|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:tuurlijk voel jij dat When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Idd, t christelijke geloof van die meisjes is een groot gevaar. Ik snap dat je je zorgen maakt. Een groot obstakel voor volmaakt geluk voor iedereen op deze aardkloot. When your people matter, menstrual health matters |
|
Deze is ook mooi en haakt in op waar jij het onlangs over had Hypnos Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, ik dacht, lekker geyl zo van die meiden met ondergedrukte seksuele verlangens en gêne over hun lichamelijkheid ... Ik als ongegeneerde male chauvinist heb er geen medelijden mee en daar smachten ze naar, zo een vent die niet te lieflijk is en niet gaat debatteren of ze het zelf willen, maar ze neemt als hadden ze geen keus. Maar bij het horen van deze filmpjes deel ik ze toch in bij de categorie mentaal geretardeerd - na de geboorte - en daar blijf ik vanaf. Zelfs als Belg. Kun je nagaan ... signature |
|
quote:Jij die iemand als 'mentaal geretardeerd' bestempelt. Hihi When your people matter, menstrual health matters |
|
kun je nagaan ... hihi HIHiHIHIhIHIhIhI signature |
|
Die moeten wel heeul erg mentaal zijn en zo HiHihii, want ja, als ik het al zeg hiHiHIi..; jaja, want -5 + -5 = -10 he, zo werkt het ja HiHIHIHI weet jeuh. lach en de wereld lacht terug en zo bro. signature |
|
quote:Je snapte me niet helemaal. Gebeurt wel vaker. When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Poe ja, ik heb erg veel respect voor mensen die dat kunnen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heel ongevaarlijk, dat christendom Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://nos.nl/artikel/2230832-kardinaal-eijk-paus-is-niet-duidelijk-en-brengt-eenheid-kerk-in-gevaar.html Wat een idioot, die kardinaal. Blij dat ik met die kerk niks meer te maken heb. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Allemachtig. Het is natuurlijk precies hetzelfde als politiek, maar dan nog huichelachtiger. Gênant. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dit is een goed voorbeeld van het letterlijk nemen van bijbelpassages.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Daar ben ik al gniffelend bijna gestopt met lezen. Lekker boos een punt maken van bij elkaar getoverd sprookjesvoer. Hou toch op. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Een echte hardliner zeg.... Het positieve aan t artikel is dat er blijkbaar steeds meer bisschoppen zijn die homo huewelijken willen inzegenen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Bijzonder ook dat deze man claimt dat 'gelovigen in verwarring worden gebracht'. Hoe dan? Geloof wordt toch niet beïnvloed door doctrine? Of bedoelde hij te zeggen dat zijn instituut op deze manier wel heel erg te kijk wordt gezet door een aantal meer weldenkende, fatsoenlijke personen die hetzelfde geloof aanhangen en dat zijn standpunten nu moeilijker te rechtvaardigen zijn voor de goegemeente? [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 08-05-2018 10:43] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Principes zijn sowieso een teken van egocentrisme en ook bron van EVUUUUHL. Voorkeuren okee, maar principes, zak lekker in de p30p (bij voorkeur). [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-05-2018 10:56] signature |
|
quote:Precies. Daarom heb jij in principe ook niets tegen zoöseksualiteit, toch? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nu doe je net alsof Zooseksualiteit iets verkeerds is. Steeds meer onderzoeken laten toch zien dat dieren intelligent genoeg zijn om hun eigen keuzes te maken toch. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: het is de wet, daar heb ik weinig tegen in te brengen. behalve een piemel, maar bij voorkeur liever niet. signature |
|
quote:Maar wij mensen niet intelligent genoeg om de signalen van deze dieren correct te interpreteren When your people matter, menstrual health matters |
|
Voegt dit nu echt nog iets toe? Ik bedoel, jij vindt Hypnos een vies kereltje die zich met allerlei dingen bezighoudt waar jij het niet mee eens bent, maar dat punt is toch wel een keer gemaakt inmiddels? Waarom iedere keer toch weer even een steekje onder water? Lost het iets op om jarenlang om elkaar heen te blijven draaien met dezelfde quasi-humoristische speldenprikjes over en weer over exact dezelfde terugkerende onderwerpen? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
stil nou! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |