|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar slaat dat op?? |
|
wat voor werk doe je dan |
|
op zaterdag bij een champignonnenkwekerij, alle sieraden en zo moeten af maar aan mijn bandjes komen ze niet !! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
lekker boeiund of je dan zon bandje om hebt... ik bedoel... championnen besmetten met een wacken virus ofzow...? beetje onzin dus.. zou ze niet afdoen |
|
straks wordt je bandje vies Je moeder. |
|
nee hoor, zitten ok nog es van die rotte chirurgische handschoentjes over heen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik werk op een slagerij. dara moet je ook al je sieraden en nagellak af doen. i.v.m hygiene. Kunnen stukjes vuil in zitten enzo. Als dat in t vlees valt, of in dat geval champignons, is niet echt fris. Maar zo'n bandje doe je maar 1 af en niet meer om. Dus Han gewoon grote bek terug geven "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Als dat bandje op Wacken niet vies is geworden is het ook geen echt Wacken geweest En als ik jou was zou ik die bandjes zeker niet af doen omdat de baas dat zo graag wil. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nou kijk s aan, wat zorken ze dan "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Zo is het maar net hub. Wacken bandjes behoren smerig te zijn! |
|
is het nromaal dat ze er na 2 jaar vanzelf afflikkeren? die van 2001 zit namelijk wel erg los laatste tijd... Je moeder. |
|
quote: Nou,dan moet die vent al helemaal stil zijn.Vertel hem het volgende: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: die van mij is nog als nieuw, heb wel een andere dieis een beetje door gerot wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
er zijn nieuwe bands bekend krijg ik net in me email: Assassin (Reunion Show) + Dark Angel (Reunion-Show) + + Die Apokalyptischen Reiter + Extreme Noise Terror + Gamma Ray + Iced Earth + + Kataklysm + Malevolent Creation + Nile + Primal Fear + Rage + Running Wild + + Sinner + Stratovarius + The Almighty Punchdrunk + Vader..... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: + Die Apokalyptischen Reiter : Herkansing + Iced Earth : Blijft vet!! + Nile : mij hoor je niet klagen+ Vader: Jiha! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hmm ik moet nog geld gaan vinden... |
|
quote:ach je hebt nog even de tijd. Kijk je even sinterklaas en de kerstman lief aan.. en start uiteraard het "help aerodis de winter door" fonds op. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
natuurlijk ik begin een handtekeningen-actie |
|
quote:1 euro per handtekining. Of je doet een sponsorloop mogelijkheden zat meneer. Dus kom van het zomer niet aan met het feit dat je geen geld hebt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
daad bij het woord |
|
ik krijg een gevoel dat het voornamelijk weer death metal word op wacken 2003 mag wel wat meer thrash dit keer destruction heerschte! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
het word mijn eerste keer, mits mijn sponsorloop een beetje op gang komt. |
|
open je een giro nummer voor financiele bijdragen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |