|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Shi-it, vorig jaar dus wel. Ben je bij een klein of een groot postkantoor geweest? Want in Rotterdam zoeken ze kaartjes via de computer op (misschien scheelt dat) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ze heeft eerst ook wel ff in de computer gekeken, maar was toen snel klaar. We hebben gezocht op Wacken (Open Air) en op WOA, maar geen resultaat. We kwamen wel Roskilde tegen, maar dat ligt nog iets noordelijker... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik kon em idd ook al op de website van ticketservice niet vinden. Kga maandag geld overmaken naar metaltix. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik ben er ondertussen na wat spitten wel achter wat dat BLZ-nummer inhoudt: dat is het nummer van de bank. In Duitsland kan het namelijk voorkomen dat twee clienten van verschillende banken precies hetzelfde rekeningnummer hebben. Dan heb je dus het BLZ-nummer nodig om daartussen onderscheid te maken, las ik op de website van ABN/AMRO. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: De postbank heeft van die handige overschrijvingskaarten voor rekeningen in het buitenland. Vorig jaar geen probleem gezien dus! En dit jaar dus ook naar alle waarschijnlijkheid niet. |
|
quote: Je kan ze via Ticketservice ook niet zo lang vantevoren kan kopen. Probeer het over een paar maandjes nog eens... Zenial |
|
YEAHHHH !!!IK HEB MIJN KAARTJE GISTEREN ONTVANGEN wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Welke kleur is 'ie? |
|
quote: Ja, scan hem eens! Voor- en achterkant, 300 dpi Zenial |
|
quote: hahaha En dan zeker Uitprinten he |
|
quote: Ach.. dat lijkt ook weer niet nodig.. ik vroeg het me vooral af omdat de kleur van het kaartje meestal redelijk overeen komt met die van de wristband .. moet toch weten of het niet gaat vloeken met de groene , paarse en z/witte bandjes die ik nu van wacken om heb |
|
ik hoorde dattie roze met gifgroen werd Je moeder. |
|
In plaats van een Wacken bandje wil ik wel een Wacken geurtje. Zo'n reuksample, dat ze bij de dranghekken ff onder je oksel moeten ruiken en dat je dan naar binnen mag. |
|
ik ben bang dat er dan weinig mensen inkomen met die gruwelijke hitte van afgelopen jaar Je moeder. |
|
Geurtje?? neh.. doe mij maar een chip die onder mijn huid wordt geimplanteerd, |
|
nee man, een tattoo bij de ingang !!!!! heb mijn kaartje nog niet gezien, meneer de chauffeur zal het bewaken met zijn leven.... ik denk trouwes dat het blauw is als je van de site af gaat wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ja, entrance to Wacken for life! |
|
sssssssssllllllllaaaaaaaajjjjjjjooooorrrrrr |
|
Hehe, . |
|
Fucked.. fucked.. Fucked.. ik ga slapen ofzo.. ben gaar.. |
|
quote: Maar tegen die tijd zijn er toch niet zo heel veel kaartjes meer over? 'k Weet niet of ik dat risico wel wil nemen... Of valt het wel mee? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Risico is risco.. maarja, vorig jaar was Wacken volgens mij voor het eerst uitverkocht.. en ik denk dat het ook dit jaar zeker t/m mei ofzo geen probleem moet zijn om aan kaarten te komen.. maar hoe eerder je koopt hoe beter natuurlijk.. |
|
quote: Sja ik had ze afgelopen jaar ook niet zo ver vantevoren gekocht. Maar ik kocht mijn DOA kaartjes ook altijd een of twee weekjes vantevoren (ook toen ze al riepen dat het uitverkocht was vond ik altijd nog wel ergens een plekje waar ze kaartjes verkochten ghehehe) Zenial |
|
k hoop dat er dit jaar weer wel een voetbaltafel is wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |