|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
-ranzige plees --> welk festival niet? -ranzig voedsel --> welk festival niet?, vod het eten er best okee trouwes -biertje: 3 euro --> bij de supermarkt was het veel goeiekoper -duitsers --> DUHH wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Fuck it man.. Die Duitsers op wacken waren superrelaxed.. niet van die asocialen zoals ik op Dynamo vaak tegenkwam Duitsers heerschen |
|
quote: Behalve als ze een band beginnen die JBO heet... |
|
quote: de meeste waren wel relaxed ja maar der waren ook een paar irritante, maar dat heb je op ieder festival wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Dat zei ik dus! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
argh, dit jaar word (als het zo door gaat) mn eerste jaar Wacken! maar met wie ik ga, geen idee |
|
Haha ja, JBO: het enge was dat ze het serieus menen... maarre..Duitsers kunnen natuurlijk best okee zijn in sommige gevallen. Ikzelf heb er helaas alleen maar slechte ervaringen mee: ze snijden je af op de snelweg, en ze zijn ongelooflijk handtastelijk! Ik ben i.i.g.nog nooit recht in mijn kruis gegrepen door een Nederlandse man. |
|
HEUY!!!! Duiters vind ik toch effe mega relax......ik heb in ieder geval ontzettend veel bier van gekregen. |
|
quote: ehh was jij niet ook op Wacken? |
|
HEUY!!!! Ik heb daar een stacaravan staan met zwembad....zwembad kwam laatste keer iedereen in zwemmen |
|
quote: hahahahaha enneh wij waren al bij het zoeken naar een plekje met de bus vast komen zitten knap he en in die bagger bij vertrek hebben we nergens last van gehad... dubieus... Je moeder. |
|
ik zal er zijn IE ! "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
die duitsters waren best oke en een ding duitsers weten wel hoe ze een festival moeten houden en JBO.... mjah kweet niet wat ik er meer van moet zeggen dan dat ik me kapot gelachen heb. maar weet verder nog niemand wat er al wel komt??? |
|
Hah..Iced Earth!!!!!.... DAN BEN IK DRR OOK IN '03!!! ..ging zowiezo al, was vorig jaar echt tof!! Alleen blaasontsteking... en dan ook nog zulke plee's....da was wel erg!! |
|
quote: dat zal ook mijn reden zijn denkek maar ik zie nog effe ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
iig niet weer zo'n grote groep Je moeder. |
|
quote:Juist, en die plees vielen best mee (Al eens in NL een festival bezocht? Tsjeeeees...) en idd, het bier in de supermarkt was best goedkoop. Wacken heerscht! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
gamma ray confirmed wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga in ieder geval niet.... |
|
ik wacht nog op goede bands... Je moeder. |
|
Gamma Ray !! coewel ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
en de te verwachten reacte Je moeder. |
|
quote: Beter dan dit dus, geen fucking heavy metal shit! |
|
of ik ga weet ik nog niet. maar de plees vielen best mee. bedoel zo ranzig waren ze ook weer niet. het het voer was super, vooral die burger/chicken wing tent op het terrein zelf. en bier, dat kun je ook van tevoren mee nemen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |