|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tegelijk . |
|
ik hoor het net maar weet je of ie nou dood is???? dit gun je niemand |
|
Als er nouw een new post button bij active topics had gestaan was ik echt wel sneller geweest Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
damn jullie zijn voor mij.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis, meer is niet bekend. Maarjah een aantal schoten is niet niks lijkt me. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
en door wie of wat is ie neergeschoten? |
|
Doe dan een taart met stont in de plaats van een kogel Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Als hij dit overleeft gaat hij een hoop stemmen krijgen ... alleen al hierdoor. |
|
jah en mij ook |
|
Volgens ooggetuigen was-ie overleden, geraakt in hoofd, borst en hals. Momenteel; uitzending op ned2!! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Pff... Wel symbolisch. Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik schrik me rot! |
|
ik bedoel ik ben niet voor die gast maar om hem dan maar neer te knallen vind ik te ver gaan beetje amerikaans |
|
6 pistoolschoten; in hoofd borst & hals... die vent is morsdood! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
whoooaa. Dit begint dus echt eng te worden. |
|
door buitenlanders of nie? |
|
Diet is heel triest, punt Bazzio Attacks!!! |
|
Midden in Hilversum ook! Tering. Dan moet iemand wel een hartgrondige hekel aan hem hebben gehad. |
|
[edit]ging ff wat mis[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 06-05-2002 18:31] Bazzio Attacks!!! |
|
Wat een godverdomde laaghartige klotestreek! Mijn broertje komt me net van boven halen om het te vertellen. Dit is echt waardeloos |
|
quote: zal haast wel, mocht het zo zijn en pim overleeft het dan stem ik PIM GVD dit is nu precies wat pim bedoelt! |
|
Zullen wij die ene Moslim neerknallen die tegen homos was.. voor WRAAK ! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Even een grote fout van de verslaggever: "Het lijkt erop dat de lijsttrekker van Leefbaar Nederland is vermoord" Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ze zeggen nu dat het erop lijkt dat hij overleden is |
|
quote: Dit klinkt als een self-fulfilling prophecy eh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |