|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
niet echt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Super vervelend? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Kort samengevat? Jij stom. Ik liev When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Beetje wel When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De hele houding van de katholieke kerk in één aforisme dus. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Fusion, also sprach der Anarchrist signature |
|
Hij strooide weer eens met middelen om de discussie te frustreren. Misschien is er wel iemand geinteresseerd in de voornaam van de opa van de drukker van de Bijbel. Dat vergat ie nog even te vragen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
een 'Onweerwolfje doen' noemen we dat op ZM Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die mist ie behoorlijk hard volgens mij waardoor ie probeert rellen, zoals ie ze met OWW had, met anderen te forceren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Iets met de post erboven! Leugenaar! Niemand snapt me! /ND When your people matter, menstrual health matters |
|
alles ontkrachten, niet zeggen, enkel abstractie spuien, tegenstanders belachelijk proberen maken en nuancerend platrelativerend tweeslachtig doen over gedragingen en uitspraken van zielsgenoten die wel iets durven zeggen. Amen. signature |
|
Je snapt 'm niet Bart, aldus zijn post boven je. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Alle posts komen van boven! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Al een nieuwe koelkast? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
... Dinsdag ... HOU OP!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:De groeten aan je moeder When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Huh, mijn moeder? Welke moeder? mijn spirituele moeder, of biologische? de oermoeder of de virtuele moeder die ons bindt? De moederfiguur of de ene moeder die moeder was op het moment dat ze me baarde? Of Moeder Maria? je zaait weer bewust verwarring. Niet fijn. 3cht n12t signature |
|
Je probeert zo hard, maar t komt niet echt over. Totaal niet zeg maar. When your people matter, menstrual health matters |
|
Het is nog te vroeg. Kijk er over een uurtje nog eens naar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik kan er wel om lachen anders Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wellicht ik over uurtje probeer en lach. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vond het ook niet leuk. Maar ik vind dit hele topic sowieso verre van leuk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nu weet je ook hoe het voelt signature |
|
Wellicht zijn t die laatste 4 minuten fie het m zouden doen, maar nee.... When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |