|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+ NILE MALEVOLENT CREATION http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Dark Angel Nile Hell yeah! |
|
hoop dat er weer een metal karaoke is wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
pappie en mammie vriendelijk aankijken en dan ook gaan!!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Haha..zou ik ook eigenlijk ff moeten doen, mja mn ma heeft de laatste tijd zoiets van: "Je doet toch waar je zelf zin in hebt dus heeft het geen zin meer om nee te zeggen " "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Nile Iced Earth Dark Angel Ik kom ook!!! Met de fiets denk ik Iemand enig idee hoe ver het ongeveer is vanaf Rotterdam?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
haha lol!! langer als vanuit Dordt ik meot nog even regelen dat Carn voor mij een sarah-rijd-mee-in-de-auto-van...-plaats regelt "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik had gehoord dat het erg goedkoop was om een of andere kaart voor de Duitse trein te kopen waarmee je een week lang heel duitsland door kan reizen. Heb ik hier gelezen ooit eens, van Valorian of Vargen of Cadaveria. Iemand enig idee hoe het hiermee zit?? Ik moet namelijk ff gaan sparen om mijn financien voor die tijd op orde te hebben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
je kan ook met zo'n wacken bus gaan vanuit rotterdam...staat op wacken site. Lijkt mij alleen ultra beuring maar ja. Van die trein weet ik niets "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik weet ook niks. maarja, ik weet ook niet hoe/met wie/waarom/sind/ ik in Wacken ga komen. |
|
quote: mijn mammie en pappie gaan waarschijnlijk op vakantie vanaf 1 augustus, effe hopen dat ze iets eerder wegggaan oja, op 31 juli word ik 17, dus ik verwacht wel een kadootje van alle wackengangers, btw leuke manier om je verjaardag te vieren "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hmm.. wij hebben het vorig jaar op de volgende manier gedaan: Zondag van te voren weg (ja, dat is drie dagen eerder dan de officiele opening van het campingterrein, ja er zijn dan al wel wat mensen en de camping was gewoon open), met een zogenaamd 'wochenende ticket' . Dit ticket is een heel weekend geldig (in heel Duitsland) en kost iets van 28 Euro, maar telt voor 5 personen. Hij is geldig vanaf de grens, dus daar moet je eerst naartoe met een NS-treinkaartje. Zondag een week later zijn we weer terug gegaan, met weer zo'n ticket. De tickets zijn niet geldig voor de intercities , maar je hoeft uiteindelijk niet veel vaker over te stappen dan met een normaal treinticket. Als je het goed planned (met aantal personen en van zondag tot zondag gaat), dan hoef je dus maar 11,20 Euro kwijt te zijn (exclusief het reisgedeelte in Nederland) voor de reis!! Je zit wel de hele dag in de trein,, maarja, met bier en veel mensen is dat wel lachen.. (zie foto's in andere topics) .. de snelste manier om met de trein te gaan is overigens ruim 90 Euro (totaal, voor een retourticket van Utrecht - Itzehoe (vlak bij wacken) .. |
|
quote: Thnx dude, ik denk dat ik het ook maar zo ga doen, maar dan met de fiets naar het dichtsbijzijnde duitse treinstation. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ahaa ja dan moet je maar hopen op t beste als je dan pas 17 wordt Hoop dat je lieve ouders hebt... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Haha vanuit Rotterdam "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Wat een bikkel ben ik toch he? Nee joh, dat valt best mee, is maar een dagje fietsen ofzo, of 2 als ik rustig aan doe. En gezellig met een paar maten op de fiets en bidons vol met bier levert alleen maar een hoop pret op. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ik hoop het ook, maargoed het is natuurlijk wel de beste plek om je verjaardag te vieren "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: AUTO??? HAHAHA! Die is leuk, lieverd! Neej, meissie .. .we gaan met de trein (uberveel lol!) |
|
quote: Met zo'n 25 tot 40 Euro kom je heen en terug ... betOr toch?! |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa (ik heb jou er alvast opgezet knuf ) |
|
De kans dat ik naar Wacken ga is enorm klein, dan is het ook Eurorock en mijn overburen hebben gevraagd of ik geen zin heb om mee te gaan naar het Interceltisch folkfestival van Loriont, zou daar ook wel eens heel graag naar toe gaan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden |
|
ik weet bijna zeker dak dr weer heen ga.. maar jah... who knows what the future will bring |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |