|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: doh holy fuck dude had dat dan ook ff tegen mij gezegd... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Muhahahaaaaa. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Fag! ---> lultopic Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Carpathian Forest will play at W:O:A 2003! |
|
quote: WTF?! Cool! Bron? |
|
|
|
Heersch! |
|
Ik heb ook mijn kaartje |
|
quote: Ook net gezien, goed nieuws deze keer dus I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik had al een ideetje om naar wacken te gaan... maar dat ideetje is nu gewoon een VERPLICHTING geworden... wat een geweldige line-up dit jaar... nog beter dan vorig jaar ik ben ZEKER van de partij |
|
Iemand hier die nog een plekje over heeft (in de auto)voor een mager manneke uit groningen? Bruce Banner |
|
quote: sjezus je usericon, gefrustreerd ofzo? |
|
quote: Hmm.. nou ben ik wel benieuwd wat er voorheen te zien was .. ? |
|
quote: een gast die gepijpt werd door en sloerie |
|
quote: -k .. niets interessants gemist dus .. Ontopic: Metalium komt ook op wacken [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-06-2003 19:49] |
|
quote: en carpathian forest en seventh one (?) |
|
quote: Seventh one is weer power metal . Carpathian Forest heerscht . |
|
Ik heb mijn kaartje!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee IK heb jouw kaartje And my marlboro light |
|
Kleuters! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Maar IK heb jouw geld. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
nu ik..... en ik heb nog HELEMAAL GÉÉN kaartje.... nu jullie weer |
|
Ik heb ook mijn kaartje Speelt Iced Earth nu nog op Wacken of niet? |
|
Het begint erop te lijken dat het doorgaat. Dit stond vandaag op de site van Rock Hard: Bei ICED EARTH beginnen sich die Lücken wieder zu schließen: Anstelle von Larry Tarnowski greift bei Schaffer & Co. ab sofort Ralph Santolla als Leadgitarrist in die Saiten; Santolla absolvierte 1993 die "Individual Thought Pattern"-Tour mit DEATH und profilierte sich seither mit den Melodic-Rock-Combos EYEWITNESS und MILLENIUM, Letztere auch eine Station von Masterplan-Röhre Jorn Lande. Millenium will Santolla auf jeden Fall weiterführen und plant ein weiteres Album mit Lande-Vorgänger Todd Plant am Mikro. Den neuen Iced-Earth-Sänger soll Chef Jon Schaffer inzwischen ebenfalls auserkoren haben, eine offizielle Presse-Erklärung folgt angeblich in Kürze. Dus...heb goeje hoop dat ze toch nog komen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |