|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gelukkig, geen poep op wacken! Zenial |
|
Van mij Nuclear Assault ieder jaar komen, hebbie tenminste altijd plezier want Wieg Vol Vuiligheid zit ik niet op te wachten!!! |
|
Ach, ik ga tijdens cradle of shit wel een biertje happen (en daar buiten ook) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vertrouw er volledig op dat we dit samen zullen doen |
|
hoop dat we dit jaar ook alweer op de dinsdag gaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dindsdag is nog beter, wij gaan meestal woensdag dan heb je ook nog niet zo veel file's Behalve zondag en maandag |
|
ja, de terugreis sux altijd. Gaar, slaperig, kater en file... blehh! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Voor mij blijft het gewoon een KUT-file. 2 jaar geleden stonden we 3/4 van de route in Duitsland in de file I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
En al 3 jaar rij ik BAhhhhhh,in die Klote file |
|
quote: Vetjes, dan is het niet zo druk voor aan het podium, kan ik alles zien. Ideaal |
|
hehehe staat een groepje metalheads iedereen in elkaar te slaan die ernaar durft te luisteren Je moeder. |
|
quote: hehehe hebben ze niet bij het podium waar cradle optreed een rotte eigeren en tomaten kraam "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
3 zelfs Je moeder. |
|
quote: Eigeren ? moet iets speciaals zijn. |
|
Die zijn dodelijker!!! Verlost ons van een hoop ellende, kunnen wij tenminste naar assasin, running wild , iced earth en dark angel Luisteren |
|
Geef mij dan maar Primal fear |
|
En nile dan ??? |
|
quote: Je hoeft niet door Duitsland heen.. je kan ook eromheen rijden , via Belgie, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, dan via het oost-blok naar Rusland, via rusland naar Finland naar Zweden naar Denemarken en dan hoef je van de Deense grens nog maar een kilometer of 50 te rijden naar wacken.. .. |
|
quote: haha de tijd dat wij afgelopen jaar niet in de file hebben gestaan hebben we onder andere doorgebracht met het verwisselen van een geklapte band op de snelweg, en koelvloeistof en water gieten in een lijkenwagen die om het uur moest stoppen omdat ie oververhit raakte wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Afgelopen wacken. De heenweg duurde 6 uur. De terugweg 12,5 uur dankzij de files. |
|
Die file's op de terugweg zijn altijd kicken !! Een beetje ruilhandel bedrijven , peuken ruilen tegen zuipen, cassettebandjes ruilen, raampje open en slap ouwehoeren. Ok, je bent gaar en moe. Maar dan krijg je wel allemaal die "After-Zatheids-Klets" en das wel grappig natuurlijk BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik baal altijd van die kut file, sta er iedere keer weer verbaasd van dat sommige lieden , nog steeds in staat zijn auto te rijden, en tot rotterdam heb ik visioenen van een warme douche en mijn waterbed!!!!! |
|
heh heh, thuis aangekomen kijken of je je shirt nog uit kan krijgen en daarna 2 uur in bad weken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ja, de douche heerscht na wacken. Zelfs na 3x haar wassen kwam er nog bruin sop van af, haha, en dit jaar waarschijnlijk al dinsdags heen. Dat wordt chaos Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |