|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hehehe ik las ergens iets over ONKEl TOM *The Legend* ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:nooit van gehoord wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik dus, kijk er echt al maanden naar uit. Iced Earth heerst gewoon enorm en ik heb ze nog nooit gezien. Dat "Mijn grootste wens is dat..." was gewoon min of meer een quote van die vorige post. Maar dat neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk zou vinden als ze dat optreden zouden afzeggen. Op de officiƫle site staat Wacken overigens nog steeds bij 'tours' |
|
quote: Is de zanger van Sodom, die in zijn 'vrije tijd' schlagernummers zingt onder de naam Onkel Tom |
|
quote: HE! Ik ben ook fan hoor! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nu onkel tom komt wil ik ineens ook gaan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ohnee, gaan al die dikke vette dronken duitsers meezingen |
|
nou en? dat is voor mij op en top het wacken-gevoel I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: nee dat vind ik echt erg irritant omdat er dan meestal een andere leuke band speelt die daardoor niet meer hoorbaar is |
|
Wat is er nu beter dan onkel tom? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dan moet je gewoon naar de wet stage gaan tijdens de kareoke of als ze een varzamel cd met allemaal metal mee zingers op zetten dat is het WACKEN gevoel Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
ja inderdaad wat is dat nu voor onzin een andere band! Als Onkel TOM speelt dienen andere bands nederig te buigen en mee te drinken (zyullen er een hoop ook doen!!) Cheers! |
|
net zoals bij JBO zeker, dacht het niet |
|
quote: AAARRRGGHHHHHH!!!!! *the horror* *ril* Dat was echt het afgrijselijkste wat ik OOIT heb gezien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
JBO zuigt Onkel Tom rules! Daar is een heel groot verschil tussen, he trouwens niet om je boos te maken maar je lijkt altijd zo negatief over alles. Altijd maar kritiek leveren, daar wordt je toch niet vrolijk van. Niet dat je het overal mee eens hoeft zijn maar........... |
|
Niet op letten Hans, Rebecca is een beetje sexueel gefrustreerd en dat reageerd ze af op ons I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dat zal het zijn LOL! cheers Aris ik ga het proberen te halen met onkel tom! |
|
quote: ja ik vind die andere band die dan speelt toch goed ik ben niet negatief, lever gewoon graag kritiek niet dat ik daar nie t van geniet |
|
heh heh, zat ik er toch niet ver naast Kijken of ik dit jaar onkel tom nog mee maak. Vorige keer ging vroegtijdig mn lichtje uit I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja tijdens jbo zat ik er ook goed doorheen, compleet uitgeput |
|
Het mag op zich hoor maar je komt daardoor vaak zo negatief over terwijl daty volgens mij best wel meevalt! HAHAHA, soms kan ik het ook niet laten hoor! |
|
quote: Ik jammergenoeg weer niet. Heb het met mn volle bewustzijn meegemaakt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ik zal vaker proberen ook positieve dingen te vermelden ipv ze alleen te denken |
|
Kijk maar hoor! LOL EDIT: zolang je maar niet op onze vriend BONOBO gaat lijken LOL [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 20-06-2003 17:17] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |