|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Of we zetten massaal van die fluffy roze konijnenoortjes op Bruce Banner |
|
Dat is zo, ik vind het op zich niet zo heel erg dat zo'n band daar speelt.. er is vast iets anders te doen. Maar wat ik wel klote vind is dat die lui juist zo hoog geprogrammeerd worden ! Ik bedoel, Motörhead die VOOR Cradle of filth het podium opmoet is gewoon belachelijk.... Het lijkt me wel wat om met skippyballen en skelters het publiek door te stuiteren / rijden ja ! Ik, Wil Schuurman |
|
of een handtekeningen actie , maar op skippyballen springen is leuker. |
|
quote: maarre klopt idd onzin zzz |
|
ik zal er helaas niet zijn, als het goed is ben ik ver ver weg. waar ze helaasch een tekort aan metal hebben |
|
quote: Marokko? |
|
quote: Als het goed is mag je enkele maanden van tevoren toch voorstellen voor time-schemes indienen? Ik denk dat er waaaaay meer time schemes ingezonden worden met Motorhead flink laat dan CoF, gezien de doorsnee Wacken ganger (die portretteer ik even als heavy metal liefhebber). |
|
quote: JAWOHL!! En die CoF mensen zijn toch te lui om maar een begin te maken aan een voorstel van een tijdschema. Maar Dani zal wel zoiets gaan eisen als laat spelen ofzo. Geld al binnen trouwens?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: [offtopic] Zal even kijken. [edit] Nee, de recentste boekingen zijn 8x AF . [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 20-01-2003 20:06] |
|
quote: Ach, het gaat mij niet zozeer om dat er op een mooi tijdstip een band speelt waar ik niets aan vind. Maar het gaat om wat voor band dat dan is. Bands als Cradle (en Nightwish, en Dimmu eigenlijk ook (vorig jaar) trekken een bepaalde groep mensen aan, waar ik (en waarschijnlijk ben ik daarmee vrij representatief voor de gemiddelde wacken-ganger) helemaal niet op sta te wachten. Het gaat om het type mensen die mij weerhouden van het bezoeken van bijv. Dynamo de laatste jaren, het type mensen wat qua muzieksmaak zeer trendgevoelig is en alleen maar kent en luisterd wat er gepropagandeerd wordt in de TMF-hardrockprogramma's en in de free-record-shopschappen ligt. No offense natuurlijk, iedereen zijn eigen ideeen, maar er zijn al legio plekken waar je voor dat soort muziek terecht kan, Wacken is voor mij het gaafste festival waar ik ooit geweest ben mede dankzij de sfeer die er hangt, welke veroorzaakt wordt door het soort mensen die er rondlopen. Ook ik ga niet puur voor de bands naar Wacken, de meeste van die legendarische trashbands die je op wacken mag verwachten zul je in mijn cdrek niet aantreffen, maar ik vind ze wel gaaf om een keer te zien , en het publiek wat er rondloopt is zoveel relaxter dan bij het gemiddelde concert van slipknot e.d.. |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Ja hier kan ik je niets anders dan gelijk geven, maar ik denk niet dat een gemiddelde COF fan speciaal daarvoor naar wacken reist. Tjah, die lui... ik kan er ook niet altijd even goed tegen; gisteren in de 013 zat het er ook weer redelijk vol mee. Je herkent ze uit duizenden, sta je lekker bij de bar aan 't balkon je pilsje te consumeren gaan d'r twee een pit bouwen; en denken dat jij ook wel eventjes mee wilt doen.... lazer op en ga lekker knikkeren ofzo ! Ik, Wil Schuurman |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Greycloak - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel - Hub de Gallier - Dwaallicht - Witch - Mörke - Bint - nagash - Snagger - Lainedil Naleanor (mit Band und Freunden) - Orion ( als alles een beetje lukt met vervoer) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: achja, ik vermaak me ook wel als die lui in de buurt zitten, vallen je meestal toch niet lastig. En bovendien gaan dat soort mensen meestal niet naar festivallen waar je 4 dagen bent en waar verder allemaal 'echte' () metal speelt Life doesn't get much better than this! |
|
ANCIENT RITES ASSASSIN CRADLE OF FILTH DARK ANGEL DEW SENTENCED DIAMOND HEAD DIE APOKALYPTISCHEN REITER DISMEMBER EIDOLON EXTREME NOISE TERROR GAMMA RAY HEAVENSHALLBURN ICED EARTH KATAKLYSM LORDI MALEVOLENT CREATION NILE PRIMAL FEAR RAGE RAUNCHY RUNNING WILD SENTENCED SINISTER SINNER STRATOVARIUS THE ALMIGHTY PUNCHDRUNK THE CROWN THYRFING VADER hmz zit wel wat leuks bij tot nu toe Je moeder. |
|
Vader wil ik zeeer graag zien in ieder geval, en Iced Earth ook nog wel een keer . Ancient Rites in ieder geval ...Must...get...to...wacken... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
WOW, Thyrfing toegevoedg, gaaf!! |
|
Hoe kom je aan kaarten? Ik heb getracht te bestellen op metaltix.de maar ik vind het allemaal maar behoorlijk vaag overkomen. Dus zijn er nog andere manieren? [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 28-01-2003 16:20] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Gewoon op het postkantoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Kan dat echt of is het gelul? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Gamma ray Iced Earth Kataklysm Malevolent Creation Running Wild Stratovarius Thyrfing Oh hell yeah!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Zo heb ik het tenminste vorig jaar gedaan. gewoon de ticketservice I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ok, zal het es checken dan, thnx Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
gewoon metalix, komt echt wel aan hoor. keb em binnen btw http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |