|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ah nee wij zaten veel meer naar links (vanaf festivalterrein gezien) Je moeder. |
|
kom je gegarandeerd achteraan op de camping, als B vol is schuiven ze alles door naar achter |
|
quote: achja, een festival he? 1 dag regen en de rest zon |
|
quote: ja moeten wij ook nog doen, maar dat moet je toch gewoon doen bij die kassa waar je je bandje haalt (op donderdag)... Tot nu toe hebben wij onze kaartjes altijd via internet besteld, alleen dit jaar hebben we dus kaartjes van de ticket service... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Zolang je in de feesttent (24 uurs tent) zit maakt het geen klote uit dat het regent. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 23-06-2003 22:43] |
|
dit wordt m'n 3e keer, de eerste 2 keren hebben we op camping B/C gelegen en geen files onderweg, zo'n 5 a 6 uur gereden( vanuit limburg ), wel op de terugweg, toen hebben we zeker 2 a 3 uur in de file gestaan, we waren om 10u 'sochtends vertrokken en ik was pas om 20u 'savonds thuis ....ik ben benieuwd nu want ik ga met de bus, voorheen met de auto.... |
|
quote: Met Bock-tours? ..."Hate can only create more hate"... |
|
bock tours zuigt, dat was 1 keer en nooit meer |
|
quote: Zijn wij de eerste keer ook mee geweest... Was niet echt geweldig, het vervoer op zich was wel redelijk, ze kwamen alleen een paar uur te laat in enschede (van waaruit wij vertrokken), dus wij dachten al dat we genaaid waren... En we werden een pokke eind van de camping afgezet dus we moesten een heel eind sjouwen met onze troep ... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ook altijd handig om een auto te hebben als je nog naar Itzehoe wil voor inkopen oid |
|
en ook voor biervervoer |
|
Ik ga liften of met de trein (=wel erg duur), want ik hou het niet zo lang uit op een bus. Wel zonde dat het in Duitsland is.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
tja, liften is vrij onzeker... en de trein is duur. de bus is kut. lopen dan maar |
|
Of fietsen hee.. Da's eigenlijk geen slecht idee.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
yeah! al die vaststaande bussen langsfietsen en dan met je scorched black metal bel gaan bellen. |
|
nee, gelukkig niet met bock tours, voor mij was dat ook 1x maar nóóóóóit meer ( t vorig jaar met Bang Your Head....duitsland stond toen ook nog eens in de finale van t WK , was écht niet leuk ) Ik ga dit keer met de bus van Callenish Circle |
|
quote: Daar zal half Limburg wel mee gaan. Ik normaal gesproken ook. Maar nu ff niet. |
|
Tja, ik ga hopelijk fietsen. Gezond, geen files, en je doet er maar 3 à 4 dagen over . Mensen die willen meefietsen zijn dus welkom . Maar ik moet morgen wel eerst even die fiets regelen, anders moet ik er een kopen en dat gebeurt pas volgend jaar. Maar ik vind fietsen wel een goed idee. Lekker buiten, en geen files of volle treinen op de terugweg, gewoon je fietsie. En als je het fietsen moe bent, pak je alsnog de trein. |
|
quote: Ha ja, fietsen naar wacken waren wij eerst ook van plan. En dan tegelijkertijd onze docu "met steenkoolduits door Deutschland" maar ivm eventuele brakheid na afloop van het festival en ivm gezelligheid hebben wij toch maar besloten de trein te pakken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
wij vertrekken dinsdagavond een keer...! kunnen we de hele woendsdag een beetje nikx doen... bier drinken enzo zonder een band te missen! |
|
quote: Huh?? dinsdagavond? Sinds wanneer vertrekken jullie op dinsdag? Ennuh, zien wij jullie nog op wacken? We zijn elkaar ook al misgelopen op Waldrock ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ik heb het eigenlijk vanavond bedacht....! moet ook nog met christy overleggen.... maar ik rij zelf liever s`nachts! en joene en frank ook! we zijn erik & die andere nog wel tegen gekomen op waldrock na maiden... |
|
quote: Ja zeiden ze al... Las 't laatste smsje van Christy ook pas te laat, dus toen waren jullie alweer ergens anders... 't Schoot niet op, heb Corina trouwens nog wel gezien en gesproken... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Wanneer waren jullie van plan om weg te gaan en vanaf waar (Rotterdam?) ? Ik ga namelijk ook met de trein en ik zoek nog een paar reisgenoten (heb geen zin om in mijn eentje te gaan). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |