|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mijn eerste , nooit eerder de moeite genomen nederland uit te gaan Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
LOL mijn zesde wacken voel me een veteraan HAHAHAHAHA! Ik heb RAZOR gezien het vetste wacken optreden ooit! |
|
Pas als iemand 666x of meer naar wacken is geweest. Dan kan hij pas spreken dat hij wacken veteraan is. |
|
quote: Ik ga mijn best doen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ben je nog maar zo jong? Ik was 19 toen ik voor het eerst ging, nu 24! |
|
Ik gaat ook weer...word m'n derde |
|
Wat is een slim moment (dag en tijd) om te vertrekken met de auto, zodat je dus niet in files terecht komt enzo? Dit wordt mijn eerste Wacken, en ik heb geen zin om te laat te komen |
|
alleen bij hamburg kans op opstoppingen |
|
ja maar hoe kan je die voorkomen, ofterwijl wat is een goede dag en tijd om te vertrekken (vanuit Arnhem) |
|
wij vertrekken volgens mij rond een uur of 10 vanuit arnhem. kom je aan het eind van de middag aan, doet er zo'n 6 uur over op de terug weg staan vaak de files |
|
Nou, wij gaan er op dinsdag al heen en dan heb je nergens last van...de terugweg is daarentegen zwaar kut |
|
quote: Wij zijn vorig jaar rond 10 uur op woensdag weggereden, en kwamen rond drie uur 's middags aan... We stonden toen al op camping E (redelijk eindje van 't festivalterrein), maar we hebben onderweg nauwelijks files gehad... We willen dit jaar wel vroeger 's ochtends weggaan, om dichter bij 't festivalterrein te kunnen staan... Al ben ik benieuwd of dat lukt... ..."Hate can only create more hate"... |
|
maakt niet uit wanneer je gaat idd, de terugweg is per defenitie kut maar goed, geen terugweg dit jaar want er is ook geen heenweg... Je moeder. |
|
quote: dan moet je al op maandag vertrekken vrees ik |
|
quote: Hoeft niet. Wij gaan nog een paar dagen naar Denemarken. Dan reis je volgens mij de goede kant op. |
|
quote: wij stonden op D maar onze medeauto had een sticker voor E gekregen, konden gelukkig nog wel naast elkaar staan, helemaal in het hoekje van het veld. wel ideale plek, smal strookje gras met aan de ene kant een sloot en open gehouden weg (noodweg oid) en de andere kant een stel immer rustige duitsers ideaal waar stonden jullie op E dan? vooraan? aan de rand van het terrein, bij die strook planten waar iedereen zat te zeiken? die waren overigens overal maar goed, gaat om het idee edit: overigens ook op woensdag vertrokken... en volgens mij net iets eerder dan jullie aangekomen... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-06-2003 22:35] Je moeder. |
|
quote: ja ben ik ook bang voor, die paar uurtjes eerder zullen helaas niet zo heel veel uit maken denk ik... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja klopt, vorig jaar op maandag gegaan en toen hadden we een goede plaats, maar dan issut eigenlijk net iets te lang tot ut eindelijk begint |
|
quote: Euhm, wij stonden ergens middenop, als wij vanaf onze tenten het terrein recht overstaken kwamen we bij de toiletten uit... Als we richting de weg (festivalterrein) liepen althans... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wij zaten vorig jaar idiaal. Vijf minuten lopen naar het festival terrein. Zo kan je snachts/smorgens ook nog wat slapen. Aangezien je niet superdicht bij de muziek bent met je oortjes. |
|
quote: Ja vinden wij dus ook... Wij gaan op woensdag weg, en dan woensdagavond lekker met z'n allen barbequen! Donderdag overdag lekker luieren, bier drinken en waarschijnlijk nog 's barbequen... Dan 's een bandje halen en dan begint 't! Op woensdag weg vind ik vroeg genoeg... ..."Hate can only create more hate"... |
|
mijn tent stond op E, maar heb 2 nachten op b geslapen, bij vrienden in de tent, gewoon gaan slapen dan kicken ze je niet weg |
|
quote: Mwah, t'is ook wel relaxt om woensdag nog een dagje bij het zwembad te luieren |
|
Denk dat ik dan maar woensdag rond 8 á 9 uur vertrek. Er is ook nog iemand die een Ticket service kaartje moet omwisselen, hebben we daar ook tijd voor. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |