|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wie denkt dat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Edithoer, waar bemoei ik me ook mee. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-08-2010 21:22] Evil Dick |
|
quote: zomg Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Een van de domste posters van het forum (ik denk serieus dat jij op het randje van zwakbegaafdheid balanceert) moet er natuurlijk even om lachen. Gast ziet eruit als 90% van de mensen die je op een gemiddelde dag op straat tegenkomt, dus waarom het zo vermakelijk is, snap ik eerlijk gezegd niet. |
|
Hij is dan ook een mongool he. Je moeder. |
|
quote: mwah bevestigd mijn vermoeden. en tsja die zg. 90% mag van mij ook wel zonder zuurstof. lastig he ? ; andere meningen buiten de mainstream.... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
He, ik ben het een keer met je eens over iets! Je moeder. |
|
quote: you'd be surprised Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik denk dat progton denkt dat ie de boodschappenschandknaap van god is... |
|
Zo'n gehersenspoelde maniak zoals die op 11-09-2001 even gingen vliegen? Je moeder. |
|
quote: Onze held uit 1972 houdt zich nog steeds bezig met onzekere tienerzaken als misantropie, wat een gefaal! Vooral omdat er slechts één criterium is waar men aan moet voldoen, wil men bij de reeds genoemde 90% horen, en dat heeft enkel en alleen te maken met uiterlijk vertoon. Wat je feitelijk zegt, is dat figuren in normale kledij dood moeten, snap je dat eigenlijk wel? En zo ja, wat zegt dat over jou? Bovendien heeft het niets te maken met 'andere meningen buiten de mainstream', ik lach je alleen maar uit omdat jij je als een of andere sociaal gehandicapte zit te bescheuren om iemand die er volstrekt normaal uit ziet, alsof je nog nooit zoiets raars hebt gezien. |
|
quote: ja, zo'n figuur idd! weet je wel dat jezus leeft, jezus leeft, jezus leeft? weet je wel dat jezus leeft, hij is op-ge-sta-haan! |
|
quote: |
|
Lekker boeiend hoe iemand eruit ziet. Allemaal lekker ophouden om op welke persoon dan ook te spelen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Behalve dan op Jezus. |
|
goh, ben je ook weer uit de zwolse binnenstad gewaggeld, lieve mod? |
|
Hoe kom je bij die opmerking, lieve user? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hierom! |
|
Theologen praten over God weet wat signature |
|
quote: Hahaha, geweldig. |
|
quote: Je hoeft je nog niet gelijk zo aangevallen te voelen als hij je dood wenst. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
soms snap ik wel dat scholieren met guns gaan schieten... |
|
@ post van ElitE Ik kreeg wel evolutie bij biologie op een christelijke school. Is dat zo raar? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 26-08-2010 2:09] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |