuurlijk is de Aarde niet ontstaan door een "boem knal" of een bacterie. Volgens mij is er ook bijna niemand die dat gelooft; het is in ieder geval geen geaccepteerde wetenschappelijke verklaring. Lees dit eens: http://en.wikipedia.org/wiki/Nebular_hypothesis |
|
quote: En dat intelligente wezen is geschapen door een nóg intelligenter wezen, of hoe moet ik dat voorstellen? |
|
quote: daar geloof ik niet in, ik geloof dat Hij er altijd al was. Maar verder moet ja kijk ik geef eerlijk toe het is iets mystieks, bijna niet te verklaren. Wij hebben eigenlijk alleen kennis van deze aarde en wat prehistorische zaken maar verder |
|
Oftewel je weet het eigenlijk niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ...maar verder hebben we ook veel en telkens meer kennis over het ontstaan van het heelal Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ja ik ook het heelal is oneindig groot. Daarom geloof ik ook dat er buiten deze realiteit een andere dimensie is. |
|
quote: Dus je gelooft wel dat er altijd al een intelligent wezen is geweest, maar niet dat het heelal vanuit niks is ontstaan? Terwijl we steeds meer kennis over dat laatste krijgen en niet over dat eerste. Wat mij betreft is god ook gewoon ontstaan door evolutie en is hij van vlees en bloed en heeft samen met zijn vrienden de aarde ooit eens aangedaan. Daar zijn veel religies uit ontstaan, en net die van jou heeft er een monotheisme van gemnaakt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Je bedoelt dat er buiten deze dimensie een andere realiteit is? |
|
quote:Volgens mij heeft dat niet veel met elkaar van doen, maargoed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Logica fail. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: nou ja er zullen vast ooit wel eens wetenschappers op het idee komen om de hemel te zoeken, maar die vinden ze toch niet ben ik stellig van overtuigd. Achter deze wereld schuilt een ander, in het laatste Bijbelboek kun je de suggestie wekken.... hemelmachten vs duivelse machten.... voeren strijd evenals het hier eigenlijk ook het geval is |
|
Aaaaah de grote hoop die hemel heet in de bijbel. Daar ga je heen als je sterft, omdat daar god is. Omdat hij uit de lucht kwam met zijn voertuig zal de hemel daar ook wel ergens zijn. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Er stond een foutje in je tekst.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: En wanneer is hij ongeveer in actie gekomen? Oftewel: hoe lang geleden is dat ongeveer? Of heeft Hij in fases gewerkt? Eerst een paar planeten en later pas de boompjes en beestjes oid. |
|
Prachtig bericht dit: http://www.meppelercourant.nl/?n_id=130459&s_id=692&autostart=1 ProgTon, wat vind jij daar nou van? |
|
quote: Uit dat stuk dus. Tering, ik ben gewoon sprakeloos. |
|
quote: |
|
ProgTon, ik geloof zelf trouwens in het Vliegend Spaghettimonster. Ik ben dus ook een creationist alleen geloof ik dat wij i.p.v. uit de "oersoep" uit de oer-spaghetti bolagnese ontstaan zijn. Laat al die vervelende atheïsten nu maar lekker bewijzen dat het niet waar is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |