IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wacken 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-01-2003 14:36 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Of we zetten massaal van die fluffy roze konijnenoortjes op

Bruce Banner

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-01-2003 16:39 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 20 januari 2003 14:17 schreef Snagger het volgende:
geweldig zoiets !

Geweldig ja, maar vooral NODIG!

Er moet echt een statement gemaakt worden richting de organisatie/programmeurs van Wacken, ... kom op.. cradle... tot nu toe waren Dimmu Borgir en Nightwish de meest niet op zijn plaats zijnde bands maar Cradle dat is echt te kut voor woorden (zoooo populair -> zooo duur dus -> had zoveel beters voor gehaald kunnen worden (bijv. 10 underground bm bands, maarja, die zijn ook niet op zijn plaats op wacken )

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-01-2003 16:51 by Snagger Profiel van Snagger

Dat is zo, ik vind het op zich niet zo heel erg dat zo'n band daar speelt.. er is vast iets anders te doen. Maar wat ik wel klote vind is dat die lui juist zo hoog geprogrammeerd worden !

Ik bedoel, Motörhead die VOOR Cradle of filth het podium opmoet is gewoon belachelijk....

Het lijkt me wel wat om met skippyballen en skelters het publiek door te stuiteren / rijden ja !

Ik, Wil Schuurman

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-01-2003 16:51 by wladimir Profiel van wladimir

of een handtekeningen actie , maar op skippyballen springen is leuker.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 20-01-2003 17:59 by testement Profiel van testement

quote:
Op 20 januari 2003 16:51 schreef Snagger het volgende:
Dat is zo, ik vind het op zich niet zo heel erg dat zo'n band daar speelt.. er is vast iets anders te doen. Maar wat ik wel klote vind is dat die lui juist zo hoog geprogrammeerd worden !

Ik bedoel, Motörhead die VOOR Cradle of filth het podium opmoet is gewoon belachelijk....

Het lijkt me wel wat om met skippyballen en skelters het publiek door te stuiteren / rijden ja !

maarre klopt idd onzin

zzz

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-01-2003 18:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik zal er helaas niet zijn, als het goed is ben ik ver ver weg. waar ze helaasch een tekort aan metal hebben

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-01-2003 18:38 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 20 januari 2003 18:00 schreef ghoulliette het volgende:
ik zal er helaas niet zijn, als het goed is ben ik ver ver weg. waar ze helaasch een tekort aan metal hebben

Marokko?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-01-2003 19:50 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:

Als het goed is mag je enkele maanden van tevoren toch voorstellen voor time-schemes indienen? Ik denk dat er waaaaay meer time schemes ingezonden worden met Motorhead flink laat dan CoF, gezien de doorsnee Wacken ganger (die portretteer ik even als heavy metal liefhebber).

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-01-2003 19:52 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 januari 2003 19:50 schreef TNightmare het volgende:
Als het goed is mag je enkele maanden van tevoren toch voorstellen voor time-schemes indienen? Ik denk dat er waaaaay meer time schemes ingezonden worden met Motorhead flink laat dan CoF, gezien de doorsnee Wacken ganger (die portretteer ik even als heavy metal liefhebber).

JAWOHL!!
En die CoF mensen zijn toch te lui om maar een begin te maken aan een voorstel van een tijdschema.
Maar Dani zal wel zoiets gaan eisen als laat spelen ofzo.

Geld al binnen trouwens??

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-01-2003 20:05 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 20 januari 2003 19:52 schreef Rasputin het volgende:
Geld al binnen trouwens??

[offtopic] Zal even kijken.

[edit] Nee, de recentste boekingen zijn 8x AF .

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 20-01-2003 20:06]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-01-2003 20:21 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:

Ach, het gaat mij niet zozeer om dat er op een mooi tijdstip een band speelt waar ik niets aan vind. Maar het gaat om wat voor band dat dan is.
Bands als Cradle (en Nightwish, en Dimmu eigenlijk ook (vorig jaar) trekken een bepaalde groep mensen aan, waar ik (en waarschijnlijk ben ik daarmee vrij representatief voor de gemiddelde wacken-ganger) helemaal niet op sta te wachten.
Het gaat om het type mensen die mij weerhouden van het bezoeken van bijv. Dynamo de laatste jaren, het type mensen wat qua muzieksmaak zeer trendgevoelig is en alleen maar kent en luisterd wat er gepropagandeerd wordt in de TMF-hardrockprogramma's en in de free-record-shopschappen ligt.

No offense natuurlijk, iedereen zijn eigen ideeen, maar er zijn al legio plekken waar je voor dat soort muziek terecht kan, Wacken is voor mij het gaafste festival waar ik ooit geweest ben mede dankzij de sfeer die er hangt, welke veroorzaakt wordt door het soort mensen die er rondlopen.

Ook ik ga niet puur voor de bands naar Wacken, de meeste van die legendarische trashbands die je op wacken mag verwachten zul je in mijn cdrek niet aantreffen, maar ik vind ze wel gaaf om een keer te zien , en het publiek wat er rondloopt is zoveel relaxter dan bij het gemiddelde concert van slipknot e.d..

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-01-2003 20:31 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 januari 2003 20:21 schreef Valorian666 het volgende:
Ach, het gaat mij niet zozeer om dat er op een mooi tijdstip een band speelt waar ik niets aan vind. Maar het gaat om wat voor band dat dan is.
Bands als Cradle (en Nightwish, en Dimmu eigenlijk ook (vorig jaar) trekken een bepaalde groep mensen aan, waar ik (en waarschijnlijk ben ik daarmee vrij representatief voor de gemiddelde wacken-ganger) helemaal niet op sta te wachten.
Het gaat om het type mensen die mij weerhouden van het bezoeken van bijv. Dynamo de laatste jaren, het type mensen wat qua muzieksmaak zeer trendgevoelig is en alleen maar kent en luisterd wat er gepropagandeerd wordt in de TMF-hardrockprogramma's en in de free-record-shopschappen ligt.

No offense natuurlijk, iedereen zijn eigen ideeen, maar er zijn al legio plekken waar je voor dat soort muziek terecht kan, Wacken is voor mij het gaafste festival waar ik ooit geweest ben mede dankzij de sfeer die er hangt, welke veroorzaakt wordt door het soort mensen die er rondlopen.

Ook ik ga niet puur voor de bands naar Wacken, de meeste van die legendarische trashbands die je op wacken mag verwachten zul je in mijn cdrek niet aantreffen, maar ik vind ze wel gaaf om een keer te zien , en het publiek wat er rondloopt is zoveel relaxter dan bij het gemiddelde concert van slipknot e.d..

Je moeder.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-01-2003 20:35 by Snagger Profiel van Snagger

quote:

Ja hier kan ik je niets anders dan gelijk geven, maar ik denk niet dat een gemiddelde COF fan speciaal daarvoor naar wacken reist.

Tjah, die lui... ik kan er ook niet altijd even goed tegen; gisteren in de 013 zat het er ook weer redelijk vol mee. Je herkent ze uit duizenden, sta je lekker bij de bar aan 't balkon je pilsje te consumeren gaan d'r twee een pit bouwen; en denken dat jij ook wel eventjes mee wilt doen.... lazer op en ga lekker knikkeren ofzo !

Ik, Wil Schuurman

Orion
Usericon van Orion
Posted 27-01-2003 23:03 by Orion Profiel van Orion

- Malagthot
- TNightmare
- She devil
- vampyrella
- Frietbal
- Greycloak
- Dunne_Hein
- Cadaveria
- Valorian
- Lady Rose en vrienden
- Heosphoros en co
- karnivoor
- Agamidion
- EvilPietje
- Carnagath
- Sorpresa
- Rajackar
- Iron Maiden
- Rasputin
- Thelema en rest
- Trotz
- The Coming Curse
- Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto)
- Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel
- Hub de Gallier
- Dwaallicht
- Witch
- Mörke
- Bint
- nagash
- Snagger
- Lainedil Naleanor (mit Band und Freunden)
- Orion ( als alles een beetje lukt met vervoer)

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 27-01-2003 23:09 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:

achja, ik vermaak me ook wel als die lui in de buurt zitten, vallen je meestal toch niet lastig. En bovendien gaan dat soort mensen meestal niet naar festivallen waar je 4 dagen bent en waar verder allemaal 'echte' () metal speelt

Life doesn't get much better than this!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2003 23:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ANCIENT RITES
ASSASSIN
CRADLE OF FILTH
DARK ANGEL
DEW SENTENCED
DIAMOND HEAD
DIE APOKALYPTISCHEN REITER
DISMEMBER
EIDOLON
EXTREME NOISE TERROR
GAMMA RAY
HEAVENSHALLBURN
ICED EARTH
KATAKLYSM
LORDI
MALEVOLENT CREATION
NILE
PRIMAL FEAR
RAGE
RAUNCHY
RUNNING WILD
SENTENCED
SINISTER
SINNER
STRATOVARIUS
THE ALMIGHTY PUNCHDRUNK
THE CROWN
THYRFING
VADER

hmz zit wel wat leuks bij tot nu toe

Je moeder.

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-01-2003 11:11 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Vader wil ik zeeer graag zien in ieder geval, en Iced Earth ook nog wel een keer . Ancient Rites in ieder geval

...Must...get...to...wacken...

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-01-2003 16:01 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

WOW, Thyrfing toegevoedg, gaaf!!

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 28-01-2003 16:19 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Hoe kom je aan kaarten? Ik heb getracht te bestellen op metaltix.de maar ik vind het allemaal maar behoorlijk vaag overkomen. Dus zijn er nog andere manieren?

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 28-01-2003 16:20]

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 28-01-2003 16:21 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 28 januari 2003 16:19 schreef Sjaan het volgende:
Hoe kom je aan kaarten? Ik heb getracht te bestellen op metaltix.de maar ik vind het allemaal maar behoorlijk vaag overkomen. Dus zijn er nog andere manieren?

Gewoon op het postkantoor

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Sjaan
Usericon van Sjaan
Posted 28-01-2003 16:23 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 28 januari 2003 16:21 schreef Dunne_Hein het volgende:
Gewoon op het postkantoor

Kan dat echt of is het gelul?

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 28-01-2003 16:23 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Gamma ray
Iced Earth
Kataklysm
Malevolent Creation
Running Wild
Stratovarius
Thyrfing

Oh hell yeah!!!

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 28-01-2003 16:25 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 28 januari 2003 16:23 schreef Sjaan het volgende:
Kan dat echt of is het gelul?

Zo heb ik het tenminste vorig jaar gedaan. gewoon de ticketservice

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Sjaan
Usericon van Sjaan
Posted 28-01-2003 16:29 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 28 januari 2003 16:25 schreef Dunne_Hein het volgende:
Zo heb ik het tenminste vorig jaar gedaan. gewoon de ticketservice

Ok, zal het es checken dan, thnx

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 28-01-2003 16:36 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

gewoon metalix, komt echt wel aan hoor. keb em binnen btw

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com