|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vinden die duitsers natuurlijk supahh! goeie avatar trouwens, evil "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
godver ik twijfel enorm dark angel wil ik erg graag zien Assassin ook wel Slayer ook wel Sentenced ook de rest verrot me eigenlijk helemaal niks Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Meer heb je toch niet nodig? Vorig jaar (en de jaren daar voor) heb ik ook maar een handje vol bands gezien en voor de rest gewoon flink gefeest I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: en zo hoort het ook!! daar gaat wacken wat mij betreft voor het grootste deel om... veruit de beste camping van alle festivals |
|
wat kost die grap (wacken?) en hoe kom ik er? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wat zal het zijn... rond de 50 euro? En hoe jij daar gaat komen moet je niet aan mij vragen. Ik ga altijd met de auto (lekker veel zooi meenemen) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Kosten verotten me niet, treinreis komt allemaal wel goed !! Ik, Wil Schuurman |
|
nou ik verdwaal daar echt hiero voor mij si groningen al buitenland. als ik hier iemand had om mee te gaan,maar nee hoor weer geen ziel te vinden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Tja, dat is kut. Ik zou zelf ook niet zo snel in mn eentje gaan. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ach 9 van de 10 X ga ik alleen naar concerten maar festivals alleen vind ik toch weer anders nou ja het ziet er na uit dat het alleen in een tentje word (als ik het kan vinden ) hoe zit het daar met zooi jatte word er veel gestolen? p.s volgens mij ben ik niet echt populair hiero (omgeving) omdat ik "ouwe lulle" metal luister old skool thrash heerscht Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik heb nog nooit gehoord dat er iets gestolen was. Maar wij staan dan ook met een aardig grote groep (20+ man) zodat er altijd wel iemand bij de tenten is. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ook nooit last van gehad... Je moeder. |
|
ooh bij de buren van me broer hadden ze 2 jaar geleden die hele tent leeg gejat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: op een metal fetival? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
zeker lowlands... Je moeder. |
|
wacken geloof ik of bang your head 1 van die Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ach, Lord Salami is onze diefstal-preventie (wacken 2001) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Jups heb ook meegemaakt dat er 's nachts bij een vriend van me iemand de tent binnenkwam en shirts weg ging graaien. Helaas voor hem lag die vriend toen al in zn tent te slapen en werd ie er wakker van, dus heeft ie die 'inbreker' zn tent uitgeslagen. Ik doe nu ook altijd een hangslotje op mijn tent. Het helpt natuurlijk niet erg veel, als mensen echt je tent binnen willen kunnen ze m gewoon opensnijden, maar dat valt al wat meer op dat wanneer iemand gewoon doodleuk een tent binnenwandeld en met wat shirts en cds ofzo weer ervandoor gaat... Zenial |
|
gelukkig nog nooit meegemaakt... Je moeder. |
|
verdomme ik ken daar zo kwaad om worden zulke lui. ze verpesten de sfeer enorm,als ik cd's meeneem maak ik er wel kopietjes van en als ik koop ja uuh week niet ziek dan wel weer en ja uuh shirt's gewoon 3 dagen zelfde kleren Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
waardevolle dingen en net gekochte zooi gooien we altijd in de auto Je moeder. |
|
of neem gewoon bijna niks waardevols mee "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
en zeker niks kopen daar he Je moeder. |
|
Gewoon een kuiltje graven onder je matje in de tent !! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |