|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar er zijn zo weinig volgelingen Snaack. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik vind het opmerkelijk te noemen. Zal er even op in gaan. De Bijbel zegt niks over het bestaan voor Gods creatie. Ik denk dus dat er wel leven voor was en dus ook oude archelogische stukken. DAarom snap ik de ophef niet. Bovendien kom je met Bijbelse archeologische opgravingen niet verder dan zon paar 1000 jaar voor Christus. Het botst elkaar totaal niet. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er zijn aardig wat pastafarians hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat zegt ie niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
o sorry spectre |
|
quote: Echter vinden ze menselijke resten van tienduizenden jaren oud, als dat voor god creatie is is dat een beetje vreemd? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Wat ie wel bedoelt is me ook niet duidelijk Whiterider. Misschien weet Zeikthor het Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zal hier wel te wetenschappelijk voor zijn ingesteld ofzo, maar ik snap em ook niet. Het kan wel of het kan niet, maar je kunt niet zeggen 'Je kunt met bijbelse archeologie een paar duizend jaar terug, en dat botst niet met vondsten uit de prehistorie...' Dat is hetzelfde als zeggen dat 1+1 2 is, maar ook net zo goed 3 kan zijn [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 26-08-2010 12:19] Black seeds of bunny! |
|
quote: Elite interpreteert het ook zoals ik dat deed. Ik heb dus gelijk. |
|
quote: Kan ook, met een brede marge van 1. |
|
quote: Ik lees hetzelfde als WhiteRider Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hear hear |
|
idd 1+1 ligt ergens tussen de 1 en 3. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik ken ook iemand die dat aanhangt of hoe je dat moet noemen. Nou dat met het bewijzen is het hele probleem. Er zijn zaken die je niet kunt verklaren. MAar heb het idee dat mensen dat niet of willen inzien. DAT er zoveel verschillende theorieen zijn vind ik ook niet echt betrouwbaar, velen beginnen ergens en slaan of sluiten de bijbelse schepping uit. En een aantal zijn er achtergekomen dat ze niet om het scheppingsverhaal heen kunnen. Kortom, ik houd me liever bezig met het geloof in een God die de aarde heeft geschapen en die ons als rentemeesters heeft aangesteld dan vreterige wolven die er alles aandoen het tegendeel te verklaren en te bewijzen bovendien staan er wel belangrijkere zaken in de Bijbel dan schepping, waarom staat er anders maar 1 gededeelte in de Bijbel, nou eigenlijk maar een paar versen. |
|
quote:Je moet wel Progton's lezen doen daan komen gaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hoeveel zijn er dan? Noem ze eens! quote: Doe normaal, idioot. Niet iedereen heeft geloof nodig voor een moreel gevoel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat is een rentemeester? |
|
quote: Nou, verlicht ons (huhu). |
|
Het zal wel liggen aan mijn gebrek aan algemene ontwikkeling, en dan met name archeologie, maar waar precies ligt het verschil tussen bijbelse en 'normale' archeologie ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Had ik was wel duidelijk, ook wel zeg ik toch gedaan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Met de ene mag je dingen erbij verzinnen en met de andere niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Bijbelse archeologie stopt bij 4000 voor Christus, de rest is EEN LEUGEN. |
|
quote: Dat komt omdat die god er niet verantwoordelijk voor was. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |