|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga zeker van de partij zijn samen met Sorpresa Gaat weer hell worden |
|
@TNightmare, je kunt op zondag al het terrein op, wij gaan dit jaar ook op zondag en vorig jaar vrienden van ons. alleen gaan de douches en die betaal wc's pas op dinsdag of woensdag open... |
|
quote: Gaan jullie ook met de Wochenende ticket? Ik had nl het idee dat jij uit Limburg komt en misschien ook vanuit Kaldenkirchen vertrekt? |
|
quote: Wochenende ticket = rip (voor meer info lees terug in dit topic) |
|
dus wordt voor veel mensen duurder nu... Je moeder. |
|
quote: Ja.. kent toevallig iemand mensen in Duitsland die ons zouden kunnen vertellen wat op dit moment de mogelijkheden zijn met betrekking tot trein-kaartjes daar?? Bij de internationale balie in NL weten ze geen fuck, en willen ze je een retourkaart van 100 euro aansmeren.. |
|
@TNightmare, ik kom niet uit Limburg, maar dat scheelt niet veel, en wij gaan niet met de trein, wij gaan gewoon lekker fijn met de auto... |
|
quote: Als je iets minder ver terug leest in dit topic zie je dat de Wockenende ticket nog bestaat! zie www.bahn.de , en zoek op "wochenende ticket". Of blader terug om de specifieke link te vinden. |
|
IK KAN NIET WACHTEN!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Das vervelend. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: ja minpuntje "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Time is a bitch. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Jup Money is a bitch too "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: btw, hoe weet jij dat trouwens? Heb jij Wacken gemaild? |
|
Ik / Wij zoeken nog 3 personen die meereizen met de trein op de zondag voor wacken (ivm wochenende ticket) ... Rasputin? Micha ? Ik, Wil Schuurman |
|
|
|
@TNightmare, nee, stond vorig jaar op de site, en zal er dit jaar tegen eind juni/begin juli ook wel op komen te staan... |
|
quote: Ik ga morgen ff een kaartje voor Wacken kopen en ik was van plan om met de trein te gaan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ga me morgen opgeven voor de busreis vanuit Heerlen! |
|
quote: ja woensdag pas, afgelopen wacken kwamen we op dinsdag aan....1 dag behelpen met dixi's wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Is eigenlijk al bekend welke bands op welke dag spelen? |
|
Nee nog niet, pas als alle bands bevestigd zijn mag eerst iedereen die er zin in heeft zijn concept rooster opgeven. Hadden we al een lijstje...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wie gaat er nu op een dixie zitten als je tussen de maisvelden zit |
|
quote:heb je niet gehoord van de maismonsters? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |