|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe weet jij dat? Zou wel leuk zijn, kan ik eens naar Loriont Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
de kans is erg groot dat ik ga, kheb mn kaart namelijk al - Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse |
|
Dear Metalheadz, we must ask all x-Mas Package orderer still for patience - the distribution retards unfortunately still, since our enclosed super Surprise Gimmick for you is still in the manufacturing. The delivery starts at the beginning of December - we give everything! Thanx for your confidence - in metal we trust! Your W:O:A team grmz ik WIL ME VERASSING!!! Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
haha nog even geduld des te leuker is de verrassing strax "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik wil een wacken condoom |
|
"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
dat zou pas een verassing zijn |
|
ja ok,die ga je ook echt gebruiken aan je muur hangen als decoratie "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
nee, als badmuts gebruiken in het Wakken zwembad |
|
hahaha LOL "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
na zal helaas geen condoom zijn , had het wel willen zien, alemaal ppl met wacken condooms als badmutsen, maar dan hadden ze wel om maat mogen vragen anders past ie weer niet enzo Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
ja das waar, mja zla toch niet gebeuren. We gaan gewoon fijn zwemmen in het Wacken bad zondeer condoom badmutsen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
maar dan wordt me haar nat Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
en? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
uhh weet nie, owja dan duurt het weeer zolang voordat het droog is en als ik in het zwembad ga dan kan er weer niemand van mijn goddelijke lichaam afblijven Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
hahaha....oh ja vast haartjes nat is leuk "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
mja totdat je je kleren aantrekt en die nat worden, then again het is in de zomer dan is het toch warm Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
ja daarom... ennuh ja stoor me nooit zo aan natte kleding En ik steek me haar ook vak op als t nat is...dus no problemo [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 21-11-2002 19:17] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
sorry, maar 'wij' metalmeneren steken ons haar niet op. daar hebben we ook over nagedacht. |
|
me haar opsteken ...... vrag me af hoe dat er uit zou zien Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
jaja dat weet ik.. handig joh meisje zijn "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: rpobeer t eens zo ik zeggen, voor de verandering "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |