![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha cool, cof. ![]() ![]() |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Greycloak - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel - Hub de Gallier - Dwaallicht - Witch - Mörke ![]() |
|
whoeii wat heb ik een zin in wacken ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
kan verdomme niet wachten voor wacken beter gaan die 8 maanden snel!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Wat komt er eigenlijk allemaal. ![]() ![]() |
|
quote: www.wackenopenair.com ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
komt Morbid Angel ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Greycloak - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel - Hub de Gallier - Dwaallicht - Witch - Mörke - Bint ![]() |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Greycloak - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel - Hub de Gallier - Dwaallicht - Witch - Mörke - Bint - nagash "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" ![]() |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Greycloak - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel - Hub de Gallier - Dwaallicht - Witch - Mörke - Bint - nagash - Snagger Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
waarom heb ik in de winter altijd last van festival kriebels ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Niet alleen in de winter. Jij ALTIJD! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:sttt ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ik weet het ... heb ik toch altijd?! ![]() ![]() ![]() |
|
Als we nou met z'n allen een tijdmachine bouwe......... dat heeft wel zin want dan hoeven we NOOIT meer te wachten tot het festival seizoen weer begint.... ![]() ![]() |
|
quote: Ik denk dat je (ALS je dat wilt) elke week een Wacken festival je op een gegeven moment best de strot uitkomt ..... (i.v.m. de bijbehorende brakheid dan ![]() ![]() |
|
quote: daar hebben ze speciale wacken redbull voor gemaakt ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ja.....eigenlijk is OVERAL wel een oplossing voor te bedenken... ![]() ![]() |
|
quote: Oeewww RedBull ![]() ![]() Ik heb er ook zin in! Eindelijk naar Wacken for the first time ![]() Door al die verhaaltjes krijg ik er helemaal zin in. En ik wil gewoon METAL! ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Neem een hap staal ![]() ![]() |
|
quote: dan moet er nog een A bij ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hoezo gaan jullie eigenlijk naar wacken? Alleen voor de gezelligheid en het bier? Want zoveel leuke bands komen er niet. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |