|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
BTW, anders is Marduk al helemaal niet meer true als het niet is gebeurd. Dat is namelijk een Babylonische 'god' |
|
Ja, net zoals 20,000 andere bands en artiestennamen... En als wetenschapper moet je bij mij met een wel heel stevige onderbouwing komen, en niet 'omdat het op wikipedia staat' Black seeds of bunny! |
|
quote: Dat komt door de aantrekkingskracht van The One Ring. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zou zijn advocaat meekomen denk je? |
|
quote: Marduk is trouwens al niet meer true sinds "Heaven Shall Burn...", maar dat terzijde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: euhm, is er dan meer dan geloven? signature |
|
quote:Geloven doe je nooit alleen natuurlijk. Maar dat verhaal van die toren vind ik wel behoorlijk vergezocht. Vooral dat daarna iedereen ineens een andere taal praat. Linguïstsch vrij onverantwoord. Volgens mij is het gewoon een standaard symbolisch verhaal over hubris, hoogmoed van de mens, zoals in elk geloof dit soort verhalen voorkomen met een boodschap. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb altijd begrepen dat dat ging over het onbegrip tussen managers en de werkvloer. Dat krijg je met steeds groter wordende organisaties. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Met een wetenschappelijke onderbouwing mag je zeker komen, maar dat heb je nog nooit gedaan quote: :') [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-09-2010 8:57] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Verrek. Hoe een oud verhaal actueel kan zijn. Toepasselijk ook dat de hoogste manager dan meteen een "verdeel en heers"-maatregel neemt om de werkvloer nog rommeliger en onoverzichtelijker te maken, maar wel zijn positie te behouden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Stomme god, was waarschijnlijk de laatste keer dat de mensheid eensgezind was en ook dezelfde taal sprak, moet hij het een beetje verpesten. Nee, fijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Tja. Ondoorgrondelijke wegen enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Behoorlijk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Sowieso behoorlijk bijbels verantwoorde gasten van Marduk. Heet een cd van hun niet Romeinen 8:39? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rom 5:12, ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Altijd weer die loze cartoons Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Loos = grappig |
|
quote:Haatzaaiend. Proest. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dan ook? Alsof als je iets onzin vindt, er ook een zinnige versie moet zijn? Waar komt dat vandaan? Maar goed, om je vraag te beantwoorden: ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik weet het, jullie noemen het liefde. Maar dat is het natuurlijk niet. Althans moorden en oorlog voeren, andersdenkenden minachten, andersgeaarden discrimineren, kinderen indoctrineren en vrouwen denigreren heet in mijn wereld geen liefde. Maar goed ik zal het begrip liefde wel weer te eng definiëren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: iets kan niet negatief zijn als er geen positief bestaat. als je vindt dat er onzinnige kritiek bestaat op religie, dan moet er ook zinnige kritiek bestaan op religie. Of is alle kritiek onzinnig? Dat lijkt me wel erg defensief. En als er zinnige kritiek zou bestaan, kun je daar dan een voorbeeld van geven? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-09-2010 14:27] signature |
|
quote:Moeilijk he? Al die rare begrippen: individu vs individu zijn posts op een internetforum vs geloofsovertuiging vs meerdere mensen met diezelfde geloofsovertuiging vs religie vs religieuze instituten? Als jij je onvrede lekker op mijn posts wil projecteren, moet je dat lekker doen hoor. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |