IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe Hypnos' heidense hippies hoogacht (Christendom tips 777 you know you wanna!) Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-01-2018 21:01 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487


We geloven allebei het onze ervan.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 19-01-2018 21:04]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 13:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 19 januari 2018 11:58 schreef Hypnos het volgende:
vraagje voor Fusion (zit die hier nog?)


Het feit dat God zich niet houdt aan de pure menselijke logica en ethiek, maar ondoorgrondelijk is, zorgt er bij mensen voor dat er bij veel mensen boosheid is. Bvb bij het sterven van een kind, of de Holocaust.

Sommigen grijpen dat aan als een reden om atheïsme trouw te zweren, in de optiek dat een God zich zou houden aan menselijke ethiek en logica - en omdat dat niet het geval is, bestaat hij niet.

Sommigen blijven echter geloven en trouw zweren aan een God, in de optiek dat hij/zij groter is of verder gaat dat menselijke ethiek - en net dat hem/haar God maakt. Maar dat neemt niet weg dat er een boosheid bestaat. En aangezien we allemaal onze menselijkheid hebben, moet er toch iets met die boosheid gebeuren. Dus in die optiek: ben je als gelovige niet boos op God (soms?), veroordeel je hem/haar nooit? Of kun je je zelf in die mate overtuigen van een groter verhaal, dat die boosheid verdwijnt? En indien dat laatste het geval is, wat is dat dan en hoe doe je dat? Door je te focussen op wat in de menselijke logica en ethiek wél goed doet (maar dat lijkt me ontkenning van een deel van de realiteit), of door een soort van Goddelijke waarheid te ontdekken die verder gaat dan de logica en ethiek (maar wat is dat dan?)


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-01-2018 14:07 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Gezien Hyp. Eerst nog even BitConnect positie afbouwen dan heb ik tijd. Nee de elserieus, even wachten tot ik achter laptop zit ipv mobieltje.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2018 14:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

mobieltjes zuigen , snap ik


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-01-2018 19:59 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 januari 2018 11:58 schreef Hypnos het volgende:
vraagje voor Fusion (zit die hier nog?)


Het feit dat God zich niet houdt aan de pure menselijke logica en ethiek, maar ondoorgrondelijk is, zorgt er bij mensen voor dat er bij veel mensen boosheid is. Bvb bij het sterven van een kind, of de Holocaust.

Sommigen grijpen dat aan als een reden om atheïsme trouw te zweren, in de optiek dat een God zich zou houden aan menselijke ethiek en logica - en omdat dat niet het geval is, bestaat hij niet.

Sommigen blijven echter geloven en trouw zweren aan een God, in de optiek dat hij/zij groter is of verder gaat dat menselijke ethiek - en net dat hem/haar God maakt. Maar dat neemt niet weg dat er een boosheid bestaat. En aangezien we allemaal onze menselijkheid hebben, moet er toch iets met die boosheid gebeuren. Dus in die optiek: ben je als gelovige niet boos op God (soms?), veroordeel je hem/haar nooit? Of kun je je zelf in die mate overtuigen van een groter verhaal, dat die boosheid verdwijnt? En indien dat laatste het geval is, wat is dat dan en hoe doe je dat? Door je te focussen op wat in de menselijke logica en ethiek wél goed doet (maar dat lijkt me ontkenning van een deel van de realiteit), of door een soort van Goddelijke waarheid te ontdekken die verder gaat dan de logica en ethiek (maar wat is dat dan?)
Ik ben regelmatig heel boos op God. Dat een God kinderpr0n, animal torture videos, marteling etc toestaat, dat er de ergste ziektes bestaan die 'goede' en 'slechte' mensen treffen, is mij een volkomen raadsel.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2018 20:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 22 januari 2018 19:59 schreef Fusion het volgende:
Ik ben regelmatig heel boos op God. Dat een God kinderpr0n, animal torture videos, marteling etc toestaat, dat er de ergste ziektes bestaan die 'goede' en 'slechte' mensen treffen, is mij een volkomen raadsel.


maar dan kun je even goed atheïst worden toch? Waarom zou je een God volgen die zich niet eens houdt aan menselijke logica en ethiek, terwijl dat voor jou wel een parameter is naar Goddelijkheid toe - een indicatie van belangrijkheid? Wat houdt er jou dan staande in je geloof? Wat is de "extra"? Of heb je zoiets van "als je een balans opmaakt dan valt het allemaal wel mee, dus laat ik maar gewoon blij zijn met de mooie dingen", zoals een moeder die haar zoon harddrugs laat gebruiken, omdat hij uiteindelijk wel een lieve jongen is met een paar probleempjes. of is het meer zoiets van "liever een halfgare God eren dan een satan die zo mogelijk nóg erger is?"

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-01-2018 20:54]


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-01-2018 10:14 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Misschien is God gewoon zoals het universum; compleet onverschillig voor onze onbetekende leventjes. Zijn we als een knutselwerkje dat hij/zij/het ooit gemaakt heeft, en nu niet meer in geïnteresseerd is. Ik kan me moeilijk voorstellen dat, als er een god bestaan zou, dat wezen zich enkel om 1 klein planeetje en z'n tijdelijke bewoners zou druk maken, als er een onbevattelijk groot universum te 'besturen' valt.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2018 10:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2018 10:14 schreef PandroidJack het volgende:
Misschien is God gewoon zoals het universum; compleet onverschillig voor onze onbetekende leventjes. Zijn we als een knutselwerkje dat hij/zij/het ooit gemaakt heeft, en nu niet meer in geïnteresseerd is. Ik kan me moeilijk voorstellen dat, als er een god bestaan zou, dat wezen zich enkel om 1 klein planeetje en z'n tijdelijke bewoners zou druk maken, als er een onbevattelijk groot universum te 'besturen' valt.


Als wij naar zijn evenbeeld zijn geschapen zijn wij dan niet de vergeten verwaarloosde cavia's waar alleen moeders af en toe een peentje bijgooit?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-01-2018 10:54 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Wie zegt dat we naar zijn evenbeeld geschapen zijn? Lijkt me helemaal een tekortkoming om iets goddelijks te omschrijven. Zeker als het echt een lelijke ouwe vent met een lange baard zou moeten zijn.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2018 10:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2018 10:54 schreef PandroidJack het volgende:
Wie zegt dat we naar zijn evenbeeld geschapen zijn?


de bijbel

“En God zei: Laten Wij mensen maken naar Ons beeld, naar Onze gelijkenis; en laten zij heersen over de vissen van de zee, over de vogels in de lucht, over het vee, over heel de aarde en over al de kruipende dieren die over de aarde kruipen! En God schiep de mens naar Zijn beeld; naar het beeld van God schiep Hij hem; mannelijk en vrouwelijk schiep Hij hen.” (Gen 1:26,27)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-01-2018 13:00 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zoals ik het zie: het bestaan van een quantum veld, de natuurwetten, materie, leven, bewust leven en wat nog meer, is een onbeschrijflijk mysterie. Het judaisme en het christendom worstelen ook met probleem van t kwaad. Vandaar dat verhaal over die vrucht, de val van de mens etc. Dat sommige gelovigen heel snel en makkelijk alles in hokjes indelen en het doen overkomen dat voor hen alles duidelijk is, is eigenlijk helemaal niet zo christelijk en al zeker niet zo Joods. Het is in de geschiedenis van die twee religies heel normaal en menselijk om te twijfelen, God aan te klagen etc. Dat verhaal van Job staat er niet voor niets, de afloop ten spijt, of misschien juist wel erom.

Ik heb geen antwoorden op de ellende van de wereld. Ik weet niet Wie of Wat God is. Zoals ik het zie: de Bron van het alles. En ik kies er voor om te geloven dat Hij of Zij het goede wil voor de schepping, gezien het feit dat er best een grote rode draad te trekken is qua moraal. Een Gouden Regel bijvoorbeeld. Maar het wordt ons niet in de schoot geworpen. God verantwoordelijk stellen voor alle ellende in de wereld is een theoretische bezigheid, leuk voor filosofen en frusti metalheads met een ex-religieuze achtergrond, maar we hebben t roer toch echt zelf in de handen. Toegegeven, er is veel leed in de vorm van ziekten en natuurrampen, maar ik denk t gros van de ellende toch echt door de mens zelf wordt veroorzaakt.

Wat er voor mij inzit? De woorden van Jezus raken mij, heel diep. Jezelf in dienst stellen van de ander, de ander achten als jezelf, jezelf opofferen voor de ander. Ik denk dat dat de *enige* basis kan zijn voor een betere wereld. Ik geloof intuitief dat Jezus connectie had met de Bron van het alles, God, en dat maakt Hem dus voor mij persoonlijk tot iemand waar ik in mijn zoektocht naar Waarheid niet omheen kan.


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-01-2018 13:07 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 23 januari 2018 13:00 schreef Fusion het volgende:
Zoals ik het zie: het bestaan van een quantum veld, de natuurwetten, materie, leven, bewust leven en wat nog meer, is een onbeschrijflijk mysterie. Het judaisme en het christendom worstelen ook met probleem van t kwaad. Vandaar dat verhaal over die vrucht, de val van de mens etc. Dat sommige gelovigen heel snel en makkelijk alles in hokjes indelen en het doen overkomen dat voor hen alles duidelijk is, is eigenlijk helemaal niet zo christelijk en al zeker niet zo Joods. Het is in de geschiedenis van die twee religies heel normaal en menselijk om te twijfelen, God aan te klagen etc. Dat verhaal van Job staat er niet voor niets, de afloop ten spijt, of misschien juist wel erom.

Ik heb geen antwoorden op de ellende van de wereld. Ik weet niet Wie of Wat God is. Zoals ik het zie: de Bron van het alles. En ik kies er voor om te geloven dat Hij of Zij het goede wil voor de schepping, gezien het feit dat er best een grote rode draad te trekken is qua moraal. Een Gouden Regel bijvoorbeeld. Maar het wordt ons niet in de schoot geworpen. God verantwoordelijk stellen voor alle ellende in de wereld is een theoretische bezigheid, leuk voor filosofen en frusti metalheads met een ex-religieuze achtergrond, maar we hebben t roer toch echt zelf in de handen. Toegegeven, er is veel leed in de vorm van ziekten en natuurrampen, maar ik denk t gros van de ellende toch echt door de mens zelf wordt veroorzaakt.

Wat er voor mij inzit? De woorden van Jezus raken mij, heel diep. Jezelf in dienst stellen van de ander, de ander achten als jezelf, jezelf opofferen voor de ander. Ik denk dat dat de *enige* basis kan zijn voor een betere wereld. Ik geloof intuitief dat Jezus connectie had met de Bron van het alles, God, en dat maakt Hem dus voor mij persoonlijk tot iemand waar ik in mijn zoektocht naar Waarheid niet omheen kan.


Misschien wel je beste post ooit in het religie-topic. Eigenlijk moet je het hierbij laten.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2018 13:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 januari 2018 13:00 schreef Fusion het volgende:
Ik weet niet Wie of Wat God is. Zoals ik het zie: de Bron van het alles. En ik kies er voor om te geloven dat Hij of Zij het goede wil voor de schepping, gezien het feit dat er best een grote rode draad te trekken is qua moraal. Een Gouden Regel bijvoorbeeld. Maar het wordt ons niet in de schoot geworpen. God verantwoordelijk stellen voor alle ellende in de wereld is een theoretische bezigheid, leuk voor filosofen en frusti metalheads met een ex-religieuze achtergrond, maar we hebben t roer toch echt zelf in de handen. Toegegeven, er is veel leed in de vorm van ziekten en natuurrampen, maar ik denk t gros van de ellende toch echt door de mens zelf wordt veroorzaakt.



Is hij dan enkel de bron, of is hij er nog steeds? Als hij de bron is, waarom hou je er dan nog aan vast? Is dat niet hetzelfde zoals je voorvaderen gaan eren dan?
Zie je hem dan als iets wat het in gang gezet heeft maar niet de middelen/bedoeling/zin had om het verder op te volgen? Of als een afwezige vader? Of een Vader die zijn kinderen losgelaten heeft na nog één keer een afgevaardigde naar hier gestuurd te hebben om het uit te leggen hoe het verder moet? Of heb je ergens bepaalde info, kennis of gevoelens die bevestigen of overtuigen dat hij nog aanwezig is ons dagelijks leven? Of is God gewoon een verzamelconcept waar je alle positieve ervaringen aan
toeschrijft. Zo van "alle Goed is God, alle Slecht is Satan", om grip te krijgen of duiding te geven bij jouw realiteit? Omdat het makkelijker is om het kind een naam te geven en je streven naar wat jij "het goede" noemt te benoemen als God (of een afgeleide van God).
Is God de ontsteker of de magneet?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-01-2018 13:16]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-01-2018 13:20 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik ben een zogenaamde panentheist. Dus ik geloof dat Hij of Zij er nog steeds is, dat het alles, het universum, een manifestatie is van God, waarin dan wel schepselen met een vrije wil rondlopen. En dat die schepselen dan dus ook aangesproken mogen worden op hun vrije wil. Net zoals een atheist ga ik God er niet voor verantwoordelijk houden dat sommige mensen een Ponzi scheme mooi verpakken in blockchain terminologie en zo mensen proberen te belazeren Dat doen die mensen erachter toch echt zelf.

(huh huh)


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-01-2018 13:21 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 januari 2018 13:07 schreef Negatieveling het volgende:
Misschien wel je beste post ooit in het religie-topic. Eigenlijk moet je het hierbij laten.
Het gaat je vast alleen maar om het dikgedrukte

Geloof me (hihi) ik ben niet degene die doorgaans dit topic weer omhoog schopt


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-01-2018 13:27 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 23 januari 2018 13:21 schreef Fusion het volgende:
Het gaat je vast alleen maar om het dikgedrukte




Nee, serieus. Beter ga je het nooit meer onder woorden brengen denk ik.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-01-2018 13:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ah oke


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2018 13:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 januari 2018 13:20 schreef Fusion het volgende:
Ik ben een zogenaamde panentheist. Dus ik geloof dat Hij of Zij er nog steeds is, dat het alles, het universum, een manifestatie is van God, waarin dan wel schepselen met een vrije wil rondlopen. En dat die schepselen dan dus ook aangesproken mogen worden op hun vrije wil. Net zoals een atheist ga ik God er niet voor verantwoordelijk houden dat sommige mensen een Ponzi scheme mooi verpakken in blockchain terminologie en zo mensen proberen te belazeren Dat doen die mensen erachter toch echt zelf.

(huh huh)



dus sommige mensen wijken af van God? Als God het Goede is, dan heeft de Mens de kracht om af te wijken van God. Dat is behoorlijk uniek lijkt me. Is het dan niet het zondigen dat ons mens maakt? Hoe meer je zondigt, hoe menselijker je bent. Of maak ik hier en denkfout volgens jou, en welke is die dan. Is het in jouw ogen misschien niet de bedoeling dat we menselijk zijn, maar proberen goddelijk te zijn?

Of is niet de mens an sich maar net vrije wil hetgene wat meer dan God in zich draagt, want vrije wil geeft mensen de keuze tussen God (goed) en iets anders ... Is het dan ook geen goed idee om onze vrije wil te herleiden tot een goed gedrag door op alle mogelijke manieren "dat andere dat ons doet afwijken van het Goede" te proberen uitschakelen, bvb door (ik zeg maar iets) operatieve ingrepen in bepaalde delen van de hersenen? Welk bruikbaar nut heeft vrije wil als je er enkel opties door krijgt die afwijken van het Goede?




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-01-2018 14:05]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-01-2018 14:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 januari 2018 13:33 schreef Hypnos het volgende:
dus sommige mensen wijken af van God? Als God het Goede is, dan heeft de Mens de kracht om af te wijken van God. Dat is behoorlijk uniek lijkt me. Is het dan niet het zondigen dat ons mens maakt? Hoe meer je zondigt, hoe menselijker je bent. Of maak ik hier en denkfout volgens jou, en welke is die dan. Is het in jouw ogen misschien niet de bedoeling dat we menselijk zijn, maar proberen goddelijk te zijn?
Waarom is menselijkheid positief gecorreleerd aan zondigen? Where did that come from? En, voor je verdergaat, wat IS zondigen dan volgens jou?

quote:
Op 23 januari 2018 13:33 schreef Hypnos het volgende:
Of is niet de mens an sich maar net vrije wil hetgene wat meer dan God in zich draagt, want vrije wil geeft mensen de keuze tussen God (goed) en iets anders ... Is het dan ook geen goed idee om onze vrije wil te herleiden tot een goed gedrag door op alle mogelijke manieren "dat andere dat ons doet afwijken van het Goede" te proberen uitschakelen, bvb door (ik zeg maar iets) operatieve ingrepen in bepaalde delen van de hersenen? Welk bruikbaar nut heeft vrije wil als je er enkel opties door krijgt die afwijken van het Goede?

Ik had veel liever een wereld met gehoorzame engeltjes die de hele tijd elkaars haar borstelden, harp speelden en van wolk naar wolk vlogen, dan een wereld waar kinderpr0m, animal snuff, marteling, verkrachting, oorlog, honger, armoede etc is. Fuck vrije wil. Maar helaas, het is niet zo.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2018 14:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 januari 2018 14:10 schreef Fusion het volgende:
Waarom is menselijkheid positief gecorreleerd aan zondigen? Where did that come from? En, voor je verdergaat, wat IS zondigen dan volgens jou?.


is zeg niet dat het positief is (of negatief), maar het lijkt me wel gecorreleerd. En als iets een specifieke eigenschap is van hetgeen je bent, als iets maakt dat je anders bent dan de rest, dan maakt dat je toch wel "speciaal". Zeker als het iets is wat je bewust kunt doen. Als iets jou uniek maakt, waarom zou je je net daardoor niet profileren? Wat maakt ons nu precies mens? Zijn dat niet de dingen die ons onderscheiden van dieren, de dingen waarin we verschillen van andere wezens? En dat zijn natuurlijk extreem veel zaken, maar zeker ook "zondigen".


Maar euh, mensen kunnen zondigen. God in feite niet, want hij is Goed. En de mens kan zondigen door vrije wil. Is vrije wil dan niet goddelijk, of kan uit God iets ontstaan dat niet Goed is?

en indien ja, hoe kan dat dan? Hoe kan iets negatiefs ontstaan uit iets positiefs? Of wordt dat elders in het universum dan gecompenseerd door iets met de status Goed²


quote:
Ik had veel liever een wereld met gehoorzame engeltjes die de hele tijd elkaars haar borstelden, harp speelden en van wolk naar wolk vlogen, dan een wereld waar kinderpr0m, animal snuff, marteling, verkrachting, oorlog, honger, armoede etc is. Fuck vrije wil. Maar helaas, het is niet zo.



Ben je dan niet enorm op zoek naar middelen die dat kunnen uitschakelen? In de pharma zijn er bepaalde onderzoeken die aantonen dat bij het uitschakelen van bepaalde genotscentra in de hersenen de drang naar deviant gedrag bijna volledig wegvalt.




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-01-2018 14:47]


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-01-2018 15:21 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Wat een saaie, grijze wereld creëer je dan, met allemaal makke lammetjes waar je mee kan doen wat je wil (zoals het nu eigenlijk al voor een groot deel is).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-01-2018 15:38 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 januari 2018 15:21 schreef PandroidJack het volgende:
Wat een saaie, grijze wereld creëer je dan, met allemaal makke lammetjes waar je mee kan doen wat je wil (zoals het nu eigenlijk al voor een groot deel is).
Wel eens een animal snuff filmpje gezien?


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-01-2018 15:49 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 23 januari 2018 15:38 schreef Fusion het volgende:
Wel eens een animal snuff filmpje gezien?


Hypnos vast wel.


... hoe de hazen lopen ...


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 23-01-2018 15:51 by Tommeh Profiel van Tommeh

Cavia's en melkpakken?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-01-2018 16:08 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Het was mijn antwoord op "Ik had veel liever een wereld met gehoorzame engeltjes die de hele tijd elkaars haar borstelden, harp speelden en van wolk naar wolk vlogen"


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen