|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij het woord regelmatig ben ik het even kwijt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zelfs bij één keer staat de ironie gewoon Maar je hebt gelijk. Vervang 'regelmatig' door 'meerdere keren'. Wellicht kun je verder lezen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Fusion is weer op zijn gebruikelijke huilie huilie toer. |
|
regelmatig of meerdere keren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee Buiksmurf. Dit hele topic is huilie huilie. Van bijna iedere poster. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik kan me dat helemaal niet herinneren. Mijn geheugen is bar slecht, maar dat zou ik me toch haast wel moeten herinneren. Of gelukkig gewoon gemist. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ja, het is niet zo'n best topic, nee. Gewoon dicht? Maar ja, wie houden we dan voor de gek. smoeilijk... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Continu. |
|
quote:Of ik zit er naast, maar ik ben de forumreli dus ik heb altijd gelijk When your people matter, menstrual health matters |
|
Hypnos heeft grenzen opgezocht maar dat is echt al jaren geleden dat het regelmatig voorkwam. Filmpjes of plaatjes van wat jij suggereert heb kan ik me niet herinneren. Volgens mij wel ooit een hond die een vrouw dekte (weet niet of het hypnos was hoor) maar dat is allemaal geen dwang of mishandeling. en deze natuurlijk, maar dat is dieren onderling: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee, laatste keer idd al paar maanden of een jaar geleden ofzo? Anyway, ik vind t nog steeds ironisch. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Al jaren geleden voor het eerst iig, tijd gaat hard ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jaaaaaaaaaaaaah. We worden oud When your people matter, menstrual health matters |
|
Misbruikte kinderen niet, die plegen zelfmoord, regelmatig signature |
|
quote:Gelukkig discrimineer jij niet en vecht jij op jouw manier voor alle slachtoffertjes van kindermisbruik, ongeacht dader hé? Laat niemand zeggen dat t jou alleen maar om relibashen gaat. When your people matter, menstrual health matters |
|
ga je nog on topic? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Kijk, ik wil niemand viseren of zo, in het onderwijs gebeurt/gebeurde dat heus ook wel, alleen steekt men daar tegenwoordig de kop niet in het zand en eist men niet dat leraars ongehuwd zijn of zich onthouden van gezonde seksuele contacten. Voor zover ik weet doet men dat nergens. En mensen die gezond verstand missen (of de kop in het zand steken omwille van andere prioriteiten in hun overtuiging of het excuus dat er een selectieve relativiteit aan te pas komt) om ergens een link te zien tussen onnatuurlijk seksueel gedrag (of het uitsluiten van natuurlijk seksueel gedrag) en het stellen van onwettige daden met kinderen (ik ga het niet onnatuurlijk noemen of Elite komt met een video af van kalfjes met een stier op of zo), wel ja, die discrimineer ik graag , met dezelfde selectieve relativiteit jij discrimineert tot ook daderschap op basis van kleur en zo [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-07-2017 16:43] signature |
|
Natuurlijk heb je gelijk met je kritiek op de kop in t zand, hand boven t hoofd etc. Maar ik hoor je nooit over kinderen leeggeroofd om hun organen in Egypte, of zoals gezegd, kinderen misbruikt door zwemleraren. Het komt mij gewoon over dat t je vooral om het anti-relogie aspect gaat. En zoals gezegd post(e) je zelf met enige regelmatig seks met dieren. Beetje krom zeg maar. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: volgens jou heb je dus zeer regelmatig contact met sadistische zoöfielen? Terwijl je een kind van God bent. Is dat niet een beetje krom zeg maar zo? signature |
|
Je doet te hard je best Hup, maar t lukt imho niet zo. When your people matter, menstrual health matters |
|
Wie van jullie twee is welles en wie is nietes? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hangt af van t weeknummer When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Een heel belangrijk verschil: als een zwemleraar wordt beschuldigd, wordt er onderzoek gedaan en zonodig strafrechtelijk vervolgd. Als een geestelijke, met name binnen de katholieke kerk, wordt beschuldigd, dan blijft het binnenskamers en wordt hij niet gestraft -laat staan vervolgd- maar hooguit overgeplaatst. De hand blijft keer op keer op keer boven het hoofd van de schuldigen hangen. Niet zo vreemd als het misbruik tot de top van de kerk reikt. Dit is een punt dat jij stelselmatig lijkt te willen vergeten of bagatelliseert. Het is hoog tijd dat kerkelijke misbruikers strafrechtelijk vervolgd gaan worden, net als 'gewone' misbruikers. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 04-07-2017 22:32] |
|
Ah heb je WMP weer met zijn overdreven felle retoriek. 'Stelselmatig'. Gewoon even de leesbril voortaan erbij nemen hoor. Zelfs op deze pagina staat je ongelijk nog duidelijk leesbaar. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |