|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Oh ja hoor maar 13 jaar en dan met iemand van 21 lijkt me wat tê. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zeg jij nu dat Maria een geyl teefje was? signature |
|
quote:Geen idee. Ze is tot nu toe meer geïnteresseerd in sciencefiction-fiction, Green Day, Ghost en Harry Potter dan in het andere geslacht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Owja. Opeens was iedereen pedo. Een beetje als dat geneuzel wat op dit moment de media domineert. #metoo. Wat ik zie als doorgeslagen feminisme. Alle mannen zijn slecht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat denk jij. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Om eerlijk te zijn: ik zou blij zijn als ze zich wat meer met puberzaken ging bezighouden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Je gaat er vanuit dat jij alles weet. Als ze een fantasietje heeft over de zanger van Green Day dan ben je als vader waarschijnlijk de laatste die dat te horen krijgt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Gelukkig wel! Maar het zou wel grenzeloos naïef zijn om te doen alsof elf- of twaalfjarigen geen leven op seksueel gebied hebben. Onder invloed van het feminisme en sommige religies lijkt het wel zo geworden te zijn. Kijk b.v. ook naar die #metoo-beweging en hetzes over pedofilie. Of het plaatsen van de betrekkingen tussen Jozef en Maria of Mohammed en Aïcha in onze strenge normen op dit gebied. Dat ik als vader liever niet heb dat mijn relatief jonge dochter seksuele gevoelens heeft, staat los van het feit of dit zo is. Stel dat het wel zo is, dan heb ik daar gewoon mee te dealen. Ik moet er niet aan denken dat mijn kinderen door de preutsheid van hun ouwelui alles stiekem moeten doen. Door mijn eigen streng katholieke opvoeding weet ik hoe akelig zoiets is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:JA hallo het is niet het christendom of religie tipoc hier!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Alles is religie. Sommigen doen zelfs alsof wetenschap een religie is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja zeker When your people matter, menstrual health matters |
|
Sommigen doen zelfs alsof interpretatie absoluut is signature |
|
hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Scherp. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Idd. Wie staat er nu voor? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-11-2017 21:53] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
God - satan: 777 - 666 nu in de sudden death When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vond dit een zeer fijn gesprek tussen twee Harris en Peterson, onderwerp is religie.. de oorsprong en het belang er van. Erg mooie conclusies imho Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zondag weer eens met de guitar synthesizer spelen in de kerk. Parellel er aan ook mijn gewoon analoge sounds. Gaaf Rocken voor de Heer When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Jaja. Volgens mij ben je gewoon fan van Modern Talking. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Is hij familie van Aardappel Anders? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Duitsers, right? Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |