|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het plan was eigenlijk tot aan de grens, tot aan wacken is naar ik meen een kleine 700 kilometer. Maar als de échte bikkels die we zijn, laten wij ons door zo'n futiliteit niet ontmoedigen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Wie o wie heeft nog plaats in zijn of haar auto voor een niet al te brede Lain (weeg slechts 59 kilootjes). ....must.....get.....ride....to...Wacken... beloning= (lots of it) Bruce Banner |
|
Vrouw of man ? Anders gade mee in de trein... kan je dat bier voor jezelf houden !! Ik, Wil Schuurman |
|
Man. Waar vandaan, welke trein, etc..?? dit wordt mijn 1e keer, weet NIX!!! alle hulp/advies is welkom cheers! Bruce Banner |
|
...ik drink geen alcohol btw... Bruce Banner |
|
Welke trein... waar woon jij dan ? Gewoon vanaf utrecht ga ik ofzo. Of nijmegen, arnhem dat komt allemaal wel goed Ik, Wil Schuurman |
|
gewoon met den auto gaan...lekker makkelijk... Suck my piss |
|
Ja.. lekker makkelijk als je geen rijbewijs hebt ja Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik woon in het godvergeten gat Groningen Bruce Banner |
|
Moeten we tegen die tijd iets af zien te spreken ofzo. ...hebben we het nog over.... Bruce Banner |
|
quote: ooh..jij hebt geen vrienden ofzo? Suck my piss |
|
Heeft dat iets te maken met het feit dat ik geen rijbewijs heb ? En misschien hebben mijn vrienden ook wel geen rijbewijs, of gaan ze niet naar wacken ? Ik, Wil Schuurman |
|
...Wat Snagger zegt.... Bruce Banner |
|
quote: Haha, die moet je meenemen snagger, jou kennende ben je halverwege al zo godsalletyfus bezopen dat je in rusland uit komt Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ROTFLMAO Bruce Banner |
|
Snagger, looks like we have a date Bruce Banner |
|
Fijn om zo'n reputatie te hebben Ik, Wil Schuurman |
|
Snagger heeft wel een erg lomp profiel: eerst inschrijven op ZM, en vervolgens pas 4 maanden later!!!! geboren worden vooruitziende blik van je ouders? Bruce Banner |
|
Gemakzucht is een goede eigenschap Ik, Wil Schuurman |
|
Slayer is confirmed ze zullen headlinen op 2 aug http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
GOAF ! Altijd leuk.. maar dan wel uitsluitend oude rommel van slayer ! HELL AWAITS ! Ik, Wil Schuurman |
|
Leuk, leuk, maar ik had liever wiedermal pungent stench gezien. Maar slayer heb ik eigenlijk nog nooit live gezien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
SSSSSSLLLLLLLLAAAAAAAYYYYYYYEEEEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
HELLLLLLLLLLLLLLLL AWAAAAAAAAAIIIIIITSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AUSWITCHZ THE MEANING OF PAIN ! THE WAY I WANT YOU TO DIE ! SLOW DEATH ! IMMENSE DECAY ! SHOWERS THAT CLEANSE YOU OF YOUR LIFE ! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |