|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dr zijn anders nog georganiseerde busreizen (niet dat je mij in zon kreng krijgt, dan huur ik wel een auto) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hehe ja idd...dan ga ik wel niet.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Als ze wil, mag dat ook best.. Wat een slimme oplossing! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: wat is er mis met georganiseerde busreizen dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: gaan en vertrekken wanneer je wilt. veel zooi meenemen. stoppen wanner je wilt. Eigen muziek. Sneller. Goedkoper. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Shit, met die planning wordt het toch lastig kiezen (eigenlijk ook wel logisch met zoveel goeje bands) Testament of Die Apokalyptischen Reiter (dan gaat Testament voor mij voor) Soilwork of Callenish Circle (echt jammer, ik denk toch Soilwork) Ancient Rites of Rage (dan toch de Belgen) Sonata Arctica of Vader (grootste fout in 't programma, daar moet ik nog een maand of 2 over denken) Graveworm of Malevolent Creation (weet ik ook nog niet) Nile of Sinner (waarschijnlijk toch Sinner) En van in Flames naar Iced Earth wordt 't rennen! [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 31-05-2003 1:59] |
|
wat? Annihilator donderdag 18.00 als eerste band? Vreemde programmering I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Graveworm op Wacken??? Daar klopt volgens mij niks van... Zenial |
|
quote: Is toch niet erg, weet je tenmiste zeker dat er geen andere goeje band tegelijk speelt quote: Tja ze zullen 't zelf toch wel 't beste weten denk ik [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 31-05-2003 11:45] |
|
quote: Net even met Stefan Fiori van Graveworm gemailed, maar ze spelen inderdaad op Wacken... hmmm... interessant. Kom ik misschien ook wel Zenial |
|
quote: Wel een lekkere opening "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: NOOOO!!! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mijn aarcsh zal in ieder geval op wacken zijn, heb m'n kaarten zo juist besteld. |
|
Geen Iced Earth op Wacken I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
wat 'jammer' I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Waar haal je die info dan weg?? |
|
quote: Wat is eigenlijk het voordeel van bestellen boven gewoon de GWK?? Loop je zo reserveringskosten mis? |
|
quote: Tja soms moet je keuzes maken he... en dit is er wel een lastige Tot nu toe was mijn motto: als ik Iced Earth maar zie. Ja buul.... Laten we hopen dat ze een nieuwe zanger vinden en het concert op Wacken gewoon doorgaat. Hoewel ik blijf hopen dat dit gewoon een heel slechte droom is en het allemaal wel weer goed komt, begin ik hier langzaam zelfmoordneigingen te krijgen [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 03-06-2003 12:49] |
|
quote: Kijk, t is nie leuk, maar we gaan er niet over blijven klagen. Anyway, ik zeker naar Wacken, Iced earth of niet, ik heb het al twee keer gehad dat ik ze giong zien, waarbij ze telkens niet kwamen (nekblessures Jon in 2000, Geklooi met vliegertjes in 2001) Dat verknalt mijn plezier niet. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Heb ze twee keer gezien nu .. eenmaal op Wacken (2000 geloof ik ? ) ... en eenmaal in 013, concert van 2,5 uur! Heersend... |
|
quote: Hopelijk gaat het werken! deze 2 bands zitten allebei zeker in de top5 van de bands die ik wil zien op wacken. Waar kan je eigenlijk die voorlopige running order vinden? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: héhé die full show hebben ze ook verleden jaar in Hof ter Lo (Antwerpen) gedaan, machitg was dat I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Was jij er niet bij toen callenish circle in jonosh speelde? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:wanneer was dat dan!? Nee ik was er dus niet bij... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |