|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grrr misschien mag er van me moeder niet gedronken worden in de auto hehehe BEHHH! |
|
quote: ik zorg wel dat het niet zover komt! Ik neem genoeg bier voor mezelf mee en dat moet dan lekker snel op omdat ik ook weer terug moet rijden. BEHHH! |
|
quote: dan nemen we toch de auto van je pa Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: die zal hem vast niet meegeven... heel weinig kans dat ik die meekrijg voor 2 weken BEHHH! |
|
Had vorig jaar nog blikken over. Dat kwam omdat het zo warm was. En het bier pislauw was. Toen heb ik maar bier gekocht. Was wel tering duur maarja. |
|
quote: oja nu ik er aan denk ook wel handig... ik neem maar een koelbox ofzo mee zodat alles koel blijft [Dit bericht is gewijzigd door shagrath666 op 24-11-2002 16:54] BEHHH! |
|
quote: als je snachts je blikken lauw bier in een natte handdoek wikkelt en dan buiten neer legt zijn ze smorgens lekker koud wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Goed plan Moet alleen niet aan bier denken op mn nuchtere maag sochtends "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: S ochtends hoor je ook nog gewoon in de feesttent te zitten en bier te drinken! |
|
Bier is gewoon graanontbijt Don't blush when I rip you open |
|
op festivals is een bierontbijt altijd errug lekker! normaal gesproken ook wel maar als de dat te vaak doet gaan mensen je voor alcoholist aanzien BEHHH! |
|
quote: Oh ja we moeten 4 dagen doorgaan zonder te slapen he "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: vanuit die hoek kan je ht ook bekijken ja "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Slapen kan je wel een paar uur overdag doen. Als er geen interresante bands spelen en het toch te warm is om verder ook maar iets anders te doen dan zuipen. S´nachts is het tijd om te feesten!!! (en de rest van de uren overdag natuurlijk ook) |
|
quote: Woe heej, hoop dak t vol hou Overdag kan ik echt niet slapen, teringherrie enzo. Mja als je doodmoe ben dan val je idd toch wel in slaap "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ik heb afgelopen wacken zeer weinig geslapen. Moest de dag vantevoren gewoon werken. En s-avonds inpakken en vertrekken. 7 uur ofzo in de auto gezeten. En we waren toen om half 6 smorgens daar geloof ik. Snel mijn tentje opgezet. En om 6 uur stond frietbal in de feesttent! |
|
update Die Canadier KATAKLYSM ASSASSIN (Cult-Thrash-Legende aus dem Ruhrpott) assassin damn The Upcoming Terror heerscht!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
kataklysm wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Zo is het maar net Frietbal.Slapen doen we wel als we omvallen van zattigheid(elk moment van de dag).Alle andere tijd dat we niet knockout liggen moet er gezopen worden(remember last year). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja ik moet wel mee, moet t toch een keer meemaken Lijkt me super! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Je zult geen spijt krijgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Das goed dak dat alvast weet "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Hub de Gallier en Frietbal Als 1e aan het bier en als laatste weg! Zo was het afgelopen jaar. |
|
quote: En zo zal het ook in 2003 zijn TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |