|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die is te druk met zijn baan in de Waterzuivering. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik zag ooit ergens in een thankslist van een lp of tape oid andre hazes zes zes. Sorry voor het offtopic geneuzel. Carry on believing. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: jazeker, met jou ook? Gisteren bij Riverside geweest Hedon Zwolle, dat was amuserend |
|
Riverside volgens mij een keer op Bospop gezien. Een uur van m'n leven verspild. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 28-05-2017 0:44] |
|
quote: Niet echt mijn ding maar blij dat je t leuk hebt gehad! When your people matter, menstrual health matters |
|
caption this Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik had er minstens één van je verwacht Bart Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"moet je die in het midden zien, ze weet al wat er gaat gebeuren" signature |
|
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://nos.nl/artikel/2180498-derde-man-vaticaan-beschuldigd-van-seksueel-misbruik.html Ook deze man zal wel weer de hand boven het hoofd worden gehouden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gadverdamme... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo zie je dat deze religie een veel groter gevaar is voor onze kinderen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat een rare zin. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Inderdaad zeg. Als zo'n priester dat bij mijn kind zou proberen, krijgt ie een schop in zijn... ehm... kruis. When your people matter, menstrual health matters |
|
Meestal zijn de ouders er niet bij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nare geloofsgemeenschap daaro. Meer geslachtsgemeenschap. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-06-2017 11:52] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Nee da's waar. Maar goed, vooralsog lees ik alleen maar beschuldigingen, laten we hopen dat de waarheid naar boven komt en als deze slecht uitpakt, niemamd deze man een hand boven het hoofd gaat houden... When your people matter, menstrual health matters |
|
Waar witte rook is... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Eigenlijk ben je als ouder ook niet goed snik natuurlijk, als je kind toevertrouwd aan een man die wel stiekem aan zijn gerief moet komen. Beetje kat op het spek binden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Volgens mij was dat bij een Nembrionic of Consolation album. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Zeker. Vaak vinden mensen een man die bij een kinderopvang werkt al eng. Liever een vrouw. Bij dit fenomeen zijn geen vrouwen te vinden. en toch. Blij dat ik geen kinderen heb, scheelt een boel stress, alleen al op dit vlak. (Ik doel op misbruik sowieso) "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Haha, een aantal van die gasten kon ik vroegah wel. De Zaanstreek/Amsterdam metal sien! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |