|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jij ben toch ha.....? |
|
ok |
|
quote: Hun beste nummer imho. [edit] Slayer op Wacken is natuurlijk supervet! [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 30-01-2003 13:24] |
|
damn... alweer slayer Sentenced! dat word gaaf ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
offtopic: \ fuck man, zitten mijn huisgenoten me gisteren lekker te maken met Iron Maiden op Waldrock! maar op de site staat nog geen fuck.. weet iemand meer? |
|
kheb eerlijk gezegd slayer nog nooit gezien, ben benieuwd... Je moeder. |
|
quote: Die band van zondag is er nix bij, Life doesn't get much better than this! |
|
neehee geen slayer op wacken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Je hoeft er niet naar te gaan kijken hoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Why not?! |
|
quote: nee ? ik dacht dat dat verplicht was @ tnightmare word echt niet warm of koud van slayer en heb ze te vaak gezien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: gelukkig maar Je moeder. |
|
De echte Slayer is alleen maar heeeeeeel erg veel vetter live. |
|
quote: Ach, dan kijk ik wel voor twee (of drie... of vier.. of...) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: She_devil --> gaatje in hoofd. Dit slaat nergens op. |
|
quote:2. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
IDD. Dit slaat nergens op. |
|
quote: De echte slayer ? Die bestaat al jaaaaaaaaaren niet meer ! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb ze nog nooit gezien "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Hehehehe ik dacht ook dat ik ze nooit had gezien, maar ik lees nu dat ik ze al twee keer gezien heb in '96... niet veel indruk gemaakt dan Zenial |
|
quote:Ik heb het ook hier en daar ook al gehoord, maar het schijnt idd nog niet officieel te zijn. No regrets and no remorse... |
|
Kunnen ze via internet kaartjes bestellen nog ff wat ingewikkelder maken, dan kom ik er tenminste helemaal niet meer uit. Ik wilde ff op Metaltix een kaartje voor Wacken bestellen. Rembours is een beetje duur, via creditcard doe ik principieel niet, dus werd het overschrijven, maar dan krijg je de gegevens naar welke rekening het moet, en zie je naast het rekeningnummer nog een ander nummer (BLZ of zoiets). WTF is een BLZ-nummer nu weer? Kan iemand mij vertellen hoe ik het voor elkaar moet krijgen om het betreffende bedrag op de juiste rekening in Duitsland te krijgen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Live nog wel vind ik. |
|
quote: Gewoon je kaartje bij het postkantoor in nederland halen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |