|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De tweeling die bij the haunted speelt (zie recentie voor matching last names ) zaten bij At the Gates. Verdere overeenkomst is dat beide bands uit Zweden komen uit de zogenaamde Götenburg scene. De Haunted zou iig ook in 2001 spelen volgens de speellijst van toen, maar die heb ik gemist toen (vast ergens dronken wezen zijn ofzo) |
|
quote: Misschien North Sea Jazz (King Crimson speelt daar op de zaterdag ). Verder laat ik de metalfestivals schieten. |
|
ASSASSIN rules! op de nieuwe Cd van INVOCATOR komt een cover ven hen "abstract war" van "interstellar experience"! Beetje in het straatje van SODOM en Kreator, hun gitarist Michael Hoffman heeft ook op "better off dead" van SODOM gespeeld! Ik heb er zin an! Kikke bands DARK ANGEL mensen dat wordt insanity GENE FUKKIN HOGHLAN! SLAYER, TESTAMEN, ANNIHILATOR! Ook Rage, Primal Fear, running wild ed kan mij wel bekoren! |
|
Interesse? BUSREIS naar WACKEN OPEN AIR 2003 ------------------------------------------------------------- Vertrek: in de nacht van 30 op 31 juli, Terug: 3 augustus 's morgens. Opstapplaatsen: Heerlen, Geleen, Sittard, Born, Roermond, evt. Venlo (bij voldoende deelname). Prijs: 117,50 (excl. v.v.k. kosten) Voorverkoopadressen: Music Machine, Sitard, The Rock, Roermond, Satisfaction, Heerlen. Meer info: www.woa2003.tk Greetz, Gavin |
|
Dark Angel is helaas afgelast. Zie de officiële Dark Angel site. |
|
GODVERDOMME http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
OK, ik kom dus ook!!!! Gisteren het nieuws gekregen.. Jihaaaaaaaa Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik kom dus ook sowieso. Met zoveel goeie bands kan ik gewoon niet thuisblijven. Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
|
Het gaat er weer op neer komen dat ik weer niet mee kan. Geen vervoer of vrienden die gaan. Denk dat t alleen bij graspop blijft "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ga ook naar wacken. Dit jaar voor het eerst, ben benieuwd hoe het is, ik heb er echt zin in blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: De trein meisje, en voor dit soort situaties heb je dit soort fora. De helft van de mensen met wie ik ga komt van ZM. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ja ik zou ook voor t eerst gaan. En de line up is geweldig... blurg lekkere vrienden heb ik toch "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: prrr maar ik ga al helemaal met niemand, dus om nou met bijna volkomen strangers in de trein te stappen, zonder een vertrouwd iemand vind ik drie keer niets "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
of anders ga je met zon busreis mee. zitten vast en zeker ook zet emmers in I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Tja.... Ik weet het ook niet, je kan kijken of je op concerten contacten kan maken via ZM die ook naar wacken gaan. En anders gewoon niet gaan, maar dat is toch zonde he. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: De vrienden waar ik mee naar wacken ga, vinden het vast niet erg om een klein beetje op te schuiven voor een schone dame.. En zo zijn er vast meer mensen op ZM die je met alle plezier mee nemen. en misschien hebben die iets meer ruimte, want met z'n zessen in een Peugeot 205 is al erg krap.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Kan ze niet op schoot dan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb er zin in. Moet alleen nog ff een kaartje scoren. En na wacken doorcrossen naar Denemarken voor een paar dagen. |
|
quote: Damn, kan je dat niet beter daarvoor doen?? Ik ben altijd een paar dagen compleet dood na wacken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Neuj, fijn erna een paar dagen. Uitrusten in een hotel ofzo. Ik zie wel waar ik terecht kom. Vorig jaar moest ik werken de dag na wacken. Dat ging me toch een partij slecht. |
|
*hoopt toch dat ze nog met iemand mee kan rijden heel toevallig op t laatste moment* ik zie t wel hoor. Ben al blij dak naar Graspop ga, want dat is me een brute line up "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Gaat she-devil dan niet met je mee naar wacken? (en anders mis je echt een heel tof festival) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: she_devil gaat met een busje mee van de Triangel (die al vol zit) en ja ze wilt wel heel graag dat ik kom, misschien dat ik met haar vriend kan meerijden, maar dan nog weet ik niet wat ik aan haar heb als ik op dat festival ben aangezien zij natuurlijk met een hele groep bekende gaat... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
naja, wat ik weet van festivals is dat je altijd met iemand anders rondhangt als je in een grote groep staat. Dus vervoer zou het enige probleem zijn. (ik zou dan gewoon met de trein gaan) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |