|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Open het grote-haar-opsteek-voor-mannen-foto-topic I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
haha lol "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
damn, ik kan het niet eens |
|
TE kort haar? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
nee ik heb gewoon geen flauw idee hoe ik mn haar moet opsteken... aanstaande vakantie ben ik zeker de lul |
|
gaan we gewoon met z'n a;lle onz haar opsteken en dan groepsfoto Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
gaaaaf wanneer! |
|
jij eerst I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: op wacken natuurlijk, dis toch wacken topic? Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
sharp |
|
hihi...duurt nog ffies 8 maanden "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ook leuk (Ein deutsche feund auf wacken 2002) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dan heb ik dus nog 8 maanden om te leren hoe je je haar opsteekt Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
oh my god !!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
jaaaaaaaaaa pippi langkous Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: ja das nie zo moeilijk hor Je pakt een stuk van je haar beet en dan de rest en gooit t een beetje door mekaar en pleurt er een elastiekje in. Heb t nu ook gewoon bij elkaar gepakt met een elastiekje en t zit de hele dag perfect! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
dat heet dan een staart 'op' je hoofd |
|
jammer dat ik geen digi cam heb dan had ik nu ff foto gepost, want dit ziet er echt nie uit :S Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: lol.. ik heb wel wepkem,maar dies nie aangesloten dus kank t ook nie voor doen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
-------------------------------------------------------------------------------- - Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) BEHHH! |
|
owja? :p Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Nemen we ons opblaasschaap mee Aga? [Dit bericht is gewijzigd door shagrath666 op 22-11-2002 11:53] BEHHH! |
|
hahaha zolang ik maar kan zuipen vind ik alles best Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
maar we moeten nog wel ff wat cd's voor die tijd overtapen op bandjes want zonder muziek wordt het te saai maarja daar hebben we ook nog 8 maanden voor Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |