|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nog eventjes en dan zitten we met Arie Slob (CU) op de onderwijspost. De man vond in 2009 nog dat naast evolutieleer er ook het scheppingsverhaal moet worden onderwezen op scholen. quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
#neverforget signature |
|
Hypnos and Spectre Sitting on a tree O.B.S.E.S.S.I.O.N.W.I.T H. Christianity When your people matter, menstrual health matters |
|
in a tree Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
On is leuker! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat ben je toch voorspelbaar Jan When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dit valt onder de categorie uitlokking idd. Gelukkig hapte je niet. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ook leuk altijd hoe ie in t Gedachtentopic post als ie n forumvete heeft. Zo voorspelbaar When your people matter, menstrual health matters |
|
Heel voorspelbaar opmerkelijk dat iemand die iedere reactie op zijn posts beschouwt als happen, ongetwijfeld inclusief deze post, een voorspelbare reactie van een ander afdoet als niet happen. :’) Iedere post in dit topic kan een reactie van Fusion verwachten, dat is niet eens voorspelbaar te noemen maar een zekerheid. Te makkelijk scoren ook dus, dus om dan ook nog over uitlokking te beginnen is helemaal te sneu voor woorden. Nog sneuer dan een getrouwde man die 27/7/365 zit te F(usion)5-en en dan aan andere zm-ers durft te vragen of ze nog geneukt hebben. :’’)) Hebben jullie al een bloedtest laten doen, misschien zijn jullie wel broers? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
fusion en faalhaas zijn gewoon 1 persoon. TUFKAM |
|
quote: En zo vol rancune. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: zou me ook nog niks verbazen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:dat of ze neuken elkaar. kan natuurlijk ook nog. TUFKAM |
|
Ik zie dat jullie elkaar helemaal gevonden hebben op het gebied van spitsvondige humor, leuk! ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:twee tegen een is niet zo eerlijk dus ik dacht ik spring even bij. is het weer wat gelijker verdeeld he. TUFKAM |
|
quote: ja maar ik ben Fusion ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:dat weten we nog niet zeker he. maar speurneus tufkam is on tha job ! TUFKAM |
|
quote:En zich altijd zo gemakkelijk laat kennen Nu kan ik er ook wel wat van maar daaaaimn... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Wanneer heb jij voor t laatst geneukt zeg Kun jij alsjeblieft even snel onaneren ofzo? Dude.. ... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Uh-oh!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ... en dat is waar azijn vandaan komt. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |