|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vreselijk dat JBO dat vind ik nu een slechte grap ipv ONKEL TOM wat ik een goede grap vind! |
|
JBO?? Bruce Banner |
|
JBO I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ROFL!!!! yes!!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
NO WAY!!! Bruce Banner |
|
ik kom altijd op de juiste momenten ergens kijken |
|
quote: niet kijken lieve muziekvriendin, NIET KIJKEN!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
--edit door paul-- nazi troep [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 22-06-2003 10:14] |
|
hey pssst.. hij is dood |
|
Heb nu ook eindelijk mn kaartje |
|
Die foto zag ik inderdaad ook in de Nuclear Blast-folder staan en ik dacht 'dat kan niks zijn.' Maar het feit dat zo'n homo's al in zo'n metal-merchandising folder staan maakte me toch wel nieuwsgierig naar wat het eigenlijk moest voorstellen en toen heb ik maar 'ns wat gedownload. Als je in gedachten houdt dat 't gewoon complete onzin is en een beetje op de teksten let is 't bij vlagen best leuke muziek. |
|
Hmmm nu krijg ik toch wel een beetje zin. Ik wil eigenlijk als alternatieve vakantie er wel op de fiets heen, weet nog niet of dat gaat lukken. Deze week maar eens een besluit nemen. |
|
quote: Ach kom op kerel! Je moet gewoon meegaan! Lekker Slayer roepen (bij Slayer)!!! Dit slaat nergens op. |
|
Zeg, gaan er eigenlijk nog meer mensen naar Wacken die wel cool zijn? in plaats van al die sukkels die 14 zijn en het wel zouden willen maar enkel "geen geld " kunnen posten? Nou? Kom op dan, een lijst met coole lui: Dit slaat nergens op. |
|
Tja, ik ben wel heel cool. En 'geen geld ' hoef ik voorlopig niet meer te posten. Maar ik wil dus wel eigenlijk op de fiets. En ik denk dat ik wel ga, ik moet toch een keer Slayer gezien hebben heh! |
|
quote: Is denk ik best goed te doen, zo ver is het nu ook weer niet... (3 dagen ofzo) Dit slaat nergens op. |
|
Heb de kaartjes ook al thuis liggen! Wordt m'n derde Wacken! Weet niet of ik 'cool' genoeg ben, maar ik GA in ieder geval.... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmmm, nog 3 weekends om conditie te kweken, maak daar dus maar 4 dagen fietsen van (met bepakking heh). Maar ik heb nog 'geen geld ' voor een goede nieuwe fiets (1 project tegelijk, in dit geval: rijbewijs) en dan moet ik die van m'n pa lenen en de vraag is of meneer dat wel wil! |
|
quote: Dan koop je toch een nieuwe als ie stuk gaat. Dit slaat nergens op. |
|
ik ben ook true.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Kramy Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik ga ook. "Mijn eerste Wacken" Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Mijn 'vierde' Wacken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Mijn derde |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |