![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
weet ik maar destruction is gewooon 1 van me favo bands ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Destruction was voor mij ook het hoogtepunt van Wacken 2002! ![]() ![]() |
|
vorig jaar > exodus en assault!! reunions heerschen!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
dying fetus ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Exodus gaat met x-mas ook zwaar heerschen!!! zou wel weer de enige zijn die er iets aanvind ![]() Bonded by blood! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: again they will rot "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
heeft iemand de kaartjes eigelijk al binnen? vanmorgen was de postbode geloof ik aan de deur maar toen was er natuurlijk weer eens niemand thuis ![]() BEHHH! ![]() |
|
Nee hoor, je moet nog ACHT MAANDEN wachten! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote:You can't be fucking serious! Slagerijen heerschen! ![]() Werk er zelf namelijk ook. ![]() Werk je op een destructieslagerij [waar de dieren leven aankomen] of op een gewone slagerij [waar je je vleesch koopt]? ![]() |
|
quote: hehe lolbroek ![]() dan is het festival ![]() BEHHH! ![]() |
|
Nog bevestigd: Lordi Sentenced Eidolon HeavenShallBurn EN: *roffel roffel* Cradle of Filth... ![]() |
|
geweldig sentenced!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
jezus wat een kutbands ![]() ![]() |
|
cradle of ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
ga ze wel bekijken hehehe ben wel benieuwd, kan ik tenminste meepraten over hun slechte optredens hehe Je moeder. ![]() |
|
we gaan echte metalheads tellen daar, is makkelijk want die komen niet naar cof ![]() he dat is eigenlijk wel waar, dan kunnen mensen niet zeggen dat ik cof nooit live heb gezien als ik zeg dat ze live slecht zijn [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 20-12-2002 19:45] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
ze gooien hun eigen glazen in hehe Je moeder. ![]() |
|
moet je er trouwens blij mee zijn dat C.O.F. ook komt??? ![]() ![]() |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ik hoop idd niet "the beginning of the end". Zou zonde zijn, en Wacken heeft dit soort bands niet nodig, het raakte immers in 2002 gewoon uitverkocht, zonder grote prut-metal bands. ![]() |
|
quote: Nee dr komt niets levends aan. Gelukkig ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Greycloak - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |