|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou kijk Hyp! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik heb het stuk met toenemende boosheid net gelezen. |
|
quote: Precies, belachelijk dat die nichten hun zin krijgen nu! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Yep. Ik snap niet dat ze een debiel instituut als het huwelijk van ons hetero-minkukels over willen nemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Maar idd, trieste zaak. Wil t niet eens lezen When your people matter, menstrual health matters |
|
ik kan het niet eens lezen, op zondag Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Godver https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Je mag op zondag van den heere ook niet op zoek naar tuinmeubelen. http://tuinmeubelshop.nl/ Zit je dan op een zondagochtend in de hoop een paar tuinstoelen uit te zoeken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: jij vond het ook leuq signature |
|
Nee Hypnos niet bepaald. When your people matter, menstrual health matters |
|
echt wel onbepaald! signature |
|
Dat dan weer niet. When your people matter, menstrual health matters |
|
maar jij had dezelfde reactie als ik en je zegt dat je het niet leuk vond. Dat klopt niet signature |
|
Nee ik vond t verschrikkelijk en heb t plaatje gerapporteerd (niet in de laatste plaats omdat t strafbaar is) en toen kreeg je een ban weet je nog? Seks met dieren en seks met kinderen is niet leuk Hyp. Ondanks je semi-gevatte woordgrapjes. When your people matter, menstrual health matters |
|
I was blessed with a 9 inch penis. That priest is in jail now. signature |
|
quote: Religie is ook niet leuk, en toch zit ik hier te posten. Argument much? signature |
|
quote:Hoog. Laag. Springen. When your people matter, menstrual health matters |
|
naar beneden springen kan ook. signature |
|
Doe eens lief. |
|
Kay. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: vandaag wel te lezen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat is die hoop dan? Dat andere landen dit soort wetgeving gaan terugdraaien? En die titel van het stuk ook, verdrietig is de schrijver ervan.. Wat heb je er mee te maken potdomme Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat heeft dit met nu te maken? Hypnos heeft recent helemaal geen plaatjes a la dat gepost bij mijn weten. Die koe is dus te oud om nog een biefstuk van te snijden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |