|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Voorwaarde is dus alleen dat je op de zaterdag en/of de zondag reist, en je er dus een week Wacken van maakt. Je zult dus wel 3 dagen extra moeten eten e.d. op de camping, maar dan nog blijf je veel goedkoper uit dan bijvoorbeeld Bock Tours. Zondag is er geen muziek meer, dus je hebt een hele zondag om terug thuis te komen. En aangezien ik op een kwartier fietsen van het dichtstbijzijnde Duitse treinstation woon... Is dit een serieuze optie. |
|
quote: Bock tours is toch ook niet zo duur? Dat is toch vanuit eindhoven of venlo gewoon 34 euro voor de reis? Hoeveel spul mag je daar eigenlijk meesjouwen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
30000 miljard duizend kiloton biljoen koffers. en er is 800 biljard kwintiljoen liter freibier. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Sorry dude, that's where you're wrong. Die 34 Euro gelden alleen op de kortste bustrip: die vanuit Hamburg. Je moet betalen voor de kilometers die de bus maakt! Retour bustickets vanuit NL zijn 85 Euro p.p. (Venlo althans). En daar zit de Wacken ticket NIET bij. Dus totaal kom je op 140 Euro p.p. |
|
ik zit er echt aan te denken om naar wff te gaan als er een goede busverbinding is. plus gezelschap [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 18-03-2003 20:36] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
oops foutje [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-03-2003 20:38] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
met wff bedoelde ik with full force, wacken moet snel iets goeds op de line up zetten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Wreed! Maar ik dacht dat Blind Guardian ook zou komen..? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Testament komt. Dat beperkt de schade weer die ik oploop door niet naar No Mercy te gaan . |
|
Zijn er nog mensen die eerst naar Wacken zouden gaan die toch liever voor iets als Fuck The Commerce kiezen nu? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
wat komt er op fuck the commerce "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga naar zowel Wacken alsook Fuck the Commerce En ook meteen naar Bang your Head,Graspop,Hole in the Sky Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik heb de line-up voor dit jaar niet eens gezien, maar zal iig veel heftiger dan Wacken zijn... Jammer dat iedereen die ik ken naar Wacken gaat. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Op Fuck the Commerce spelen o.a. Entombed en Dismember Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: op graspop hoef je niet trots te zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Testament speelt ook op wacken!!!! |
|
Ik kan me herinneren dat iemand met 'n Friese vlag als avatar (of hoe heet zo'n plaatje) ergens een topic heeft gezet over busreizen naar Wacken en Summer Breeze. Heeft iemand enig idee waar dit gebleven is? |
|
ik heb die gast zn mai ladres nog wel (deathwish geloof ik is zn nick ) w.meetsma@chello.nl here you are Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
diamond head en running wild dat wordt smullen |
|
damn right http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
hehe en nog even stratovarius iced earth en gammaray ertussen door |
|
quote: JUIST! Bruce Banner |
|
en als toetje : SLAYER,DARK ANGEL,ASSASSIN,ANNIHILATOR en TESTAMENT Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
En de toppers zijn uiteraard: In Flames, Soilwork, Sentenced, Vader, The Crown en Dismember Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |