|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Laten we hopen dat dit geen loze bullshit is. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
zou mooi zijn zzz |
|
quote: laten we dat zo houden [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 13-06-2003 16:42] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
k hoorde net dat mayb savatage iced earth in zou vullen.....dat zou zo gaaf zijn !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: savatage live is niet slecht maar een beetje , maar da's mijn mening, ik viond dat er een andere powermetal band moet komen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Savatage is gaaf, maar ze speelden vorig jaar ook al |
|
savatage is een van mijn favo's... maar aangezien circle 2 circle ook speelt, is er dus grote kans dat de rest van de band ook komt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
VERVOER GEVRAAGD!!! 3 man moeten naar wacken!!! (iemand uit de omgeving Noord Nederland die een lege auto heeft? wij willen mee!!! Cheers Bruce Banner |
|
quote: Misschien kan je gewoon met de trein? Dit slaat nergens op. |
|
Bron: www.bahn.de Happy-Weekend-Ticket For up to 5 persons traveling together and for parents traveling with their children aged 18 and under on Saturdays or Sundays between 12 a.m. until 3 a.m. of the following day for only EUR 28,-. Valid on all local trains, 2nd class only. Dit slaat nergens op. |
|
Jawel! Dark Funeral en Rotting Christ komen ook!!!! Dit slaat nergens op. |
|
Geen Savatage maar Rhapsody zou Iced Earth moeten vervangen. Mijn grootste wens, Rhapsody live! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Mijn grootste wens is dat Iced Earth gewoon doorgaat... Rotting Christ erbij, 't (toch al fantastische) programma wordt steeds beter |
|
Sjezes wat is dat met Iced Earth tegenwoordig ?? Lijkt verdomme wel een boyband .. "Mijn grootste wens is dat .." "Als het maar door gaat alsjeblieft" Lazer op zeg, wie zit er nou op die unheavy metal te wachten? Ga dan lekker naar Twisted Tower dire of diamond head luisteren ./... |
|
quote: Nou, dat zijn er meer dan jij je waarschijnlijk voor kunt stellen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja, ik ook bijvoorbeeld. Overigens ben ik inmiddels wél overtuigd van de kwaliteiten van twisted tower dire. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Precies! En ze hebben nog lelijke shirts ook I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hehe, eindelijk wat leuke aankondigingen |
|
quote:heb ik al te vaak gezien......vision devine (projectje van zanger rhapsody) stond er vorig jaar trouwes al wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wat gaaf! Rotting Christ op Wacken!! en euh.... was ONKEL TOM er niet vorig jaar ook al?? of komt ie elk jaar? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:irritant, vorig jaar TETTERDEN ze door HAGGARD heen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Volgens mij wil dat doen ze om iedereen van het veld af te krijgen Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: *denkt terug* nu weet ik het weer Toen opeens de stekker van Haggard eruit werd gerukt ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |