|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja Dark Angel is eigenlijk wel de act waarom ik daar ben. maar anders had eht wel op wacken open air gestaan toch als het niet doorging? bedoel dat bericht van de DA site is van 19 mei Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
staat toevallig iets van DA o pde wacken site,is alleen nog in het duits Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat zou geweldig zijn natuurlijk, als net Wacken wél doorgaat . |
|
Zu DA + TAP fällt uns gar nichts mehr ein, die Punchdrunks sollten mit Dark Angel kommen (siehe Gene Hoglan), jedoch haben wir von den Bands seit wochen nichts mehr gehört - Gene meldet sich nicht und auf der Website von der Band steht - dass der sänger schwerverletzt sei - jedoch haben wir kein Statement von der band sowie von TAP - also haben wir sie erstmal runtergenommen vom Billing - was sollen wir sonst auch tun! Auch die Plattenfirma bekommt Gene nicht dran. das Billing ist also jetzt dicht - nur wenn DA sich noch melden, bauen wir sie mit ein - aber nicht TAP, da bitten wir um Verständnis. Das Verhalten von Gene finden wir unmöglich - auch gegenüber euch - seinen Fans, da sich viele auf DA gefreut haben. M'n duits is niet best maar volgens mij staat er dat ze al lang niets meer van dark angel hebben gehoord en iig geen statement hebben gekregen dat ze niet komen. Afgaande op de site zijn ze volgens mij geschrapt van de running order tot ze zich evt. nog melden. Zoiets denk? [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 04-07-2003 22:49] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Happy-Weekend-Ticket For up to 5 persons traveling together and for parents traveling with their children aged 18 and under on Saturdays or Sundays between 12 a.m. until 3 a.m. of the following day for only EUR 28,-. Valid on all local trains, 2nd class only. das 28 euro , kan verder weinig duits maar hoe kom ji aan die 10 euro dan voor zon wochendeding ? Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Delen door 3 natuurlijk. Ik en mijn broer "gematigde" micha komen natuurlijk ook nog. En ook met wochenende tickets. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Als ik het goed begrijp, kun je dus ook gewoon in je eentje zo'n Wochenende ticket kopen (up to 5 persons = t/m 5 personen) ? Alleen ben je dan natuurlijk wel relatief meer geld kwijt... Moet je die tickets trouwens via internet bestellen of kun je dat via de NS regelen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Bij de grens meen ik. |
|
maar dan ngo dat is aleen zaterdag en zondag.... wil toch wel vrijdag er al zijn Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Vorig jaar zijn we dan ook het weekend van tevoren op reis gegaan. |
|
Je kunt ze op elk Duits station uit de kaartjesautomaat halen, en iig op station Venlo staat ook zo'n Duitse automaat. Zo'n automaat zet er wel automatisch de datum van KOMEND weekend op. |
|
Ik keek op de site van Wacken maar ik kan niet vinden tot wanneer je op de camping mag blijven Of ik kijk gewoon weer niet goed op de site Want we willen maandag de 4de Augustus weg..... en niet zondag de 3de al weet iemand van jullie of dat kan?? danke ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:Kon vorig jaar toch ook? Of ben ik in de war? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 06-07-2003 16:34] |
|
quote: ik zou niet weten of het vorig jaar kon.... we zijn namelijk de dag na het festival weg gegaan en niet de dag daarna.... dus wie weet tot wanneer de camping open blijft??? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Idd Die teringlijers moeten gewoon komen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: volgens mij moet je op zondag al oprotten, wij wilden namelijk vorig jaar of het jaar daarvoor ook nog een dag bijkomen maar dat kon dus niet... |
|
quote:Ey .. MSN kaduuk ? |
|
yup, m'n ouwe wel...nieuwe staat in m'n profiel |
|
Nog drie weken |
|
Yo, altx, wilde jij nou nog met ons mee?? Schijnbaar kan zo'n wochenende ticket ook voor minder dan 5 personen dus.... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nog 3 weken!!!!!! WACKEN!!!!!!!!!!!! (Hopelijk iets minder warm en minder regen dan de vorige keer...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja, dat is wel zo gezellig! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Viel toch wel mee? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |