|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
SLAYER!!!!!!! speelt ook!! |
|
Jeps .... heersch Van de week ofzo maar eens een kaartje weten te bemachtigen Ik, Wil Schuurman |
|
Graspop voorverkoop begint pas maart Ik, Wil Schuurman |
|
quote:ah..... ben je al thuis, ik ie je nergens int studiehuis hier changed to 'ouwe' |
|
Nee hoor, ik zit op computer 38 Ik, Wil Schuurman |
|
die staat uit changed to 'ouwe' |
|
weet het, ben een beetje laat op de hoogte...NILE KOMT OP WACKEN, BLIJ BLIJ BLIJ, wil er heen!!!!!!!!!!!!! (ja, ik wordt niet depressief van dit soort muziek... om maar even op een ander onderwerp in te gaan) leuke naam hè?! |
|
wie wel dan Je moeder. |
|
Jaja. |
|
Bevestigde bands tot nu toe: ANCIENT RITES ASSASSIN CRADLE OF FILTH DARK ANGEL DEW -SCENTED DIAMOND HEAD DIE APOKALYPTISCHEN REITER DISMEMBER EIDOLON EXTREME NOISE TERROR GAMMA RAY HEAVENSHALLBURN ICED EARTH KATAKLYSM LORDI MALEVOLENT CREATION NILE PRIMAL FEAR RAGE RAUNCHY RUNNING WILD SENTENCED SINISTER SINNER SLAYER STRATOVARIUS THE ALMIGHTY PUNCHDRUNK THE CROWN THYRFING VADER eindelijk ancient rites live zien |
|
quote: Eindelijk ? die zijn toch al veel op graspop geweest en andere festivalletjes. |
|
Jaaa Thyrfing Svenska hårdrock härsker!!! [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 12-02-2003 10:44] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
ik heb best al wel zin in wacken.... dan ist tenminste weer warm enzow |
|
Het is voor mij het beste alternatief voor Dynamo (RIP) headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Thyrfing, Vader, Nile headliner: |
|
Pfffft.. Slayer, Dark angel, running wild, diamond head, assassin etcetera Maar boven alles inderdaad Ik, Wil Schuurman |
|
ik weet niet of ik ga geld gaat echt een probleem worden nl... |
|
Dat word dus even doorwerken hé .. Treinreis word pas heersch .. whaha tons of beer ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: maar hopen dat het dan niet weer zo'n modderboel wordt, best irriterend voor de ogen, al dat stro wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hmm zit niet zoveel bij dat ik wil zien. Ik pas er wel voor, hopen dat dynamo volgend jaar wel doorgaat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
okay, even de poser uithangen... ik ga niet het is te ver weg |
|
quote: Ja weet ik maar aangezien ik pas 16 ben hebben mijn ouders nog wel het een en ander over me te zeggen en het is nu de eerste keer dat ik naar een "groter" metalfestival mag gaan dat wat verder weg is. Dus de eerste keer Ancient Rites live voor mij |
|
"Dus de eerste keer Ancient Rites live voor mij" Wat zal dat een teleurstelling worden! Een paar jaar terug (toen ze nog black metal maakten) waren ze nog wel te pruimen live, maar sinds "Fatherland" is het een echte wanprestatie op live gebied (de cd's zijn ook niet zoals vroeger, maar nog wel te pruimen). Nee, Ancient Rites daar ga ik geen euro meer voor neerleggen! |
|
"wat zal dat een teleurstelling worden" ik ga toch maar zelf mijn mening vormen door er gewoon heen te gaan(keb mijn kaartje al besteld), toch bedankt voor het advies. Trouwens al zou AR tegenvallen, er zijn nog genoeg andere bands |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |