|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
geen dank, geef maar een biertje I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: *haargetrek* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
*knip* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
*shock* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar wacken. Hoe zit het nou precies als je daar aankomt: je krijgt een campingplaats aangewezen? En waar laat je de auto dan? En kan je op loopafstand boodschappen doen, of heb je de auto dan nodig? blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Je krijgt een campngsectie aangewezen en daar moet je zelf een plek zoeken. Dan gewoon je auto neerpleuren en je tent er naast opzetten (lekker alles bij de hand, dus lekker veel zooi meenemen, stoeltjes enzo). Voor boodschappen in het dorp moet je wel een half uur lopen (maar je krijgt je auto nooit meer tussen de tenten vandaan) maar je kan ook zooi kopen op het terrein zelf I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Auto, auto, dat zijn luxeproblemen hee. Er zijn mensen die er met de fiets proberen te geraken, weet je wel. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Er zijn mensen die geen zee aan vrije dagen hebben rond dat festival en voor hun eigen gemak best met de auto gaan I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Oeh, touché!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
wat is dat treinen naar wacken allejezus duur 89 euro voor 1 persoon en de 2de krijgt dan 5% korting ofzo enz enz die 89 euro zou dnek i kwel een retourtje zijn. ik had wel in me kop dat het duur was maar zo duur?! kun je net zo goed met bock tours gaan zeg *zucht heeft iemand geen plaat voor nog 3 man? of mensen waar we mee kunnen reizen met de trein? zodat het goedkoper word voor ons allen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het is ook tegen de 500 a 600 km rijden naar wacken, dus prijzen zijn wel enigszins logisch. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ja maar door nederland touren is ook iets van 21 euro nog wat en dan kom ik van hier (friesland) tot maastricht is oo kwel iets van 300 a 400 km Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wij zijn ook nog met zn 3 met de trein, weet niet van waar jullie vertrekken, wij iig uit buurt van rdam/denhaag. Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
groningen geloof ik of hengelo Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik denk niet dat je daar voor 21 euro komt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik ben met de bus 63,50 kwijt voor een retour Moet wel nog even naar de opstapplaats, dat kost zo'n 9 euro ofzo voor heen en terug denk ik. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Wij vertrekken 's morgens op de zondag van tevoren vanuit Venlo met wochenende ticket, met nog 4 plaatsen open. Terugreis idem. |
|
quote: WHAHAHAHAHAAH!!! (Ik ben met de 5 minuten lopen niet meegerekend) 10 euro kwijt Dit slaat nergens op. |
|
quote: Maar jij bent ook heel erg cool natuurlijk Maar ehmz, ga je dan met de auto met veel man? Of zo'n wochenende ticket? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: wochenende ticket. met 3 mensen. Tadaaaa!!!! 10 euro de man. Dit slaat nergens op. |
|
quote: www.bahn.de en check maar een schones-wochenende-ticket. Dit slaat nergens op. |
|
uuh ik ken totaal geen duits Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik huur een busje en dara gaan we met z'n 9'enen is kost ook zo'n 60 a 65 EURO per persoon maar is errug gezellig! En makkelijk daar op het terrein! heb er zin in, Twisted Sister, dark Angel Running Wild, Assassin, testament, Annihilator, Slayer wat wil ik nog meer! |
|
Hoe zit het nou met Dark Angel? Zij staan nog steeds in de band list, maar zij zouden toch niet touren deze zomer? www.thebiitch.com : "Los Angeles, CA – May 19th 2003 – Reunited Recording Artists Dark Angel announced today they are forced to postpone their Darkness Returns summer tour plans due to an unfortunate injury to their lead singer. Ron Rinehart, Dark Angel frontman, sustained critical damage to the cervical region of his spine and several herniated disks in his neck recently, a spokesman said, resulting in severe pain, numbness, and mild paralysis (loss of control over voluntary movement and muscles of the body). Among his more serious symptoms are loss of sensation and reflex function, which if left untreated may lead to loss of autonomic nervous activity such as breathing and swallowing." "They further regret the unfortunate position this has put the band in regarding their scheduled appearances. “We want to apologize to all our fans for the tour cancellations and we want to let them all know that this will not stop the L.A. Caffeine Machine from returning to redefine metal one more time.” [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 04-07-2003 22:07] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |