|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha cool, cof. |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Greycloak - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel - Hub de Gallier - Dwaallicht - Witch - Mörke |
|
whoeii wat heb ik een zin in wacken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
kan verdomme niet wachten voor wacken beter gaan die 8 maanden snel!!!!!!!! |
|
Wat komt er eigenlijk allemaal. |
|
quote: www.wackenopenair.com wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
komt Morbid Angel |
|
quote: |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Greycloak - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel - Hub de Gallier - Dwaallicht - Witch - Mörke - Bint |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Greycloak - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel - Hub de Gallier - Dwaallicht - Witch - Mörke - Bint - nagash "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
- Malagthot - TNightmare - She devil - vampyrella - Frietbal - Greycloak - Dunne_Hein - Cadaveria - Valorian - Lady Rose en vrienden - Heosphoros en co - karnivoor - Agamidion - EvilPietje - Carnagath - Sorpresa - Rajackar - Iron Maiden - Rasputin - Thelema en rest - Trotz - The Coming Curse - Shagrath666 (Agamidion gaat met mij mee in de auto) - Langharige Tekkel en mensvormig aanhangsel - Hub de Gallier - Dwaallicht - Witch - Mörke - Bint - nagash - Snagger Ik, Wil Schuurman |
|
waarom heb ik in de winter altijd last van festival kriebels Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Niet alleen in de winter. Jij ALTIJD! |
|
quote:sttt je hebt gelijk. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik weet het ... heb ik toch altijd?! |
|
Als we nou met z'n allen een tijdmachine bouwe......... dat heeft wel zin want dan hoeven we NOOIT meer te wachten tot het festival seizoen weer begint.... |
|
quote: Ik denk dat je (ALS je dat wilt) elke week een Wacken festival je op een gegeven moment best de strot uitkomt ..... (i.v.m. de bijbehorende brakheid dan) |
|
quote: daar hebben ze speciale wacken redbull voor gemaakt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ja.....eigenlijk is OVERAL wel een oplossing voor te bedenken... |
|
quote: Oeewww RedBull Ik heb er ook zin in! Eindelijk naar Wacken for the first time Door al die verhaaltjes krijg ik er helemaal zin in. En ik wil gewoon METAL! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Neem een hap staal |
|
quote: dan moet er nog een A bij "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: |
|
Hoezo gaan jullie eigenlijk naar wacken? Alleen voor de gezelligheid en het bier? Want zoveel leuke bands komen er niet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |